Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

FLEET MARKET WEEK - Konferencja Fleet Market 2023.

Termin: 30 listopada (czwartek), g. 11.30-12.45

Temat: Nowoczesna, wielofunkcyjna karta flotowa jako niezbędne wsparcie menedżera floty i kierowcy

  • Efektywne zarządzanie flotą
  • Kompleksowa oferta elektromobilna (Shell Card EV, wallbox)
  • Nowe technologie i digitalizacja w służbie efektywnego zarządzania flotą (SmartPay, Shell Fleet Hub, Shell API, Autopay)
  • Aplikacja Shell Fleet App do efektywnego zarządzania flotą dla małych i średnich flot
  • Szeroki zasięg sieci stacji paliw i punktów ładowania EV
  • Wsparcie w dekarbonizacji floty przez program Accelerate to Zero i kompensację emisji CO2

 

Prelegenci

ŁUKASZ KLAMKA
Dyrektor ds. rozwiązań flotowych w Shell Polska sp. z o.o.

Zespołem Shell Fleet Solutions, odpowiadającym za wsparcie klientów flotowych poprzez dostarczanie kompleksowych produktów i usług w tym karty paliwowej Shell Card. Odpowiadał za wprowadzenie na polski rynek karty Shell Card EV dla flot elektrycznych i hybrydowych oraz programu Accelerate To Zero polegającego na opracowaniu indywidualnej ścieżki dekarbonizacji floty klientów.

Łukasz Klamka pracuje w Shell Polska od ponad 10 lat. Wcześniej działał w zespole sprzedaży detalicznej Shell, gdzie odpowiadał za struktury handlowe organizacji w kanale B2C w południowo-zachodniej Polsce. W 2013 roku region, którym zarządzał, zajął drugie miejsce w Europie Środkowo-Wschodniej w globalnym programie Shell dla najbardziej efektywnych menadżerów. Ponadto, jako Territory Manager DO zarządzał też kontraktami B2B ze stacjami funkcjonującymi w formule DODO na terenie całego kraju.


 

MIKOŁAJ RATYŃSKI
Kierownik ds. rozwoju biznesu w Shell Polska sp. z o.o.

Odpowiada za projekty wiążące kartę paliwową Shell Card z nowymi usługami dodanymi dla kierowców w Polsce: mobilne płatności (Shell SmartPay), ładowanie samochodów elektrycznych (roaming Shell Recharge), aplikacje zewnętrzne (AutoPay), akceptacja płatności na stacjach partnerskich (MOYA). Pracuje w Shell od 2021 roku.

Wieloletni praktyk sprzedaży B2B. Ponad 20 lat pracował w branży telekomunikacyjnej: Ericsson, Centertel, Orange i T-Mobile, gdzie odpowiadał ze budowę sieci 3G (Dania i Szwecja), kierował działem sprzedaży rozwiązań telekomów dla telemetrii (M2M) i jako Właściciel Produktu budował Internet Rzeczy (IoT) , m.in. zdalne monitorowanie sieci ciepłowniczych (Kraków, Zakopane, Koszalin i Łódź).

Magister ekonomii na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Entuzjasta metodyk zwinnych w wytwarzaniu nowych produktów i zarządzaniu.

 

 

Zapisz się na debatę

Pozostałe wykłady