Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Nowa struktura organizacyjna Dzialu Sprzedaży do Firm Grupy PSA w Polsce

1 marca 2016 r. polski oddział Grupy PSA przedstawił nową strukturę działu sprzedaży do firm. Zakłada ona większe niż dotychczas wykorzystanie potencjału sieci dealerskich Peugeot i Citroën w Polsce. Nowy model organizacyjny opiera się na trzech działach: Samochody Nowe, Samochody Używane oraz Dział Administracji.


Dyrektor Sprzedaży Flotowej Grupy PSA w Polsce - Tomasz Chodkiewicz, na nowo zdefiniował aktywności i stanowiska, które mają poprawić efektywność i przyspieszyć rozwój sprzedaży w kanałach B2B trzech marek Grupy PSA – Peugeot, Citroën oraz DS.

„Zbudowaliśmy solidne podstawy. Musimy i będziemy rozwijać się szybko! Pierwszy etap za nami - to nowy Team sprzedażowy. Ludzie z dużym doświadczeniem, chcący działać. Jestem przekonany, że to dla nich wielkie wyzwanie i ambicja pokazania, co potrafimy jako zespół” - podsumowuje powołanie nowej ekipy dyrektor Chodkiewicz.

W nowej strukturze sprzedaży flotowej precyzyjnie określono zadania przypisane do każdego ze stanowisk:

W dziale samochodów nowych powołane zostały stanowiska:

Bogdan Kapelko został Koordynatorem działu Floty. Jest odpowiedzialny za koordynację działań B2B, kontakt z kluczowymi klientami sprzedaży bezpośredniej oraz sprzedażą flotową sieci dealerskiej.

Marcin Zaręba został CFM Managerem Peugeot, Citroën oraz DS Automobiles. Jest odpowiedzialny za budowanie relacji, obsługę kluczowych klientów oraz kontakt z firmami CFM RAC.

Mariusz Czyżewski National Key Account Manager - jest odpowiedzialny za kluczowych klientów sprzedaży bezpośredniej oraz sprzedaży flotowej sieci dealerskiej.

Robert Nowak – International Key Account Manager – jest odpowiedzialny za kontakty z kluczowymi klientami oraz kontrakty międzynarodowe.

Artur Starzyński - Specjalista ds. samochodów dostawczych – jest odpowiedzialny za rozwój biznesu samochodów dostawczych i adaptacji.

W dziale administracji sprzedaży (zarządzanie i animacja Peugeot Professional Center oraz Citroën Business Center):

Krzysztof Skibiński Szef Administracji Sprzedaży Flotowej – jest odpowiedzialny za określanie warunków handlowych dla kluczowych klientów

Tomasz Gałecki - Specjalista ds. floty jest odpowiedzialny za animację administracji flotowej.

Monika Kacprzyk - Specjalista ds. floty jestodpowiedzialna za administrację sprzedaży flotowej.

Mateusz Winnik - Asystent działu floty - koorydnacja działań wewnątrz działu

W dziale samochodów używanych:

Krzysztof Gacek - Manager ds. samochodów używanych - odpowiedzialny za zarządzanie wartościami rezydualnymi oraz rozwojem biznesu samochodów używanych

Źródło: Citroën

 

Przeczytaj również
Popularne