Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

90 proc. klientów zadowolonych. Importer Mitsusbishi - Astara z najlepszą oceną producenta

Jeszcze do niedawna sceptycy wróżyli rychłe wycofanie się Mitsubishi z Polski, a teraz okazuje się, że nowy importer otrzymał najwyższą ocenę producenta w corocznej ewaluacji dziesięciu najważniejszych obszarów biznesowych.

Polski oddział Mitsubishi Motors, będący częścią globalnej grupy Astara, uzyskał najwyższe oceny w kluczowych obszarach i kategoriach. To m.in. realizacja przez importera założonego programu działań sprzedażowych, posprzedażowych, marketingowych i PR oraz ocena sieci dilerskiej a tutaj szczegółowo oceniana jest realizacja szkoleń pracowników i systemów nauczania online, oraz innych programów szkoleń produktowych, technicznych i doskonalących poziom obsługi klientów, poziom wyposażenia serwisów w specjalistyczne narzędzia diagnostyczne, wdrażanie programu nowej tożsamości wizualnej.

Wysokie oceny w corocznej analizie znajdują odzwierciedlenie w wynikach regularnie przeprowadzanych badań satysfakcji klientów. Ubiegłoroczne rezultaty badań zadowolenia klientów serwisów Mitsubishi Motors (CSI) i salonów (SSI) potwierdziły najwyższą, jakość pracy autoryzowanych stacji Mitsubishi Motors w Polsce. Ponad 90 proc. z 7500 przebadanych klientów znakomicie oceniło pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi Motors, przyznając im maksymalne noty.

Cieszymy się z tej kolejnej wysokiej oceny, która dodaje nam skrzydeł i świadczy o prawidłowym kierunku rozwoju naszej marki w Polsce. Wierzę, że w dzisiejszych czasach zaostrzającej się konkurencji, najwyższa jakość obsługi w salonach i serwisach, zdobywanie zaufania klientów dzięki niezawodności, ale także najwyższemu poziomowi obsługi i dobrym relacjom opartym na zaufaniu, to klucz do sukcesu, który wyznacza nam kierunki dalszych działań. – powiedział Piotr Szewczyk, dyrektor zarządzający marką Mitsubishi Motors w firmie Astara Poland.

Zmiany nastąpiły w 2022 roku. To właśnie wtedy, po 26 latach dystrybucję od MMC Car Poland przejęła Astara. A wszystko za sprawą globalnych roszad z 2020 roku, kiedy to Japończycy oddali swój biznes nad Wisłą hiszpańskiej spółce Berge Automocion (teraz ASTARA).

Pod skrzydła nowej spółki trafiła sieć autoryzowanych stacji dilerskich Mitsubishi Motors. Wtedy to 26 punktów sprzedaży i 40 stacji serwisowych, w których łącznie zatrudnionych było około 1000 osób.

Astara Poland zajęła się także wprowadzeniem na rynek m.in. nowego Mitsubishi ASX i Colta, a niebawem polską premierę będzie miał nowy Outlander.


Przeczytaj również
Popularne