Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

SZKOLENIE FLOTOWE Hotel Bania, Białka Tatrzańska

Informacje

Zapraszamy do udziału w ogólnopolskim szkoleniu dla managerów aut firmowych - FLEET MANAGEMENT TRAINING, które odbędzie się w dniach 11 - 13 października 2023 (środa - piątek), w hotelu Bania **** Thermal & Ski, w Białce Tatrzańskiej.


fmt2018


Fleet Management Training – to ogólnopolskie szkolenie flotowe dla managerów aut firmowych. Prelekcje, warsztaty oraz jazdy testowe najnowszymi modelami samochodów osobowych, użytkowych i elektrycznych, zaplanowane w programie szkolenia, skierowane są do: fleet managerów, osób zarządzających flotą samochodów firmowych, przedsiębiorców, dyrektorów finansowych, administracyjnych oraz ds. logistyki. Szkolenie organizowane jest raz w roku, dla ok. 150 fleet managerów z całej Polski.


Przeczytaj relacje z poprzednich edycji szkolenia:


Fleet Management Training 2018   |   Fleet Management Training 2017   |   Fleet Management Training 2016


Fleet Management Training 2015    |   Fleet Management Training 2014    |   Fleet Management Training 2013  

Prelegenci












Agnieszka Szczodra-Hajduk 

Agnieszka Szczodra-Hajduk


Head of Employment


Kancelaria Hogan Lovells LLP Oddział w Warszawie


Agnieszka Szczodra-Hajduk związała się z kancelarią w 1999 roku i jest Starszym Prawnikiem kierującym praktyką prawa pracy. Agnieszka Szczodra-Hajduk doradza polskim i zagranicznym firmom z zakresu prawa pracy, handlowego i prawa cywilnego. Specjalizuje się w prawie pracy, a w szczególności w zawieraniu i rozwiązywaniu umów z pracownikami i menedżerami, opracowywaniu regulaminów pracy i wynagradzania, zwolnieniach rupowych, uprawnieniach związków zawodowych oraz zagadnieniach związanych z przejściem zakładu pracy. Agnieszka Szczodra-Hajduk jest autorem artykułów z zakresu prawa pracy i prawa półek oraz wykładowcą na studiach MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. Jest członkiem Izby Adwokackiej w Warszawie i Stowarzyszenia Prawa Pracy.


Temat: Trendy na rynku pracy: przejrzyste warunki pracy, work-life balance i praca zdalna?


Termin: 12 października 2023, g. 14.00




 













Tomasz Czerwiński 

Jakub Faryś


Prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, Przewodniczący Liaison Committee – ACEA


Całe życie zawodowe związany z branżą motoryzacyjną. Karierę rozpoczął w firmie Renault, następnie pełnił funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu u wyłącznego importera samochodów marki SAAB. Kontynuacją jego pracy w motoryzacji było zarządzanie działem marketingu w Scania Polska S.A.W 2002 roku objął stanowisko dyrektora Stowarzyszenia Oficjalnych Importerów Samochodów. Od 2008 roku jest prezesem organizacji przekształconej w Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego, zrzeszającej obecnie 39 firm: producentów oraz przedstawicieli producentów pojazdów samochodowych, motocykli i skuterów w Polsce. Jako szef PZPM uczestniczy w pracach rządu i komisji parlamentarnych przy opiniowaniu projektów najistotniejszych aktów prawnych dotyczących motoryzacji. Reprezentuje interesy firm członkowskich w organach Unii Europejskiej – w tym na forum Parlamentu Europejskiego i Komisji Europejskiej–nominowany przez Ministerstwo Gospodarki do udziału w pracach grupy wysokiego szczebla–CARS 21 jako jeden z ekspertów rządowych ds. sektora motoryzacyjnego. Regularnie uczestniczy w spotkaniach europejskich organizacji branżowych – ACEA (Europejskie Stowarzyszenie Producentów Pojazdów) i ACEM (Europejskie Stowarzyszenie Producentów Motocykli).


