Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

LOTOS Oil w Polskim Związku Przemysłu Motoryzacyjnego

Zajmująca się produkcją i dystrybucją środków smarnych spółka LOTOS Oil dołączyła do Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego (PZPM). To największa organizacja reprezentująca drugą co do wielkości obrotów branżę w polskiej gospodarce – motoryzację.

Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego zrzesza 57 firm –  najważniejszych przedstawicieli branży. Organizacja ma wpływ na konkretne działania legislacyjne podejmowane w Polsce oraz reprezentuje branżę na poziomie kluczowych organów Unii Europejskiej. Przedstawiciele PZPM mają dostęp do wszechstronnych analiz rynkowych i danych statystycznych. Spółka LOTOS Oil jest obecnie jedynym jej członkiem, będącym producentem środków smarnych. Udział w pracach PZPM to dla gdańskiej spółki nowe możliwości biznesowe i kooperacyjne, łatwiejsza komunikacja pomiędzy zrzeszonymi firmami i współpraca przy realizacji ważnych dla branży przedsięwzięć legislacyjnych i regulacyjnych.

Udział naszej spółki w pracach PZPM uważamy za ważny i potrzebny. Wiedza, którą pozyskujemy z rynku od naszych handlowców, zostanie teraz poszerzona o sygnały zgłaszane przez producentów i importerów. Produkcja środków smarnych i motoryzacja od zawsze były ze sobą związane. Teraz będziemy mogli lepiej reagować na zjawiska występujące w branży. Utrzymanie produkcji i stymulowanie popytu na nowe pojazdy pozwoli na utrzymanie dziesiątek tysięcy miejsc pracy w naszym kraju. To wymaga naszego wspólnego zaangażowania w dążeniu do wprowadzenia takich rozwiązań systemowych i mechanizmów, które pozwolą motoryzacji na utrzymanie się w bezpiecznej pozycji rynkowej. Liczę, że nasz udział w pracach PZPM zaowocuje dobrą współpracą i konkretnymi propozycjami dla branż olejowej i motoryzacyjnej – mówi Aleksandra Jankowska, wiceprezes Zarządu LOTOS Oil ds. handlu i komunikacji.

W czasach pandemii współpraca firm z sektora nabiera jeszcze większego znaczenia. Członkowie Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego podkreślają, że tarcze antykryzysowe i programy pomocowe pomogły branży utrzymać płynność, możliwości funkcjonowania sieci sprzedaży i serwisowych.

 

Lotos

Przeczytaj również
Popularne