Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

FLEET MARKET WEEK - Konferencja Fleet Market 2024.

Termin: 25 listopada (środa), g. 12.00

Temat: Oferta zrównoważonej mobilność dla wszystkich, teraz i w przyszłości.
 
  • Nowe modele elektryczne oraz hybrydowe Renault i Dacia
  • Oferta dla klientów flotowych
  • Działania komunikacyjne

 Prelegenci

ANDRZEJ GEMRA
Ekspert ds. Public Affaires & Promocji Elektromobilności Renault Polska

1985 – 1990: Praca pedagogiczna: nauczyciel w warszawskich liceach ogólnokształcących, udział w projekcie organizacji szkół społecznych. Motoryzacja
1989 – 1991 – Organizacja firmy zajmującej się importem samochodów nowych i używanych z Belgii.
Od grudnia 1991 związany z RENAULT Polska:1991
– 1995 : Sprzedawca w Dyrekcji Sprzedaży Zbiorowej i Specjalnej, w tym specjalizacja w rozwoju sprzedaży samochodów modyfikowanych Od kwietnia 1995 do kwietnia 2016 roku w Dyrekcji Marketingu Renault Polska : na stanowiskach Szefa Produktu poszczególnych modeli Renault, a od 2012 roku z-ca Dyrektora Marketingu Renault Polska. Od momentu utworzenia Cluster East w lipcu 2013 roku: Z-ca Dyrektora Marketingu East. Od 1 maja 2016: Z-ca Dyrektora Renault East ds. Efektywności i Rozwoju Nowych Projektów, odpowiedzialny między innymi za: rozwój sprzedaży samochodów elektrycznych, wprowadzenie na rynek nowej marki Sport Premium: Alpine, organizację Pucharu Dacia Duster Elf Cup, przygotowanie do wprowadzenia na rynek samochodów autonomicznych.

Od 1/11/2019 objął stanowisko Z-cy Dyrektora ds. Promocji Nowej Mobilności. W zakresie nowych obowiązków jest odpowiedzialność za promowanie Grupy Renault w zakresie nowej mobilności i elektryfikacji samochodów, aby została uznana za lidera w tym zakresie. Koordynacja prac związanych z marką Alpine pozostaje nadal w zakresie obowiązków .

Współautor sukcesów rynkowych wielu modeli Renault i Dacia, między innymi: Clio, Thalia, Mégane i samochodów dostawczych. Marketing Manager 2010 i 2011 : wybrany przez magazyn Media & Marketing Polska.
ZAINTERESOWANIA: alpinizm / himalaizm, Muzyka klasyczna, Wina i kultura Francji, Podróże

 

KRZYSZTOF KĘPKA
Szef Działu Flotowego
Renault Polska

W koncernie Renault od 22 lat.
Koniec lat 90. współtworzenie finansowych struktur handlowych w sieci Autoryzowanych Partnerów Renault oraz rozwój sprzedaży produktów finansowych Renault Credit International w Polsce, jako Doradca Handlowy.
 
Początek nowego wieku rozwój produktów finansowych skierowanych do klientów firmowych, w tym najmu długoterminowego oferowanego przez RCI, jako Fleet Manager.
 
Od 2003 r. przez 3 lat zarządzanie siecią Autoryzowanych Partnerów Renault i Dacia w Polsce Północno Zachodniej, jako Szef Strefy.
 
Od 2006 r. przez 6 lat zarządzanie sprzedażą samochodów nowych przez Autoryzowanych Partnerów Renault i Dacia na terenie całego kraju, jako Szef Działu Koordynacji Handlowej.
 
Od 2012 r. przez 4 lat, jako Szef Działu Marketingu Flotowego wspieranie sprzedaży samochodów nowych w kanałach flotowych w Polsce, a od 2013 wsparcie sprzedaży flotowej na Terytorium East (w skład Terytorium EAST wchodzą Polska, Kraje Bałtyckie, Czechy, Słowacja oraz Węgry).
 
Od 2016 do listopada 2018 r. odpowiedzialny za rozwój sprzedaży flotowej Renault i Dacia na Terytorium EAST, jako Szef Działu Fleet Business Development.
 
Od listopada 2018 r. Szef Działu Flotowego Renault w Polsce.

 

 Zapisz się na szkolenie

Pozostałe wykłady