Temat: Podsumowanie III kwartału 2023r. w branży motoryzacyjnej.


Termin: 12 października 2023, g. 10.00




 













Adam karpiński 

Ernie Greszta


Regional Insurance Manager Central Europe & Asia LeasePlan Fleet Management


Poprzednio: Arval Service Lease Polska, Aviva, BelairDirect (ING Canada), Motors Insurance Corporation (GM Canada), Norwood Insurance Group. W branży ubezpieczeniowej od 1993, w CFM od 2005. Doświadczenia zawodowe: sprzedaż i obsługa umów ubezpieczeniowych, ocena ryzyka, rozwój produktów ubezpieczeniowych, zatrzymanie ryzyka w przedsiębiorstwie, działalność ubezpieczeniowa w UE na zasadzie swobody świadczenia usług, wdrożenia rozwiązań zapewniających mobilność oraz zarządzanie ryzykiem. Stanowiska: broker ubezpieczeniowy, underwriter, manager ds. rozwoju, project manager, manager regionu. Wykształcenie: Doktorant SGH, absolwent Insurance Institute of Canada i UMCS w Lublin


Temat I: „Ubezpieczenia flot samochodów osobowych i dostawczych – praktyka (wyzwania) rynku.”


Temat II: „Mikromobilność jako rozwijający się nowy segment rynku ubezpieczeń”


Ubezpieczenia samochodów osobowych i dostawczych



  • Zawieranie umów ubezpieczenia

  • Zakres ochrony ubezpieczeniowej, transparentność zapisów

  • Istotne klauzule rozszerzające i zawężające

  • Umowy wieloletnie, stałe stawki w długim okresie

  • Likwidacja szkód i nowe rekomendacje KNF

  • Nienaprawiane szkody i potrącenia z tego tytułu

  • Szkoda całkowita – wysoki koszt części vs. niska wartość księgowa

  • Postępowanie w razie odmowy wypłaty odszkodowania (przykłady odmów)

  • Regresy ubezpieczeniowe (odzyskanie pełnej wartości wypłaconego odszkodowania)

  • Rezerwy ubezpieczeniowe

  • Wznowienie ochrony ubezpieczeniowej

  • Zarządzanie ryzykiem i zatrzymanie ryzyka w przedsiębiorstwie


Termin: 11 października 2023, g. 15.00




 













Piotr Hajrych 

Piotr Hajrych


Manager Samochodów Modyfikowanych w Renault Polska


 


Temat: Wysoko wyspecjalizowane zabudowy pojazdów użytkowych we współczesnych firmach – zabudowa, gwarancja, remarketing



  • Zabudowa a podwozie – modułowe zabudowy, demontowalne a kwestie odsprzedaży.

  • Serwis zabudowy – jak obniżyć koszty serwisu zabudowy specjalistycznej.

  • Podwozie do zabudowy a zabudowa na blaszaku, różnice i ograniczenia.

  • Zabudowy dla energetyki, charakterystyka, cechy szczególne, wymagania

  • Sprzedaż pojazdów specjalistycznych, jak rynek, na co zwrócić uwagę przy odsprzedaży

  • Zabudowy na samochodach elektrycznych, problemy z ładownością?




 













Adam karpiński 

Adam Karpiński


Prezes zarządu


Inter Cars Fleet Services Sp. z o. o.


W branży serwisowej pracuje od 25 lat, a w grupie Inter Cars S.A. od 18 lat, gdzie od podstaw budował unikalny program obsługi klientów flotowych, realizowany przez największego dystrybutora części motoryzacyjnych w tej części Europy, oparty o sieć warsztatów niezależnych. To rozwiązanie stało się realną alternatywą dla serwisowania aut w stacjach ASO i dało szansę wykorzystania możliwości, jakie przyniosło ze sobą GVO. Obecnie Adam prowadzi najbardziej doświadczony na rynku zespół, obsługujący ponad  100.000 samochodów, utrzymując od wielu lat pozycję zdecydowanego lidera rynku obsługi flot samochodowych.


