Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Styczniowo - lutowy numer Fleet

Nowy rok zaczynamy w znakomitych humorach, ponieważ w tym ubiegłym - 2018, branża motoryzacyjna znów zanotowała spektakularne rekordy. Podsumowujemy to co się wydarzyło i to co nas czeka w najbliższych miesiącach, latach. Warto poczytać Fleeta, najlepiej od deski do deski zaczynając od edytorialu redaktora naczelnego Tomasza Siwińskiego.

Kryzys w kryzysie

Kryzys nadciąga, chociaż w sumie w naszej branży bardziej nadjeżdża. Jeżeli nadjeżdża elektrykiem, to możemy być spokojni, chwilę mu to zajmie. Może nie trzeba mówić o kryzysie, a o pewnej korekcie rynkowej. Sprzedaż samochodów w Polsce rośnie systematycznie, co pociąga za sobą rozwój rynku usług finansowych, sprzedaży opon, usług serwisowych itp. Jeżeli faktyczne spowolnienie jest oczekiwane, to chyba dla naszych importerów nie powinno być problematyczne? Przez lata wprowadzane naprędce różne ustawy powinny przygotować ich na falowe wzrosty popytu i takie same spadki. Poza tym, skoro obecnie na nowe Polo trzeba czekać pół roku, to może rozwiązać problemy z dostępnością samochodów.
Kiedyś Jan Himilsbach miał otrzymać rolę w filmie Stevena Spielberga. Pod jednym warunkiem: musiał nauczyć się angielskiego. – I co, uczysz się? – pytali znajomi. – Nie. Jeszcze nie. Spielberg się rozmyśli, a ja z tym angielskim zostanę.
Na razie cieszmy się koniunkturą, ale szykujmy się na pewne spowolnienie. Jeżeli nie przyjdzie, czego wszystkim nam życzę, to najwyżej zostaniemy z tymi oszczędnościami.

Redaktor naczelny Tomasz Siwiński

Fleet Flash
Aktualności

Fleet People
Rynek się zmienia, ważne jest zarządzanie zmianą
Pomaganie innym uzależnia

Fleet Finance
Użytkuj tanio – 10 najtańszych modeli aut
Sektor MŚP wstrzymuje inwestycje
Trendy na europejskim rynku samochodów używanych

Fleet Management
Poleasingowe perełki
Dobry rok Hyundaia
Gorsze nastroje menedżerów firm motoryzacyjnych

Fleet Startegy
Cztery pory roku
Mobilność znaczy przyszłość
Elektryzująca przyszłość
17,5% wzrostu
Kolejny rok rekordów
Wciąż mamy duży potencjał

Fleet Cars&Vans
Toyota RAV4 - Koniec z nudnymi samochodami…
Lexus ES 300h - Drżyjcie SUV-y
Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI - Sport? Premium?
Mercedes A200 - Z lunaparku na drogę
Renault Kadjar TCe 160 EDC - Uczciwa propozycja
Audi Q3 35 TDI/45 TFSI - Szlakiem Q8
Peugeot 308 1.2 PureTech - Ósmy cud świata
Kia Ceed/Volkswagen Golf - Nie sądź po pozorach
Peugeot Rifter - Praktyczniej się nie da
Citroën C4 Cactus - …tylko airbumpów żal
KiaCeed - Power of continuity

Fleet Safety
Utrudnienie bezgotówkowej likwidacji szkód
Czy to koniec bezgotówkowych ubezpieczeń komunikacyjnych
Wpływ opon na bezpieczeństwo drogowe

Fleet Technology
Turbo PureTech w Tychach
Nowinki motoryzacyjne na CES 2019
Elektryczne premiery tuż, tuż

Fleet Service
Odpowiednie opony dla flot
Chłodzić w zimie
Liczniki
Jak się wytwarza szyby samochodowe

Fleet Fuel
Normy i realia
Nowe rozwiązania mobilności

Fleet Chat
Dopłaty, czyli pudrowanie

Przeczytaj również

Popularne