Podczas tegorocznej Gali XIV Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych zostały wręczone dla najlepszych serwisów blacharsko- lakierniczych nagrody Złota Lakiernia przyznawane przez PIM (Polską Izbę Motoryzacji). 3 pierwsze w kategorii serwisów niezależnych miejsca zdobyli partnerzy franczyzowi COMPET:
Na zdjęciu od lewej strony: Stanisłam Chwalibór (właściciel Compet Chwalibóg), Małgorzata Mulak (dyr. Zarządzający COMPET), Mariusz Szałajski (dyr.techniczny COMPET) oraz Michał Garsztka (dyrektor zarządzający COMPET AMC)
Do konkursu zgłoszono kilkadziesiąt serwisów z całej Polski. To pierwsza w historii tego konkursu taka sytuacja, kiedy 3 pierwsze miejsca zajęły serwisy działające w jednej grupie, pod jednym wspólnym brandem. COMPET, który jest organizatorem systemu franczyzowego wspomaga w swojej działalności serwisy podnosząc i ujednolicając standardy w zakresie jakości obsługi oraz napraw pojazdów, wyposaża je w udoskonalany wciąż kompleksowy system informatyczny ServiceFlow, certyfikuje i na bieżąco kontroluje. Sukces ten to wynik wspólnej, wytężonej pracy zespołu COMPET z właścicielami i załogą wyróżnionych serwisów.
Eksperci branży oceniali szeroko pojętą jakość i podejście do kwestii środowiskowych. Oceniane były takie pozycje jak: oferta serwisowa warsztatu oraz komunikacja z klientem; CRM -zarządzanie lakiernią i blacharnią; proces umawiania klientów w warsztacie; personalizowany proces przyjęcia klientów; proces kosztorysowania; opieka nad klientem; organizacja pracy w warsztacie; proces naprawy i kontrola jakości; zakończenie naprawy oraz przygotowanie dokumentacji; proces wydania samochodu po naprawie.; kontakt z klientem po naprawie /wizycie w warsztacie; utrzymywanie relacji z klientem; składowe warsztatu lakierniczego oraz ilość wykonywanych napraw lakierniczych w miesiącu.