Hyundai na Pikes Peak, Hyundai z nagrodami, Hyndai Ioniq 5 po liftingu. W przeglądzie newsów koreańskiej marki znaleźć można nie tylko ciekawe informacje, ale po raz pierwszy „pewien dwugłos”. A może znajdzie się miejsce na trójgłos?
Zespół prasowy Hyundaia rośnie w siłę, zatem pojawiają się różne interpretacje tych samych informacji. Jak czytamy w informacji prasowej po raz pierwszy, pojawił się w niej „pewien dwugłos”.
Hyundai wraca do wyścigu Pikes Peak (Filip już wieszczy zwycięstwo). Nasze seryjne samochody dostały świetne noty od amerykańskiej organizacji IIHS. W tych testach poległo wiele marek, bo jak wiemy, tam kryteria testów zderzeniowych są zupełnie inne.
IONIQ 5 N znalazł się w pierwszej trójce WCOTY. A model IONIQ 5 (nie N) przeszedł lifting. Tak, już mamy tylną wycieraczkę.
Ten tydzień został stworzony w kolaboracji z Panem Zygzakiem McQueen — czyli było szybko, było ostro, było zwinnie.
Przecinając linię mety, (na co też liczę) Hyundai wraca do wyścigów Pikes Peak, gdzie znając Hyundaia, zwyciężymy.
Nie schładzając atmosfery, przedstawiliśmy jeszcze w tym tygodniu świeżuteńką odmianę kochanego przez was IONIQ 5 N Line (WOW) - Nowa większa bateria, nowe kamery, nowe felgi oraz TYLNA WYCIERACZKA w zestawie.
Oczywiście kwestie bezpieczeństwa też są ważne, dlatego musimy się pochwalić, że zdobyliśmy NAJWIĘCEJ nagród w IIHS TOP SAFETY PICK+ (TSP+) i TOP SAFETY PICK (TSP).
Oto nasza perspektywa Fleet Teamu (grupa docelowa polscy kierowcy)
Hyundai startuje w Pikes Peak. Startował tu elektryczny Volkswagen ID, elektryczny Ford teraz w wyścigu w chmurach powalczy Hyundai. Trzymamy kciuki, bo jak do tej pory, najlepsze cały czas są auta spalinowe.
Wysyp nagród. Seryjne samochody Hyundai i Kii dostały świetne noty od amerykańskiej organizacji IIHS. Gratulujemy, teraz czekamy, aż zwycięzcy pojawia się w Polsce. Czekamy na Genesisa G80, GV60 i luksusowego GV80, olbrzymiego Genesisa G90 oraz średniej wielkości luksusowego elektrycznego SUV-a GV70, a także nagrodzoną w konkursie Kię Telluride, oraz Sportage. Ta ostatnia w wersji amerykańskiej jest kompletnie innym autem, znacznie większym i przestronniejszym.
IONIQ 5 N znalazł się w pierwszej trójce WCOTY. A o zwycięzcy przeczytacie TUTAJ.
Hyundai jakiś czas temu pochwalił się systemem e-Corner z crab-walking, Do poliftingowej wersji IONIQ 5 trafiła na razie tylna wycieraczka.
Czekamy na kolejną porcję newsów ze świata Hyundaia.
Zespół prasowy Staszek & Filip & Fleet Team;)