Od początku marca do ostatniego dnia maja można było głosować na osoby, produkty i usługi w piątej edycji plebiscytu Fleet Derby. Przez dziewięćdziesiąt dwa dni trwania plebiscytu oddano ponad 58 tysięcy ważnych głosów.
Fleet Derby, jak przystało na plebiscyt, oparty jest na rywalizacji. To jednak także doskonała okazja do tego, aby zaprezentować swoje produkty i usługi. W tym roku managerowie, osoby związane z biznesem flotowym a także dostawcy poszczególnych rozwiązań mogli oddawać głosy w czterech podstawowych kategoriach: Osobowość Flotowa, Motoryzacyjna Marka Flotowa, Najpopularniejszy Samochód Flotowy oraz Produkt i Usługa Flotowa. W ostatniej kategorii wyróżniliśmy dwanaście podkategorii, obejmujących podstawowe aspekty rynku flotowego.
Głosujący mieli ciężki orzech do zgryzienia, ponieważ, aby głos był ważny, musieli się najpierw zalogować i wypełnić krótki kwestionariusz. Następnie mogli oddać swój głos na wybrany produkt lub zagłosować na wszystkie. Wybór nie był prosty, ponieważ mieliśmy zgłoszone 33 osobowości, 63 produkty i usługi flotowe, 49 samochodów i 35 marek motoryzacyjnych.
Nasi partnerzy w bardzo ciekawy sposób zachęcali do oddawania głosów właśnie na nich. Pojawiały się newslettery, akcje promocyjne na portalach społecznościowych czy nawet zachęta do głosowania umieszczona w stopce mailingowej. My także prowadziliśmy akcje promocyjne zachęcające do oddawania głosów, ale – co logiczne – nie promowaliśmy konkretnych produktów. Bardzo nam miło, że wielu z państwa poświęciło swój czas i oddało głosy. Dziękujemy zarówno im, jak i tym wszystkim, którzy wzięli udział w plebiscycie i zaprezentowali siebie, swoje produkty i usługi. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku do plebiscytu zgłosi się jeszcze więcej firm, do czego już teraz gorąco zachęcam.
Tymczasem prezentujemy listę laureatów i wszystkim serdecznie gratulujemy.
Kategorie Plebiscytu Fleet Derby
Motoryzacyjna Marka Flotowa. Udział w tej kategorii brały wszyscy importerzy samochodowi i wszystkie dostępne na polskim rynku marki samochodowe. Oceniane były m.in.: jakość oferty skierowanej do klientów instytucjonalnych, jakość oferowanych modeli, paleta oferowanych modeli, pokrycie kraju siecią dealerską/serwisów, jakość współpracy z działem flotowym, obsługa klienta, oferta cenowa i polityka rabatowa, polityka serwisowa koncernu/importera.