Hubert Niedzielski nowym kierownikiem ds. PR marki Audi w Polsce. Będzie odpowiedzialny za współpracę z mediami, politykę informacyjną oraz realizację strategii PR marki.
Hubert Niedzielski wnosi do zespołu Audi bogate doświadczenie w branży motoryzacyjnej. Od października 2023 roku pełnił funkcję kierownika ds. PR & eventów marki Porsche w Polsce, a wcześniej przez cztery lata zajmował stanowisko kierownika ds. PR marki Volkswagen. Swoją karierę w branży motoryzacyjnej rozpoczynał w strukturach Volkswagen Group Polska w 2015 roku, pracując dla marki Skoda.
Projekty realizowane pod jego kierownictwem były w minionych latach wielokrotnie doceniane w prestiżowych konkursach branżowych, zdobywając nagrody m.in. w IPRA Golden World Awards, PRGN Awards, Złotych Spinaczach czy PR Wings.
Hubert Niedzielski jest absolwentem filologii polskiej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończył również studia podyplomowe na kierunku "Innowacyjne zarządzanie marką" w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. W Audi będzie odpowiedzialny za dalsze wzmacnianie wizerunku marki na polskim rynku oraz komunikację jej strategicznych projektów w ścisłej współpracy z zespołem marketingu marki.
Marka Porsche od stycznia zaczęła działać w zupełnie nowej formie. Odcięła pępowinę od Volkswagena i powołała w Polsce spółkę zależną — Porsche Polska sp. z o.o. Co ciekawe z całym biurem przeniosła się z Poznania do Warszawy. Dyrektorem zarządzającym (CEO) został Wojciech Grzegorski, który z Porsche związany jest od 2018 roku. Na stanowisko kierownika PR trwa cały czas rekrutacja.
Jak pisaliśmy wcześniej (więcej TUTAJ), zmiana struktury podyktowana była rozszerzeniem i wzmocnieniem działalności w Europie Środkowej. Tym samym działalność sprzedażowa została wydzielona spod Volkswagen Group Polska.
Obecnie w Polsce działa dziewięć Porsche Centrów, z których wszystkie są własnością niezależnych inwestorów i grup dealerskich. Strategia ekspansji zakłada sukcesywne powiększanie sieci dealerskiej w kolejnych latach, a także tworzenie nowych formatów sprzedaży.