Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
TruckCare - 2

Nagrody na Gali XIV Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych

Gala XIV Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych

Podczas tegorocznej Gali XIV Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych zostały wręczone dla najlepszych serwisów blacharsko- lakierniczych nagrody Złota Lakiernia przyznawane przez PIM (Polską Izbę Motoryzacji). 3 pierwsze w kategorii serwisów niezależnych miejsca zdobyli partnerzy franczyzowi  COMPET:

  1. COMPET Janisz z Pruszcza Gdańskiego
  2. COMPET Chwalibóg z Warszawy
  3. COMPET AMC z Poznania

 

 

Na zdjęciu od lewej strony: Stanisłam Chwalibór (właściciel Compet Chwalibóg), Małgorzata Mulak (dyr. Zarządzający COMPET), Mariusz Szałajski (dyr.techniczny COMPET) oraz Michał Garsztka (dyrektor zarządzający COMPET AMC)

 

Do konkursu zgłoszono kilkadziesiąt serwisów z całej Polski. To pierwsza w historii tego konkursu taka sytuacja, kiedy 3 pierwsze miejsca zajęły serwisy działające w jednej grupie, pod jednym wspólnym brandem. COMPET, który jest organizatorem systemu franczyzowego wspomaga w swojej działalności serwisy podnosząc i ujednolicając standardy w zakresie jakości obsługi oraz napraw pojazdów, wyposaża je w udoskonalany wciąż kompleksowy system informatyczny ServiceFlow, certyfikuje i na bieżąco kontroluje. Sukces ten to wynik wspólnej, wytężonej pracy zespołu COMPET z właścicielami i załogą wyróżnionych serwisów.

 

Eksperci branży oceniali szeroko pojętą jakość i podejście do kwestii środowiskowych. Oceniane były takie pozycje jak: oferta serwisowa warsztatu oraz komunikacja z klientem; CRM -zarządzanie lakiernią i blacharnią; proces umawiania klientów w warsztacie; personalizowany proces przyjęcia klientów; proces kosztorysowania; opieka nad klientem; organizacja pracy w warsztacie; proces naprawy i kontrola jakości; zakończenie naprawy oraz przygotowanie dokumentacji; proces wydania samochodu po naprawie.; kontakt z klientem po naprawie /wizycie w warsztacie; utrzymywanie relacji z klientem; składowe warsztatu lakierniczego oraz ilość wykonywanych napraw lakierniczych w miesiącu.

 

 

Przeczytaj również
Popularne