ING Lease zachęca klientów do zdalnej obsługi umów leasingu. Systemy bankowości internetowej Moje ING i ING Business oraz Portal Klienta ING Lease umożliwiają załatwienie większości spraw bez wychodzenia z domu.
- W obecnej sytuacji bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników jest dla nas najwyższym priorytetem. Nigdy wcześniej pozostanie w domu nie było tak ważne. Jednak zdajemy sobie sprawę, że prowadzenie firmy w tak niecodziennych okolicznościach może okazać się sporym wyzwaniem. Dlatego zachęcamy klientów do korzystania z rozwiązań zdalnych, dzięki którym mogą załatwić wszystkie niezbędne sprawy bez wychodzenia z domu – mówi Ewa Łuniewska, Prezes Zarządu ING Lease.
W systemach bankowości internetowej i mobilnej Moje ING oraz ING Business, a także przez Portal Klienta ING Lease, klienci mogą:
A w przypadku potrzeby nowego finansowania, klienci mogą samodzielnie złożyć wniosek o nowe finansowanie w systemie Moje ING oraz ING Business.
Rozwiązania zostały stworzone z myślą o wygodzie użytkowników, a system intuicyjnie prowadzi przez każdy etap procesu. Dodatkowo, zostały przygotowane dedykowane instrukcje, które pokazują jak się poruszać w systemie:
Moje ING, ING Business i Portal Klienta dostosowują się do urządzenia, którego klient używa oferując te same funkcjonalności, w podobny sposób. Wystarczy przeglądarka internetowa.
Dodatkowo Moje ING oraz ING Business są dostępne w postaci aplikacji mobilnej, dzięki której klienci mają podgląd do swoich finansów zawsze pod ręką.
ING Lease Polska