Termin: 26 listopada (czwartek), g. 13.00
Temat: Strategia rozwoju elektromobilności w Hyundai Motor Poland.
Prelegent
GRZEGORZ SOKALSKI
Szef Sprzedaży Korporacyjnej
Hyundai Motor Poland
Zajmuje się kreowaniem polityki i realizacją planów sprzedażowych w kanale flotowym, zarządzaniem oraz koordynacją pracy działu i kontaktem z kluczowymi klientami marki Hyundai.
Z Hyundai Motor Poland związany jest od ponad 5 lat. W tym czasie sprzedaż do firm marki Hyundai zwiększyła się do ponad 13 tysięcy samochodów rocznie, co czyni Grzegorza szefem najdynamiczniej rozwijającej się flotowo marki motoryzacyjnej w Polsce. Godne podkreślenia są osiągnięcia w dostawach samochodów w ramach Zamówień Publicznych (Poczta Polska, Policja, Prokuratura i inne), w których Grzegorz specjalizuje się od lat.
Grzegorz Sokalski karierę w branży motoryzacyjnej rozpoczął w 1999 roku w Centrum Daewoo, zdobywając doświadczenie w dziale marketingu i polonizacji produkcji modeli w FSO na Żeraniu. Od 2000 roku związany był z Grupą PSA jako Kierownik Regionalny i Szef Sprzedaży Peugeot Polska Następnie pełnił funkcję Dyrektora Jakości i Rozwoju Sieci Dealerskiej. Od 2010 roku pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży flotowej marek Peugeot, Citroën, DS Automobiles oraz remarketingu samochodów używanych poprzez programy sprzedaży: Peugeot Używany Gwarantowany, Citroën Select. Grzegorz jest także konsultantem Europejskiego Instytutu Jakości (Quality Assurance Institute), który świadczy usługi na rynku producentów samochodowych.
Prywatnie jest ojcem dwójki dzieci, lubi podróże i historię. Grzegorz jest aktywnym sportowcem i z powodzeniem startuje w zawodach sportowych – ultramaratonach górskich i wyścigach kolarskich. Za najważniejszą miarę efektów swojej pracy uważa zarówno pozytywne wyniki sprzedażowe Hyundai, jak i dyscyplinę pracy i profesjonalizm w działaniu, które budują długotrwałe partnerskie relacje biznesowe z klientami flotowymi.