Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Mercedes-Benz najcenniejszą marką samochodów na świecie

mercedes

Stuttgart. W najnowszej edycji rankingu „Global 500 2020”, przygotowywanego przez brytyjską firmę doradczą Brand Finance, Mercedes-Benz zdołał dodatkowo zwiększyć wartość swojej marki i po raz kolejny zdobył tytuł najcenniejszej marki samochodów na świecie.

 

Trójramienna gwiazda okazała się również najcenniejszą marką B2C w Europie. W trakcie tegorocznego badania przeanalizowano 500 marek. Mercedes-Benz, z wartością marki wycenioną na 65 miliardów dolarów (o 7,8% więcej niż w 2019 r.), w najnowszej edycji pełnego rankingu zajmuje 11. miejsce, co oznacza, że poprawił swoją zeszłoroczną lokatę o dwie pozycje. Poza rozwojem marki i wzrostem sprzedaży o awansie w rankingu zadecydowały charakterystyczne dla Mercedesa cechy, takie jak jakość premium oraz siła innowacji.

 

Po awansie w rankingu »Best Global Brands« firmy Interbrand jesteśmy dumni, że Mercedes-Benz kontynuuje postęp również w zestawieniu »Global 500 2020«.To efekt świetnych wyników pracy całego zespołu, a jednocześnie zachęta do ponownego bycia na czele w przyszłym roku.

Bettina Fetzer,
szefowa marketingu Mercedes-Benz Cars

Przeczytaj również
Popularne