Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Anwim wybrał technologicznego partnera

Ogłoszona przez Anwim S.A., właściciela sieci stacji paliw MOYA, strategia rozwoju do 2030 roku obejmuje budowę 4 tysięcy własnych punktów ładowania samochodów elektrycznych oraz szeroką współpracę z innymi operatorami w ramach roamingu. Firma wybrała partnera, spółkę Elocity, który dostarczy technologię do zarządzania infrastrukturą sieci.  

MOYA jest najszybciej rozwijającą się siecią stacji paliw w Polsce. Co roku powstaje ok. 50 nowych stacji w niebiesko-czerwonych barwach. W strategii ogłoszonej przez Anwim S.A., właściciela sieci, dalszy dynamiczny rozwój będzie szedł w parze z realizacją planu transformacji energetycznej, w tym stworzeniem gęstej sieci punktów ładowania aut elektrycznych. Łącznie Anwim chce mieć ponad 4 tys. własnych punktów ładowania do końca 2030 r. oraz planuje rozszerzać sieć akceptacji poprzez współpracę z innymi operatorami w ramach roamingu. Klienci MOYA już pod koniec 2023 roku będą mieli dostęp do około 1 tys. punktów ładowania pojazdów elektrycznych w całym kraju. Spółka wybrała technologicznego partnera, firmę Elocity, która zapewni oprogramowanie umożliwiające zarządzanie całą siecią.

- Zielona strategia będzie osią rozwoju naszej grupy w najbliższych latach i do współpracy przy jej realizacji zapraszamy najlepszych na rynku partnerów. Integracja narzędzi zarządzania flotą oraz dostęp do nowych stacji ładowania stanowią ważne kroki w naszym dążeniu do rozwoju oraz promowania elektryfikacji i zrównoważonej mobilności – mówi Andrzej Kisała, dyr. ds. rozwoju sprzedaży flotowej w Anwim S.A.

- Wierzymy, że to połączenie sił umożliwi nam jeszcze lepszą obsługę naszych klientów, oferując im rozwiązania dostosowane do rosnących potrzeb w dziedzinie elektromobilności. Jesteśmy gotowi być jednym z liderów tej transformacji i zapewnić użytkownikom naszych usług pełen zakres funkcjonalności – dodaje Paweł Grzywaczewski, członek zarządu Anwim S.A.

Wszystkie punkty ładowania będą dostępne dla użytkowników aplikacji MOYA firma, Super MOYA oraz w aplikacji Elocity. Umożliwi to kierowcom ładowanie auta za pośrednictwem jednego narzędzia, bez konieczności instalowania dodatkowej aplikacji.

- Nasza współpraca z Anwim S.A. pozwoli na zaprezentowanie pełni możliwości związanych z wykorzystaniem technologii, której twórcą i właścicielem jest Elocity - mówi Michał Baranowski, CEO Elocity. – Jako partner technologiczny dostarczamy rozwiązanie, które umożliwia rozszerzenie funkcjonalności dotychczasowych rozwiązań flotowych MOYA, w tym aplikacji mobilnych dla kierowców, o narzędzia dla użytkowników samochodów elektrycznych. Co to oznacza dla użytkownika końcowego? Że dzięki naszej integracji kierowcy i klienci MOYA będą mieć dostęp do kompletu funkcjonalności z zakresu elektromobilności w ramach obecnie posiadanych narzędzi tj. aplikacji MOYA firma i Super MOYA - wyjaśnia Baranowski. 

 

Moya

Przeczytaj również
Popularne