„Zbudowaliśmy solidne podstawy. Musimy i będziemy rozwijać się szybko! Pierwszy etap za nami - to nowy Team sprzedażowy. Ludzie z dużym doświadczeniem, chcący działać. Jestem przekonany, że to dla nich wielkie wyzwanie i ambicja pokazania, co potrafimy jako zespół” - podsumowuje powołanie nowej ekipy dyrektor Chodkiewicz.
W nowej strukturze sprzedaży flotowej precyzyjnie określono zadania przypisane do każdego ze stanowisk:
W dziale samochodów nowych powołane zostały stanowiska:
Bogdan Kapelko został Koordynatorem działu Floty. Jest odpowiedzialny za koordynację działań B2B, kontakt z kluczowymi klientami sprzedaży bezpośredniej oraz sprzedażą flotową sieci dealerskiej.
Marcin Zaręba został CFM Managerem Peugeot, Citroën oraz DS Automobiles. Jest odpowiedzialny za budowanie relacji, obsługę kluczowych klientów oraz kontakt z firmami CFM RAC.
Mariusz Czyżewski – National Key Account Manager - jest odpowiedzialny za kluczowych klientów sprzedaży bezpośredniej oraz sprzedaży flotowej sieci dealerskiej.
Robert Nowak – International Key Account Manager – jest odpowiedzialny za kontakty z kluczowymi klientami oraz kontrakty międzynarodowe.
Artur Starzyński - Specjalista ds. samochodów dostawczych – jest odpowiedzialny za rozwój biznesu samochodów dostawczych i adaptacji.
W dziale administracji sprzedaży (zarządzanie i animacja Peugeot Professional Center oraz Citroën Business Center):
Krzysztof Skibiński – Szef Administracji Sprzedaży Flotowej – jest odpowiedzialny za określanie warunków handlowych dla kluczowych klientów
Tomasz Gałecki - Specjalista ds. floty jest odpowiedzialny za animację administracji flotowej.
Monika Kacprzyk - Specjalista ds. floty jestodpowiedzialna za administrację sprzedaży flotowej.
Mateusz Winnik - Asystent działu floty - koorydnacja działań wewnątrz działu
W dziale samochodów używanych:
Krzysztof Gacek - Manager ds. samochodów używanych - odpowiedzialny za zarządzanie wartościami rezydualnymi oraz rozwojem biznesu samochodów używanych
Źródło: Citroën