Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Szkolenia Fleet Online

Termin: 24 maja 2022 (wtorek), godz. 10.00 - 11.30

Temat: Znaczenie remarketingu online dla dealerów przyszłości.

  • O AUTO1.com
  • Rola remarketingu online.
  • Narzędzia skutecznego remarketingu online.
  • Success stories.

Prelegenci

MAGDALENA KOZŁOWSKA
Sales & Remarketing Director CEE, AUTO1 Group

Dyrektor sprzedaży z 10 letnim doświadczeniem w zarządzaniu dużymi zespołami sprzedażowymi. Ukończyła SGH na kierunku Finanse i Rachunkowość. Karierę zawodową budowała przede wszystkim w firmach związanych z branżą internetową (Groupon, Zomato), często budując od podstaw swoje zespoły. Od lat uczestniczy w wielu szkoleniach dotyczących sprzedaży oraz efektywnego zarządzania zespołem. Do  Grupy AUTO1 dołączyła jako Head of Sales Polska, by następnie zacząć zarządzać całym regionem Centralnej i Środkowej Europy. Przez ostatni rok efektywnie zarządza rozwojem zespołu remarketingu, osiągając regularne wzrosty wyników. Pasjonatka tworzenia strategii, nowych metod zarządzania i rozwijania zespołu.

 

PIOTR BARANOWICZ
Vice President CEE, AUTO1 Group

Jest absolwentem SGH, na kierunku Finanse i Bankowość oraz podyplomowych studiów na Uniwersytecie SWPS, na kierunku Coaching i Mentoring. Karierę rozpoczynał w międzynarodowych firmach doradztwa strategicznego (Roland Berger, PwC), gdzie wspierał największe polskie blue chipy w budowie strategii biznesowych. Wiedzę o e-Commerce oraz środowisku startupowym zdobywał w Groupon Polska/ EMEA, gdzie pełnił role kierownicze związane ze sprzedażą, analityką oraz operacjami. Sukcesy na tych stanowiskach sprawiły, że otrzymał zadanie wprowadzania AUTO1 Group na pierwszy międzynarodowy rynek, do Polski, w roku 2014. W kolejnych 8 latach dokonał udanego wejścia AUTO1.com na dalsze 7 krajów w  Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie pełni rolę Vice President w Grupie AUTO1 na Europę Środkowo-Wschodnią i jest odpowiedzialny również za konsumencką markę AUTOHERO . Ukończył studia coachingowe ponieważ wierzy, że tylko samodzielni i kreatywni podwładni mogą pomóc mu zrealizować stawiane przed firmą cele.



 

Zapisz się na szkolenie

Pozostałe szkolenia