06 lutego 2014
FLEET CONTACT 2014 - VADEMECUM SAMOCHODU FIRMOWEGO
- Fleet Contact to rocznik obecny na rynku od 2010 roku zawierający najbogatszą bazę danych firm z branży motoryzacyjnej, flotowej i okołoflotowej;
- Fleet Contact to vademecum wiedzy o motoryzacji i zarządzaniu autami w firmie, połączone z funkcją kontaktową – będącą zestawieniem danych teleadresowych wraz z kontaktami do osób odpowiadających za sprzedaż produktów i usług przeznaczonych dla firm;
- Fleet Contact przekazuje praktyczną wiedzę, pozwalającą na sprawniejsze zarządzanie przedsiębiorstwem, redukcję kosztów i poprawę wyników finansowych;
- Fleet Contact oprócz bazy kontaktowej, proponuje także gotowe rozwiązania i praktyczne porady oraz case study w specjalnych sekcjach branżowych.
Fleet Contact ma nie tylko ułatwić nawiązanie biznesowych kontaktów między branżowymi podmiotami, ale być consultingowym vademecum, które pomoże przedsiębiorcom zdefiniować potrzeby, wskaże optymalne narzędzia do ich zaspokojenia i najwłaściwszego partnera do współpracy. Fleet Contact (wersja drukowana) dociera do wszystkich decydentów w międzynarodowych i polskich firmach (menedżerów flot, zakupów samochodów, HR... etc.). Są to osoby zarządzające flotą samochodów służbowych (od kilku do kilku tysięcy samochodów) oraz mające bezpośredni wpływ na politykę samochodową, zakupową i finansową w firmie. Feet Contact dystrybuowane jest do wszystkich członków SKFS, klientów instytucjonalnych – przeszkolonych od 2002 roku przez instruktorów stowarzyszonych w PSM oraz partnerów eventów organizowanych przez Fleet Meetings Sp. z o.o. i wszystkich partnerów magazynu „Fleet", w tym także PZU Życie SA, z którym magazyn „Fleet" wraz z PSM współorganizuje od 2011 r. program edukacyjny „Bezpieczna flota PZU". Fleet Contact podzielony został na branżowe sekcje specjalne, w których prezentowane są poszczególne firmy z branży motoryzacyjnej, flotowej i okołoflotowej. Każda z sekcji jest poprzedzona wstępem redakcyjnym, opisującym zakres wszystkich dostępnych usług i produktów w danej branży adekwatnych do wielkości parku samochodowego w danej firmie. Część merytoryczna – poprzedzająca każdą z sekcji – jest profesjonalnie przygotowana przez redaktorów magazynu „Fleet" pod okiem redaktora naczelnego, Tomasza Siwińskiego, w oparciu o bieżące informacje z rynku motoryzacyjnego, flotowego i okołoflotowego.
Branżowe sekcje Fleet Contact 2014:
- Koncerny samochodowe
- Dealerzy
- Zarządzanie Flotą Samochodową / Finanse / Leasing
- Ubezpieczenia
- Szkoły jazdy i szkolenia
- Paliwa/ Oleje/ Karty paliwowe
- Serwisy samochodowe
- Opony
- Technologie /Oprogramowanie/Monitoring
- Remarketing
- Wynajem/ Wypożyczenie
- Akcesoria / Wyposażenie
- Organizacje / Stowarzyszenia
Rocznik Fleet Contact 2014 na rynku już od marca br. Zapraszamy do współpracy! KONTAKT: Krzysztof Turczakdyrektor rozwoju
krzysztof.turczak@fleet.com.plkom.: +48 608 362 932 Adam Dziedzińskikierownik ds. sprzedaży
adam.dziedzinski@fleet.com.plkom. +48 784 066 636