Temat: Kontrola kosztów serwisowych w obliczu wydłużonej eksploatacji samochodów służbowych. Konsekwencje kryzysu dla rynku części zamiennych – zerwane łańcuchy dostaw, wahania kursów walut.


Termin: 11 października 2023, g. 17.00




 













Adam karpiński 

Tomasz Czerwiński


Prezes Zarządu Kaizen Rent


Entuzjasta motoryzacji zawodowo, jak i po godzinach. Z Grupą Toyota Dobrygowski związany od 2012 roku, obecnie znajdującej się w pierwszej dziesiątce dealerów samochodowych w Polsce. Swoje doświadczenie w branży motoryzacyjnej zdobywał zarówno w strukturze dealerskiej, CFM oraz RaC. Z wypożyczalnią samochodów Kaizen Rent związany od etapu tworzenia biznesplanu. Najlepsze doświadczenia i praktyki zdobyte w spółce Toyota Dobrygowski przeniósł do wypożyczalni samochodów. W ciągu pięciu lat rozwinął firmę i jej flotę, osiągając drugie miejsce w branży Rent a Car. W spółce pełni rolę prezesa zarządu aktywnie zaangażowanego w najważniejsze procesy, począwszy od obsługi klienta, poprzez rozwój floty i produktów, po remarketing.


Temat: Elastyczna flota i jej wpływ na TCO (całkowite koszty posiadania samochodu) oraz najlepsze praktyki rynkowe w wynajmie średnioterminowym




 













Adam karpiński 

Jerzy Fijas


Manager projektu rozwojowego Lasów Państwowych „Las energii”.


Od ponad 30 lat związany z leśnictwem. Swoje doświadczenia zawodowe zdobywał nie tylko w Lasach Państwowych. Posiada również bogate doświadczenia w zarządzaniu innymi podmiotami, szczególnie z zakresu ochrony środowiska. Realizował interesujące projekty krajowe i międzynarodowe, m.in. innowacyjny projekty LP „Rzetelne Przedsiębiorstwo Leśne”, aktualnie od początku 2017 roku jest odpowiedzialny za stworzenie i realizację programu dla LP w zakresie zarządzania energią, podnoszenia efektywności energetycznej, samowystarczalności i bezpieczeństwa energetycznego w oparciu o źródła odnawialne. Ważnym ogniwem tego projektu jest elektromobilność.


Temat: Rozbudowana sieć ogólnodostępnych stacji ładowania w Lasach Państwowych. Zakup samochodów elektrycznych. Możliwości i ograniczenia w tym zakresie. Prezentacja oparta na własnych doświadczeniach.


Termin: 11 października 2023 r., 17.00 – 18.00




 













Adam karpiński 

Witold Śmiałek


Członek Zarządu, Krakowski Holding Komunalny S.A.


Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, pełnił m.in. funkcje: Wicemarszałka Województwa Małopolskiego, Prezesa Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Krakowie oraz Doradcy Prezydentów miast: Krakowa (w zakresie jakości powietrza) i Nowego Sącza (restrukturyzacja MPK w Nowym Sączu). Od 2017 roku pełni funkcję członka zarządu KHK SA ds. rozwoju odpowiadającego m.in. za organizację Grupy zakupowej „Elektromobilność dla Gminy Miejskiej Kraków”.


Temat: ELEKTROMOBILNOŚĆ W SPÓŁKACH SKARBU PAŃSTWA. Czynniki mające istotny wpływ na zakup floty samochodów elektrycznych i hybrydowych, jak dobrze przygotować się do przetargu.


