06 lutego 2015
Polska Izba Motoryzacji jest organizacją samorządu gospodarczego zarejestrowaną na podstawie Ustawy o izbach gospodarczych. Powstała w 1994 roku i skupia przedstawicieli szeroko rozumianego lobby sektora motoryzacyjnego. Zrzeszamy zarówno małe jak i duże przedsiębiorstwa i stowarzyszenia działające w Polsce. Polska Izba Motoryzacji dociera do:
- dealerów samochodów,
- autoryzowanych i nieautoryzowanych stacji obsługi,
- producentów części i komponentów (przemysł motoryzacyjny),
- producentów i dystrybutorów wyposażenia warsztatów,
- organizacji eksperckich,
- firm certyfikacyjnych,
- importerów/producentów, serwisów i dealerów jednośladów,
- stowarzyszeń skupiających firmy sektora motoryzacyjnego,
- mediów motoryzacyjnych oraz stowarzyszeń skupiających firmy
- sektora motoryzacyjnego.
Członkostwo w PIM to przede wszystkim korzyści wynikające z pozyskiwania nowych kontaktów biznesowych, najnowszych informacji dotyczących rynku motoryzacyjnego jak i wymiany doświadczeń.
Flagowe projekty PIM:
- AutoEvent – Doroczna konferencja przemysły motoryzacyjnego, której towarzyszą rozmowy kooperacyjne (B2B) www.autoevent.pl
- Spotkania Dywizji Dostawców
- Dyskusyjne Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych – Doroczna konferencja dla szeroko pojętej branży likwidacji szkód komunikacyjnych. www.forumubezpieczen.com
- Polska Platforma Technologiczna Transportu Ekologicznego
- Podyplomowe Studia dla Menadżerów Motoryzacji – wspólny projekt ze Szkołą Główną Handlową w Warszawie www.pim.pl/szkola-glowna-handlowa-wspolne-projekty-z-pim/
- Szkolenia z zakresu przepisów prawa i zarządzania dla serwisów motoryzacyjnych i salonów sprzedaży samochodów.