Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Hyundai wspiera Tour de Pologne

Po raz kolejny Hyundai wspiera Tour de Pologne. Wczoraj w Krakowie polski importer marki Hyundai przekazał oficjalnie flotę 57 samochodów do obsługi logistycznej 74. Tour de Pologne, które jest największym wydarzeniem kolarskim w Polsce.

 

 

Hyundai wspiera Tour de Pologne, który będzie odbywał się w dniach od 29 lipca do 04 sierpnia. Wśród dostarczonych organizatorom wyścigu samochodów znalazły się przede wszystkim modele: Tucson, Santa Fe, a także lekkie samochody dostawcze H350. Te ostatnie będą służyły przede wszystkim do przewożenia sprzętu kolarskiego. Podobnie jak w ubiegłym roku, z samochodów będą korzystać między innymi sędziowie, przedstawiciele mediów i goście specjalni tzw. VIP.  

„Hyundai to marka od lat zaangażowana w sponsoring sportowy. Jesteśmy wieloletnim oficjalnym partnerem FIFA i UEFA. Podejmujemy te działania, ponieważ chcemy być blisko prawdziwych fanów, dzielić z nimi sportowe emocje i pasje. Współpraca przy Tour de Pologne jest dla nas lokalnym uzupełnieniem tych działań i możliwością dalszego wzmacniania świadomości marki oraz zaprezentowania Klientom naszych produktów”. – powiedział Leszek Płonka, Dyrektor Zarządzający Hyundai Motor Poland.

 

Hyundai wspiera Tour de Pologne także na innym polu. Tradycyjnie już koreański producent jest także sponsorem Białej Koszulki, czyli klasyfikacji najlepszego sprintera, a przede wszystkim nagrody głównej. W tym roku zwycięzca otrzyma najlepiej sprzedający się model w portfolio marki Hyundai, a więc nowoczesnego i eleganckiego SUV-a o nazwie Tucson. Przyszłemu zwycięzcy już gratulujemy tak wspaniałej nagrody głównej.

„Bardzo serdecznie dziękuję firmie Hyundai, że wspiera Tour de Pologne już trzeci rok z rzędu”. – powiedział Czesław Lang, Dyrektor Generalny wyścigu. „Nasz narodowy wyścig to nie tylko sportowe wydarzenie na najwyższym poziomie, ale również olbrzymie przedsięwzięcie logistyczne i organizacyjne. Bez samochodów, bez całego zabezpieczenia nie udałoby się tego przeprowadzić. Flota samochodowa to bardzo ważny element każdego wielkiego wyścigu kolarskiego, dlatego cieszymy się, że tak duża firma sponsorująca wiele wydarzeń sportowych angażuje się w organizację Tour de Pologne”. – dodał.

Oficjalną ceremonię zakończył spektakularny przejazd kolumny samochodów marki Hyundai, którą utworzyły wszystkie przekazane auta. Konwój oklejonych w charakterystyczne barwy Tour de Pologne samochodów, przejechał ulicami krakowskiego Starego Miasta.

Przeczytaj również
Popularne