Ruszyła kampania społeczna poświęcona bezpieczeństwu na drodze pt. ,, Bezpiecznie. Z pijanym nie jadę !''. To już IV edycja akcji organizowanej przez Akademię Sztuk Pięknych w Warszawie oraz agencję reklamową Adah Advertising. Na licznych billboardach i citylightach w największych miastach Polski zobaczyć można plakaty, które zwyciężyły w konkursie,, Bezpiecznie. Z pijanym nie jadę!'' Organizatorzy wierzą, iż odpowiednio zaprojektowany plakat zmusi kierowców do myślenia i ustrzeże ich przed nierozważnym zachowaniem. ,, Mamy dość pijanych kierowców ! - ich ofiarami są przypadkowe osoby!''- piszą pomysłodawcy akcji. Kampania będzie trwała do połowy sierpnia. Inicjatywa oprócz propagowania bezpieczeństwa na drogach, promuje również młodych artystów, którzy wzięli udział w konkursie na projekt plakatu. Jest to dla nich często debiut artystyczny oraz możliwość prezentacji swoich projektów szerszej grupie odbiorców. Zwycięzców wyłoniło jury, w którym znaleźli się najwybitniejsi przedstawiciele polskiej szkoły plakatu. Więcej informacji na stronie www.plakat.edu.pl Patronami akcji są: Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, Komenda Stołeczna Policji, Ministerstwo Infrastruktury oraz Partnerstwo Dla Bezpieczeństwa Drogowego.