Flota Arval Service Lease Polska powiększyła się o 100 samochodów marki Kia Optima Hybrid Plug-in. Przyjazne środowisku pojazdy są dostępne dla klientów Arval w usłudze wynajmu średnioterminowego (MTR).
Uzupełnienie floty pojazdami przyjaznymi środowisku to odpowiedź firmy Arval na rosnące potrzeby branży CFM w tym zakresie. Według badań przeprowadzonych przez Arval Mobility Observatory, 19 proc. polskich firm włączyło lub planuje w ciągu 3 najbliższych lat włączyć do swoich flot pojazdy z napędem alternatywnym.
Przekazanie 100 samochodów marki Kia Optima Hybrid Plug-in odbyło się w warszawskiej siedzibie firmy, przy ul. Wołoskiej 24. Wzięli w nim udział przedstawiciele polskiego oddziału Arval oraz Kia Motors Polska. Pojazdy będą dostępne dla klientów Arval Service Lease Polska w usłudze MTR.
– MTR to oferowana przez Arval Service Lease Polska usługa wynajmu pojazdów na okres od 1 do 24 miesięcy, w zależności od potrzeb klienta. Jest korzystnym i wygodnym rozwiązaniem dla tych firm i instytucji, które zatrudniają pracowników w oparciu o kontrakty trwające od kilku do kilkunastu miesięcy. W ten sposób pracuje w Polsce wielu specjalistów, również tych z zagranicy. Wynajem średnioterminowy to w takich przypadkach optymalne rozwiązanie, przede wszystkim dzięki elastycznemu czasowi trwania usługi – zaznacza Maciej Przyborowski, Mid-Term Rental Manager w Arval Service Lease Polska.
Ekologiczna flota Arval rozbudowana została w tym przypadku o 100 samochodów hybrydowych marki Kia. Wszystkie pojazdy posiadają 205-konne silniki i na jednym ładowaniu pokonują dystans 50-60 km wyłącznie na napędzie elektrycznym. Nowo zakupione samochody są praktyczne i komfortowe dzięki najwyższej wersji wyposażenia XL, a także rodzajowi nadwozia typu kombi.
- MTR gwarantuje oczekiwaną mobilność naszym klientom. Dzięki usłudze wynajmu średnioterminowego dostępność samochodu dla naszego klienta jest praktycznie natychmiastowa. Oznacza to że dostarczamy pojazd klientowi w ciągu 48 godzin od złożenia zamówienia, przy jednoczesnym zachowaniu wysokich standardów obsługi, jak w przypadku wynajmu długoterminowego – podkreśla Maciej Przyborowski.
Wynajmujący zapewnia również użytkownikowi wsparcie w sytuacjach niespodziewanych, takich jak uszkodzenie auta, zatrzaśnięcie kluczyków, czy zamarznięcie paliwa w baku.