Co może być powodem zakupu polisy na samochód? Wcale nie cena. Dla co trzeciego klienta to zobowiązanie, że po zakupie ubezpieczenia posadzone zostanie w jego imieniu drzewo. W sumie Volkswagen Financial Services posadził ich 27 tys.
Volkswagen Financial Services podsumował akcję sadzenia drzew. W ramach kampanii „Kup polisę – Posadź drzewo”, zorganizowanej przy wsparciu Polskiego Związku Zrzeszeń Leśnych (PZZL), posadzono 27 tys. drzew, czyli zalesiono 5 hektarów nieużytków.
Na początku grudnia zakończyła się trwająca od maja br. proekologiczna inicjatywa Volkswagen Financial Services pod hasłem „Kup polisę – Posadź drzewo”.
W wyniku akcji posadzono 27 tys. drzew. Buki i jodły trafiły do dwóch miejsc w woj. małopolskim: Zubrzycy Dolnej oraz Chyżnego.
Zainteresowanie akcją przerosło oczekiwania organizatorów. Początkowo planowano posadzenie 20 tys. drzew, jednak ogromne zaangażowanie klientów przełożyło się na posadzenie o 7 tys. sztuk więcej.
Wspomniane gatunki zostały wytypowane wspólnie z ekspertami Polskiego Związku Zrzeszeń Leśnych, aby zwiększyć różnorodność biologiczną środowiska oraz przyczynić się do ochrony przyrody. Efektem akcji jest 5 ha lasu, który docelowo będzie produkować ok. 3 500 kg tlenu dziennie, co zaspokoi dobowe zapotrzebowanie dla niemal 13 tys. ludzi.
Nasza proekologiczna akcja miała na celu połączenie korzyści dla klientów z realnym wkładem w ochronę środowiska naturalnego. Cieszymy się, że spotkaliśmy się z tak licznym zaangażowaniem. Nasi klienci po raz kolejny pokazali, że nie ma rzeczy niemożliwych. Dzięki temu możemy jeszcze mocniej wspólnie dbać o lepszą, bardziej zrównoważoną przyszłość – podkreśla Magdalena Kaca, dyrektor Departamentu Zarządzania Klientem i Produktem w Volkswagen Financial Services.
Akcja „Kup polisę – Posadź drzewo” cieszyła się dużym zainteresowaniem i została dobrze przyjęta. Jak wynika z wewnętrznego badania, przeprowadzonego przez firmę Volkswagen Financial Services, aż 48 proc. klientów ma świadomość, że VW FS angażuje się w działania na rzecz środowiska.
Z kolei co trzeci (33 proc.) badany potwierdził, że akcja sadzenia drzew miała wpływ na jego decyzję o zakupie ubezpieczenia. Aż 90 proc. klientów przyznało, że docenia firmy, które podejmują działania proekologiczne.