Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Poczuj się bezpiecznie

Dobrze jest wiedzieć, że ktoś nad nami czuwa i może udzielić nam wsparcia o każdej porze dnia i nocy. Na taką opiekę mogą liczyć na przykład wszyscy użytkownicy samochodów Renault, Dacia lub Alpine, dzięki programowi Pomoc Kolizja.

Jeśli użytkujemy samochód marki Renault, Dacia lub Alpine, to warto zanotować czynny całą dobę numer (+48) 22 852 41 15, który może okazać się nieocenionym wsparciem w momencie zaistnienia nieprzewidzianych zdarzeń na drodze: kolizji, stłuczki, wandalizmu, przebicia opony lub jakiejkolwiek zewnętrznej ingerencji w samochód. Pracownicy obsługujący linię telefoniczną Programu Pomoc Kolizja są starannie przygotowani, aby udzielić nam realnego i fachowego wsparcia w każdej z tych sytuacji. W sposób zrozumiały przekażą oni informacje o kolejnych krokach i niezbędnych działaniach. W razie konieczności wezwą pomoc drogową lub inne służby. Klient uzyska przy tym jasną informację, w jakim czasie zostanie udzielona mu pomoc.

Realne wsparcie przyczynia się do obniżenia poziomu stresu kierowcy i pasażerów. Pamiętajmy, że możemy zwyczajnie nie wiedzieć, jak w danej sytuacji należy zareagować, w stresie zdarza się nam postępować nieracjonalnie lub zapomnieć czegoś. Kontakt telefoniczny w ramach Programu Pomoc Kolizja wydatnie podnosi nasze bezpieczeństwo oraz skraca czas reakcji na zdarzenie.

Co ważne, aby skorzystać z Linii Pomoc Kolizja nie ma znaczenia wiek naszego pojazdu, rodzaj ubezpieczenia (AC, OC), rodzaj szkody (jezdna, niejezdna) czy nawet typ rozliczenia szkody (z AC lub z OC). Na wsparcie możemy liczyć niezależnie od towarzystwa ubezpieczeniowego, w jakim posiadamy polisę. Nie jest też istotne, czy pojazd jest lub nie jest w okresie gwarancji.

Aby utrwalić numer telefonu, pod jakim możemy liczyć na wsparcie w programie Pomoc Kolizja, na każdym nowym samochodzie marek Renault, Dacia oraz Alpine umieszczana jest specjalna naklejka na szybie z numerem telefonu (+48) 22 852 41 15. Wygodę korzystania z tego programu podniesiono w październiku br. kiedy to uruchomiono możliwość zgłoszenia zdarzenia online (https://ls.pol-assistance.pl/form/assistance/formpomockolizja.aspx). Także za pośrednictwem strony www możemy pobrać oświadczenie sprawcy, które ułatwi i przyspieszy wyko­nanie konkretnych formalności.

Kiedy zgłaszamy zdarzenie online, cenną zaletą programu Pomoc Kolizja jest możliwość geolokalizacji naszego pojazdu, np. jeśli pojazd nie ma systemu ratunkowego eCall. Po wyrażeniu przez nas zgody na lokalizację błyskawicznie określane jest nasze położenie i kierowany w to miejsce holownik lub inne niezbędne służby. Pojazd po zdarzeniu jest holowany bezpośrednio do jednego z autoryzowanych partnerów marek Renault, Dacia lub Alpine.



https://www.renault.pl/assistance/kolizja.html

Program Pomoc Kolizja jest projektem realizowanym na rynku polskim od maja 2 021 roku.  Już w grudniu br. Identyczny program zostanie uruchomiony na terenie Czech i Słowacji.

Przeczytaj również
Popularne