Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Alphabet z wzrostem w sektorze eMobility

Alphabet podsumował rok 2021. Pomimo utrzymujących się wyzwań związanych z pandemią i kryzysem półprzewodników, całkowite portfolio firmy ustabilizowało się na poziomie ok. 700 000 pojazdów. Łączna liczba zamówień zwiększyła się do prawie 250 000 pojazdów, co stanowi wzrost o ponad 18% w porównaniu z poprzednim rokiem.

W tym roku Alphabet kończy 25 lat - to, co rozpoczęło się w 1997 r. w Wielkiej Brytanii od założenia Alphabet jako spółki zależnej BMW Group zajmującej się zarządzaniem flotą, do dziś przekształciło się w nowoczesnego, innowacyjnego i zrównoważonego dostawcę mobilności. Portfolio firmy rozwijało się szybko na przestrzeni lat: w 2005 roku po drogach poruszało się około 100 tys. pojazdów naszych klientów, dziś ta liczba utrzymuje się na stabilnym poziomie ok. 700 tys. aut.


Zrównoważony rozwój wyznacza kierunek

Dane biznesowe Alphabet pokazują jasno, że świadomość i zapotrzebowanie na zrównoważone floty z alternatywnymi napędami niezmiennie rosły w 2021 r. Portfolio pojazdów BEV/PHEV firmy powiększyło się tym samym do 46 000 pojazdów. „Zrównoważony rozwój wyznacza nasz kierunek na przyszłość” — mówi Markus Deusing, CEO Alphabet International. „Nasz biznes urósł łącznie o około 77% w porównaniu z poprzednim rokiem, osiągając szczyt w dziedzinie pojazdów xEV. W tym roku Alphabet zamierza nadal zwiększać udział pojazdów zelektryfikowanych w ramach nowego biznesu do poziomu 30% oraz kontynuować misję zwiększania świadomości i popytu na zrównoważone, bardziej ekologiczne rozwiązania we flotach. Ma to szczególne znaczenie w kontekście celów klimatycznych”.

Alphabet elektryfikuje floty za pomocą usługi AlphaElectric już od 2013 r. - jest to obszar, który będzie nieustannie rozwijany, aby zapewnić klientom kompleksowe rozwiązania w zakresie zrównoważonego rozwoju.

 

Kluczowa rola rozwiązań cyfrowych
Alphabet od samego początku dostrzegał potencjał cyfryzacji oraz jej kluczową rolę w zrównoważonym rozwoju. W 2010 r. firma była pierwszym dostawcą rozwiązań leasingowych z własną aplikacją mobilną, a cel ułatwiania życia swoim klientom pozostaje aktualny także dziś – ze stale rosnącą elastycznością rozwiązań.

 

Your Mobility. Made easy.

W drugiej połowie zeszłego roku Alphabet osiągnął kolejny kamień milowy w swojej historii, prezentując nowy, odświeżony wizerunek marki oraz jej wartości. Zwiększone zaangażowanie w zrównoważony rozwój oraz głębokie zrozumienie potrzeb klienta, które przekładają się na nową obietnicę marki: Your mobility. Made easy.

Aby dotrzymać tej obietnicy, Alphabet będzie nadal rozwijał swoje cyfrowe produkty i usługi w 2022 r. m.in. poprzez uruchomienie zupełnie nowej, samoobsługowej platformy dla klientów oraz poprzez kolejną aktualizację aplikacji mobilnej AlphaGuide. Klienci Alphabet zyskują również możliwość podążania razem z nami swoją „Drogą do zrównoważonego rozwoju”, dzięki której wspólnie osiągamy cele w zakresie bardziej zrównoważonej mobilności.

 

Alphabet

Przeczytaj również
Popularne