Termin: 12 października 2023 r., 17.00 – 18.00




 













Adam karpiński 

Radosław Kraciuk


Manager Zakupów Qarson Polska


Ekspert zakupów i zarządzania flotą z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku flotowym, zarówno po stronie klienta jako menadżera flot, jak i po stronie firm Full Service Leasing, a także uczestnik projektów naukowych z zakresu floty samochodowej. Specjalista w temacie redukcji kosztów i poprawie bezpieczeństwa floty. Innowacyjny lider i zaufany doradca, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu nie tylko samochodów osobowych, ale także dostawczych i ciężarowych, który chętnie dzieli się swoim doświadczeniem. Z ogromną pasją występował jako prelegent na konferencjach oraz jako autor artykułów w prasie branżowej. Współzałożyciel Stowarzyszenia Kierowników Flot Samochodowych (SKFS), które od początku swojego istnienia aktywnie realizuje strategię rozwoju organizacji. Początkowo członek Komisji Rewizyjnej, następnie Wiceprezes Zarządu, a od 2019 do 2022 Prezes SKFS. Jego pasją są podróże, kuchnia i motoryzacja, a najlepiej połączenie wszystkiego razem. Obecnie Menager Zakupów w Qarson odpowiedzialny za Polskę.


Temat: Trendy na rynku finansowania aut firmowych i kluczowe korzyści dla biznesu



Termin i miejsce

11 - 13 października 2023 (środa - piątek)


Hotel Bania **** Thermal & Ski  ul. Środkowa 181, Białka Tatrzańska, 34-405 Polska


DO ZOBACZENIA W HOTELU BANIA THERMAL & SKI W BIAŁCE TATRZAŃSKIEJ!


hotel


 


ZOBACZ NOWE OBLICZE "BANIA CONFERENCE CENTER!"



Tematy

Współczesne wyzwania Fleet Managera. Wykłady, warsztaty i debata.



  1. Cięcie kosztów

  2. Elektryfikacja

  3. Nowoczesne technologie

  4. Globalizacja

  5. Mobilność

  6. Podatki, prawo i dotacje

Formularz zgłoszeniowy

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY


Szkolenie Fleet Management Training 2023


Uwaga! Zgłoszenia do udziału w szkoleniu można dokonać do 25 czerwca 2023 r. Termin przyjmowania zgłoszeń jest zdeterminowany wiążącą rezerwacją pokoi w hotelu.

 


Zgłaszam udział w ogólnopolskim szkoleniu dla managerów aut firmowych FLEET MANAGEMENT TRAINING organizowanym przez firmę Fleet Meetings sp. z o.o., które odbędzie się w dniach od 11 do 13 października 2023r. w Hotelu Bania**** Thermal & Ski w Białce Tatrzańskiej, przy ul. Środkowej 181.


KOSZT UCZESTNICTWA:

Kwota zostanie powiększona o podatek VAT 23%.
*) koszt szkolenia dla managerów zarządzających flotą samochodową w firmie nie będącej dostawcą usług dla branży flotowej
**) koszt szkolenia dla przedstawicieli firm będących dostawcami produktów lub usług dla branży flotowej, a nie będących sponsorem szkolenia


CENA ZAWIERA:

  • udział w wykładach, warsztatach i panelu dyskusyjnym
  • jazdy testowe najnowszymi modelami dostępnymi na rynku
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • całodzienny i nielimitowany dostęp do Termy Bania
  • całodzienne wyżywienie (śniadania, przerwy kawowe, obiady, kolacje)
  • atrakcje dodatkowe, które zapewni organizator szkolenia
  • 2 noclegi w pokoju jednoosobowym (od 11 do 13.10.2023)
  • parking


POTWIERDZENIE ZGŁOSZENIA:

Po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego prześlemy Państwu potwierdzenie uczestnictwa na adres e-mail podany w formularzu. Płatność przelewem na podstawie przesłanej Państwu faktury VAT.


Dane uczestnika

Dane do faktury

W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed szkoleniem, uczestnik zostanie obciążony kosztem w wysokości 50% wartości zamówienia. Wycofanie zgłoszenia w terminie późniejszym niż 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia nie zwalnia uczestnika z obowiązku zapłaty 100 % wartości zamówienia. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej. Możliwe jest zgłoszenie zastępstwa uczestnika inną osobą. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian prelegentów z przyczyn niezależnych od organizatora.Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany planu, miejsca, terminu lub odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora. Oświadczam, że jestem upoważniony (-na) przez firmę do podpisania formularza.

Partnerzy