Takeda jest globalną, innowacyjną firmą biofarmaceutyczną, z siedzibą główną w Japonii. Organizacja skupia swoje działania na poszukiwaniu i dostarczaniu zmieniających życie innowacyjnych terapii dla niezaspokojonych potrzeb pacjentów, w tym, w obszarze chorób rzadkich w oparciu o swoją ponad 240-letnią tradycję wywodzącą się z rynku japońskiego. Filozofia Takeda oraz historyczne dziedzictwo znajdują swoje odzwierciedlenie w podejściu do relacji biznesowych. Takeda stawia na partnerów zorientowanych na dostarczanie stabilnych i zrównoważonych rozwiązań bazujących na wspólnych wartościach istotnych dla ludzi i planety.
W ramach budowania opartych na wiedzy oraz patrzących w przyszłość relacji, Alphabet Polska został zaproszony do wsparcia działań edukacyjnych Takeda Pharma w zakresie elektromobilności.
„Z ogromną dumą i satysfakcją przyjęliśmy zaproszenie naszego wieloletniego klienta, firmy Takeda Pharma, do udziału w największym dorocznym spotkaniu dla pracowników. Cieszę się, że dzięki relacjom budowanym przez nasze zespoły na przestrzeni lat, staliśmy się dla naszego klienta nie tylko sprawdzonym partnerem w zakresie zagadnień związanych z flotą samochodową, ale także w ramach tematyki ESG, która stanowiła centralny punkt naszej obecności podczas wewnętrznego wydarzenia Takeda” – mówi Piotr Wróbel, Chief Commercial Officer Alphabet Polska.
Alphabet Polska przygotował dla pracowników Takeda warsztaty na temat alternatywnych napędów samochodowych. Prelekcję zatytułowaną „12 mitów o elektromobilności” poprowadził Mateusz Grupa, e-Mobility Manager w BMW Polska, który przybliżył uczestnikom kwestie najpopularniejszych przekonań, faktów i mitów związanych z tym zagadnieniem. Dodatkowo pracownicy Takeda mieli możliwość odbycia jazd testowych samochodami dostarczonymi na to wydarzenie przez Alphabet.
„Hasło kompleksowa obsługa jest przez nas w Alphabet rozumiane wielowymiarowo. W przypadku naszej 22-letniej relacji z Takeda jest to nie tylko pełen komplet usług niezbędnych do efektywnego zarządzania flotą, ale także rola wiarygodnego partnera w dodatkowych przedsięwzięciach wspierających strategiczne cele naszego klienta” – podsumowuje Piotr Wróbel, CCO Alphabet Polska.