Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Toyota Corolla przechodzi facelifting

Toyota Corolla debiutuje w Europie w odświeżonej wersji. Model otrzymał ciekawszy design oraz pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense.

Corolla jest najchętniej kupowanym modelem Toyoty na świecie i jednocześnie najpopularniejszym samochodem w historii. Obecnie auto jest dostępne w ponad 150 krajach i stanowi 20% globalnej sprzedaży japońskiej marki.

Przód nowej Corolli został przeprojektowany, aby nadać sylwetce bardziej elegancki wygląd. Wąski górny grill przechodzący płynnie w linię reflektorów LED oraz masywny dolny grill i na nowo zaprojektowany zderzak nawiązują do obecnej stylistyki nowych modeli Toyoty – od Aurisa i Avensisa po RAV4.

Toyota-Corolla_EU2Z tyłu zmienił się kształt świateł LED oraz projekt chromowanych wykończeń. Profil auta wygląda bardziej nowocześnie dzięki nowym wzorom 16- i 17-calowych felg aluminiowych.

Odświeżona Corolla będzie dostępna w 9 kolorach nadwozia, wśród których nowością są trzy metalizowane lakiery: Platinium Bronze, Tokyo Red i Earth Bronze.

W wyposażeniu Corolli pojawi się pakiet systemów bezpieczeństwa czynnego Toyota Safety Sense, którego działanie opiera się na współpracy lasera i kamery. Składają się na niego cztery systemy: układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS), układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA), układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA) oraz automatyczne światła drogowe (AHB).

W Polsce samochód zadebiutuje w lipcu 2016 roku.

 

Toyota / PD

Przeczytaj również
Popularne