Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Alphabet partnerem akcji #urlopwkraju

Urlop w kraju to akcja organizowana przez Fundację „Razem mierzymy wyżej” we współpracy z Alphabet Polska. Jej celem jest promocja polskiej turystyki oraz wsparcie branży turystycznej, w obliczu strat jakie poniosła w konsekwencji wybuchu pandemii COVID-19.

Alphabet Polska Fleet Management udostępnił na potrzeby projektu 20 samochodów marek BMW oraz MINI, które już 6 czerwca wyruszą w fascynującą podróż po Polsce. Za ich sterami 16 blogerów oraz ambasadorzy projektu. Każdy z blogerów odwiedzi jedno województwo, odkrywając znane i mniej znane skarby polskiej turystyki.

Głównym przesłaniem podczas przygotowania planu podróży było to, aby każdy dzień został wykorzystany do maksimum, a Podróżnicy mogli poznać jak najwięcej miejsc wartych zobaczenia, aby zainspirować Polaków do spędzenia w tym roku urlopu w kraju. Jednocześnie celem organizatorów jest pokazanie, że podróżowanie jest bezpieczne i nadal możliwe tak w pojedynkę, jak i z rodziną.

Relacje z akcji będą ukazywać się na profilach społecznościowych Urlop w kraju oraz Alphabet Polska. Z okazji startu programu firma zdecydowała się także na premierę swojego nowego profilu społecznościowego na Instagramie: https://www.instagram.com/alphabet.polska/  

Wszystkie działania w ramach kampanii odbywają pod hasłem #urlopwkraju oraz #starttherestart.

Ogromnie cieszymy się z możliwości wsparcia tak potrzebnego polskiej branży turystycznej projektu, jakim niewątpliwie jest Urlop w kraju. Akcja ta doskonale wpisuje się w strategiczne założenia rozpoczętej przez nas właśnie międzynarodowej kampanii „Start the Restart with Alphabet”, której głównym przesłaniem jest to, że każdy nowy początek wymaga świeżego startu – mówi Zofia Kosińska, Marketing & Business Development Director w Alphabet Polska. Jako lider wśród światowych dostawców mobilności biznesowej wpieramy naszych Klientów w powrocie do nowej normalności. Dzięki temu, że specjalizujemy się w dostarczaniu przedsiębiorcom elastycznych rozwiązań, skrojonych na miarę ich potrzeb, mogą oni tym samym całkowicie skupić się na rozwijaniu swojego biznesu, pozostawiając wszelkie kwestie administracji firmowymi samochodami nam. Bez względu na markę pojazdu, liczbę aut we flocie czy rozmiar samej firmy.

Wyzwania akcji

Według danych Polskiej Organizacji Turystycznej zaprezentowanych w lipcu ubiegłego roku, turystyka odpowiadała za około 6 proc. polskiego PKB a pracowało w niej ponad 700 tys. osób. Podczas, kiedy odmrażanie powoduje, że część gospodarki choć trochę może odetchnąć turystyka jest jedną z branż, które nie tylko pierwsze odczuły narodową kwarantannę, ale nadal odnotowuje ogromne straty, a odbudowanie jej pozycji będzie niezwykle trudne i żmudne, jeśli pandemia i jej skutki będą utrzymywały się dłużej.

Ośrodki wypoczynkowe, hotele, gospodarstwa agroturystyczne, ich właściciele, pracownicy i ich rodziny, firmy świadczące usługi dla branży – dzisiaj wszyscy oni stoją przed wyjątkowo trudnym wyzwaniem. Z jednej strony muszą uporać się z ograniczeniami i trudnymi wymaganiami sytuacji i obostrzeń, z drugiej chcą zaprosić do siebie Gości zapewniając im maksimum ochrony i poczucia bezpieczeństwa, jednocześnie dbając o utrzymanie miejsc pracy i ratunek dla swojego biznesu.

