Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Konkurs

Sto tysięcy stuknęło

Sto tysięcy – tyle polis online sprzedał Volkswagen Financial Services. Transakcja miała miejsce w styczniu 2023 r., po niecałych czterech latach od wprowadzenia na rynek zakupu ubezpieczenia przez internet.

Volkswagen Financial Services posiada polisy online od prawie czterech lat w swojej ofercie i z każdym rokiem coraz więcej klientów wybiera tę metodę zakupu. Atutem opisywanego kanału sprzedaży jest doradztwo dealera. Odbywa się ono w prosty i praktyczny sposób: w salonie dealerskim sprzedawca przeprowadza u klienta badanie potrzeb ubezpieczeniowych oraz objaśnia mu warunki. Aż 90 proc. osób wskazuje, że są bardzo zadowolone z pomocy doradcy i wybrałoby polisę online również w kolejnym roku.

Zakup „Twojej Polisy ONLINE” trwa kilka minut, a dokumenty nie wymagają żadnego podpisu i wizyty w salonie. Proces jest intuicyjny i nieskomplikowany – doradcy VW FS na prośbę klienta kalkulują różne oferty ubezpieczenia komunikacyjnego i warianty ochrony pogwarancyjnej. Płatność jest realizowana za pomocą najpopularniejszych metod takich jak PayU i BLIK lub standardowo przy użyciu karty.

„Twoja Polisa ONLINE” nabrała szczególnego znaczenia podczas pandemii, kiedy świat usług został w dużej mierze przeniesiony do internetu. To właśnie wtedy firma Volkswagen Financial Services odnotowała rekordowe, ponad trzykrotne wzrosty sprzedaży ubezpieczeń online. W kolejnym etapie całkowicie odświeżono szatę graficzną internetowego portalu klienta oraz wzbogacono go o nowe funkcjonalności. Jednym z przykładów było wdrożenie produktu ubezpieczenia ochrony pogwarancyjnej Car Protect do sprzedaży na odległość, a także umożliwienie łącznego zakupu Car Protect wraz z ubezpieczeniem komunikacyjnym. Dodano również metodę płatności BLIK.

– Jednym z naszych głównych celów od samego początku jest zadowolenie klientów. Przy każdym wprowadzanym produkcie zadajemy sobie pytanie, czy tego właśnie oczekują osoby korzystające z naszych ofert. Przykładem są polisy, które łatwo kupić przez internet. Klienci podczas pandemii nie byli w stanie odwiedzać nas osobiście, więc rozumiejąc ich potrzeby, zaproponowaliśmy rozwiązania online – mówi Magdalena Kaca, dyrektor Departamentu Zarządzania Klientem i Produktem w Volkswagen Financial Services.

Polisy od Volkswagen Financial Services są dostępne na stronie internetowej vwfs.pl. Obejmują przede wszystkim bezpośrednią likwidację szkód u Autoryzowanych Partnerów Serwisowych oraz naprawę z użyciem oryginalnych i nowych części zamiennych. Ubezpieczenie można kupić za pośrednictwem salonów dealerskich sprzedaży aut marek Volkswagen, SEAT, ŠKODA, Audi i Porsche.

 

Volkswagen Financial Services

Przeczytaj również
Popularne