Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

„PSA Peugeot Citroën” zmienia nazwę na „Grupa PSA"

Koncern zaprezentował swoją nową nazwę „Grupa PSA” oraz nowy logotyp. Nowa nazwa Grupy (poprzednia „PSA Peugeot Citroën” była używana od 1991 roku) doskonale oddaje zmianę modelu biznesowego i otwarcie na szerszy zakres działalności. Aby optymalnie wykorzystać istniejącą bazę klientów ale także ją poszerzać dzięki kanałom cyfrowym.

les 5 propositionsNazwa symbolizuje dynamikę trzech silnych marek, które wchodzą w jej skład - Peugeot, Citroëna i DS Automobiles - oraz innych, przyszłych i obecnych sektorów działalności Grupy. Nowa tożsamość instytucjonalna odwołuje się do 200-letniej historii Grupy.

Nowy logotyp został w całości zaprojektowany przez projektantów Peugeot Design Lab, studia projektowego PEUGEOT realizującego strategię Global Brand Design, które udostępnia swoje doświadczenie wywodzące się z branży samochodowej markom spoza sektora.

 

PSA

Przeczytaj również
Popularne