Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

500 stacji paliw MOYA. Polska sieć coraz mocniejsza

Zarządzana przez Anwim S.A. sieć stacji paliw MOYA kończy 2024 rok z liczbą pół tysiąca stacji benzynowych. To sukces, który umacnia pozycję polskiej niezależnej firmy jako 3. najdynamiczniej rosnącej sieci w kraju.

Sieć MOYA powstała w 2009 roku, kiedy otwarto pierwszą stację w Mińsku Mazowieckim. Od tamtej pory marka dynamicznie się rozwija, łącząc rozbudowę infrastruktury z wprowadzaniem innowacyjnych rozwiązań. Stacje MOYA oferują nie tylko wysokiej jakości paliwa, ale również szeroką ofertę pozapaliwową, nieustannie pracując nad poszerzaniem asortymentu sklepów typu convenience, konceptu gastronomicznego Caffe MOYA oraz innych dostępnych na stacjach usług. Sieć rozwija się w modelu wielowymiarowym, obejmując trzy typy stacji: obsługowe, automatyczne dla klientów flotowych oraz samoobsługowe MOYA express.

Obiekty MOYA obecne są w całej Polsce, zarówno przy głównych trasach tranzytowych, jak i w mniejszych miejscowościach. Sieć MOYA rozwija się w dużej mierze dzięki modelowi franczyzowemu, który umożliwia lokalnym przedsiębiorcom prowadzenie działalności pod silną i rozpoznawalną marką. Obecnie aż 70% stacji MOYA to obiekty franczyzowe.

Osiągnięcie liczby 500 stacji to dla nas wyjątkowy moment i potwierdzenie skuteczności naszej strategii rozwoju. Pół tysiąca punktów MOYA na mapie całej Polski to efekt ciężkiej pracy całego zespołu i naszych partnerów franczyzowych – podkreśla Rafał Pietrasina, Prezes Zarządu Anwim S.A. i dodaje – Stawiamy zarówno na rozwój ilościowy, jak i jakościowy. Chcemy oferować klientom kompleksową i nowoczesną obsługę na najwyższym poziomie.

Dla flot

Właściciel sieci MOYA stawia na innowacyjne podejście do obsługi klientów, czego przykładem są rozwiązania mobilne, które umożliwiają użytkownikom szereg korzyści. Super MOYA, rozwiązanie stworzone z myślą o klientach indywidualnych, pozwala m.in. na korzystanie z promocji i zniżek, zbieranie punktów lojalnościowych oraz wygodne i szybkie płatności.

Z kolei program MOYA Firma, skierowany zarówno do dużych flot, jak i jednoosobowych działalności gospodarczych, oferuje dodatkowo takie funkcjonalności, jak zbiorcze faktury, kontrolę wydatków oraz możliwość tankowania i ładowania pojazdów również poza granicami Polski. To możliwe dzięki The Fuel Company (TFC), które jest częścią grupy Anwim i zapewnia obsługę kart paliwowych akceptowanych na tysiącach stacji w Europie. Co więcej, dzięki integracji infrastruktury ładowania pojazdów elektrycznych, zarówno użytkownicy indywidualni, jak i floty mogą nie tylko tankować, ale również ładować swoje samochody z poziomu jednej aplikacji, korzystając z sieci partnerskich i rozwijającej się własnej infrastruktury MOYA energia.

Będzie ich więcej

W 2025 roku firma planuje otwarcie kolejnych 40-50 stacji, rozwój oferty pozapaliwowej oraz intensyfikację działań w obszarze elektromobilności. Firma od lat z powodzeniem łączy rozwój infrastruktury z odpowiadaniem na potrzeby zmieniającego się rynku. To właśnie takie podejście pozwala jej osiągać kolejne sukcesy i patrzeć w przyszłość z optymizmem.

MOYA to najdynamiczniej rozwijająca i 3. pod względem liczby punków się sieć stacji paliw w Polsce. Obiekty MOYA obecne są we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach. Oferują paliwa: benzynę 95, 98, LPG oraz olej napędowy w wersji standardowej oraz premium – ON MOYA Power.

Wszystkie paliwa oferowane na stacjach MOYA są zgodne z wymogami aktualnych norm dotyczących jakości paliwa oraz obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych. Gwarancją jakości paliw na stacjach w barwach MOYA jest niezależny program badania paliw – TankQ.

Przeczytaj również
Popularne