Celem naszej kampanii jest zachęcenie Polaków do pozostania w tym roku w kraju, przemierzania Polski wzdłuż i wszerz, w poszukiwaniu niezwykłych zakątków, odkrywania uroków, tajemnic, ciekawej historii ale też bogatej, regionalnej kuchni. W ten sposób chcemy pomóc całej branży a jednocześnie pokazać, że jak mówi stare powiedzenie cudze chwalicie, swego nie znacie – mówi Wioletta Pietrzak, Prezes fundacji i pomysłodawczyni akcji.

Z wyjazdów naszych podróżników powstaną filmy i 16 e-booków, które mają być swoistymi przewodnikami po Polsce. Docelowo organizatorzy chcą przekazać przewodniki do samorządów oraz izb turystycznych do wykorzystania jako materiał promocyjny.

 

Kampanię wspiera trzech Ambasadorów

Witold Casetti

Pół Włoch, pół Polak z wyboru mieszkający w Polsce. Znany z takich programów jak „Europa da się lubić” czy „Wyspa Robinson” i „Dookoła Sportu”. Ma na swoim koncie 5 lat organizowania i realizacji felietonów podróżniczych, promujących różne zakątki Polski i świata. Ostatnio w roku 2019 zrealizował cykl programów „Warszawa Vita” i „Zrozumieć Powstanie” emitowanych w telewizji internetowej wsensie.pl. Prywatnie ojciec 4 dzieci, niepoprawny optymista. Choć urodzony w jednym z najpiękniejszych miast Europy – Florencji o Polsce mówi tak: „Cudze chwalicie, swego nie znacie - nie do końca potrafię zrozumieć Polaków, którzy twierdzą, że w Polsce nie ma pięknych miejsc. W Polsce można co podróż zakochiwać się na nowo i ja tak właśnie mam. Według mnie Polska jest piękna, owiana legendą, zniewala urodą starych miast i zaskakuje dzikością takich miejsc jak np. dolina rzeki Bug.”

Jacek Pałkiewicz

Polski dziennikarz i podróżnik, reporter, odkrywca źródła Amazonki; członek rzeczywisty Królewskiego Towarzystwa Geograficznego. Twórca survivalu w Europie, jest powszechnie uznawanym autorytetem w dziedzinie przetrwania. Zyskał rozgłos pokonując samotnie w 1975 r. szalupą ratunkową Atlantyk w roli dobrowolnego rozbitka. Autor ponad 30 książek. Znalazł się na czwartym miejscu w rankingu (wg. Press) polskich autorów książek, którzy mają na koncie najwięcej przekładów swojej twórczości. Choć zwiedził praktycznie cała kule ziemska zakochany w Polsce.

W moich podróżach po świecie widziałem wiele dzieł natury i monumentów historii wywołujących zdumienie i zachwyt, dlatego mam prawo twierdzić, ze Polska tez może być dumna z przeróżnych skarbów na turystycznych szlakach będących w stanie zauroczyć każdego podróżnika. Jednym z absolutnie unikalnych klejnotów jest, na przykład, Kraina Wielkich Jezior, która w 2011 roku znalazła się w drugiej siódemce globalnego plebiscytu „7 Nowych Cudów Natury”.

Marcin Mroczek

Polski aktor serialowy i teatralny. Znany publiczności przede wszystkim z roli Piotrka w serialu „M jak miłość”. Z pochodzenia siedlczanin. Szczęśliwy tata dwóch synów. Wraz z synami i żoną bardzo lubią podróże, również te po naszym kraju. Jak mówi: „Polska potrafi zachwycić na wiele sposób, zarówno architekturą jak  i różnorodnościąprzyrodniczą”. Mam nadzieję, że w tej akcji pokażemy również te nieodkryte do tej pory polskie perełki”.

Zwiedzanie Polski to niekończąca się przygoda

W dalszych etapach kampanii redakcja #urlopwkraju będzie przemierzać Polskę w poszukiwaniu turystycznych perełek, aby dalej wspierać branżę i promować urlop w Polsce. Już na mniejszą skalę razem z blogerami, znanymi osobistościami ze świata filmu, kultury i dziennikarstwa inspirować będą Polaków do odkrywania Polski od morza aż po Tatry.

 

Alphabet

Przeczytaj również
Popularne