Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

40 000 monitorowanych pojazdów na 12-lecie Cartrack Polska

W połowie marca 2021 minęło 12 lat od kiedy Cartrack Polska rozpoczął swoją działalność. W tym samym czasie liczba objętych ochroną pojazdów monitorowanych przez lidera polskiego rynku telemetrycznego przekroczyła 40 000.

Cartrack jest producentem urządzeń i systemu dając 100% gwarancji na technologię i usługę w trakcie trwania kontraktu. Od ponad 10 lat rozwija i kreuje rynek usług flotowych w Polsce będąc jednym z jego liderów.  

Klient flotowy oczekuje przede wszystkim profesjonalnego wsparcia przez cały okres trwania kontraktu. Menadżerowie flot, jako znakomici praktycy i specjaliści, wiedzą że nowoczesna technologia jest nieodłącznym elementem poprawnej kontroli nad flotą pojazdów służbowych. Cartrack Polska, jako dostawca rozwiązań BIG DATA, nieustannie rozwija i doskonali swoje usługi, co przekłada się na rosnący z każdym miesiącem portfel klientów. Przekroczyliśmy 40 000 pojazdów, które codziennie wspieramy operacyjnie – to dowód ogromnego zaufania, jakim darzy nas rynek flotowy w Polscepodkreśla Kamil Jakacki, dyrektor sprzedaży i rozwoju Cartrack Polska.

Nie zwalniamy tempa. Tylko w ostatnim roku wprowadziliśmy szereg nowych usług jak Komunikator Cartrack, MiFleet oraz A-TRACKER, udowadniając, że kluczowy jest dla nas rozwój systemu i wdrażanie nowych rozwiązań, które odpowiadają na realne potrzeby biznesu w wymagającej epidemicznej rzeczywistości - dodaje Kamil Jakacki.

Od samego początku działalności w Polsce rośniemy organicznie i systematycznie zwiększamy ilość klientów. Cały czas rozwijamy też nasz zespół, który w chwili obecnej składa się z ponad 90 wspaniałych specjalistów, analityków, techników i menadżerówpodkreśla Bartłomiej Dębski, CEO Cartrack Polska.

Osoby które razem ze mną rozwijały naszą organizację nadal z nami pracują – to pokazuje siłę naszego biznesu i jakość relacji jaką wypracowujemy zarówno w zespole, jak i w kontakcie z klientami. W DNA Cartrack Polska od pierwszego dnia była dbałość o jakość i koncentracja na rozwoju. Elementy te, przekute w cel, dają nam obecnie pozycję najczęściej wybieranego dostawcy usług telemetrycznych w Polsce. Dziękujemy naszym klientom – bardzo wielu z nich jest z nami od samego początku, rozwijając się i ucząc razem z Cartrack Polska. Dziękuję też swojemu zespołowi, bez którego rozpoznawalność marki, renoma i zaufanie, jakim jesteśmy darzeni na rynku, nie byłyby osiągalnedodaje Bartłomiej Dębski.

 

Cartrack Polska

Przeczytaj również
Popularne