Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Fleet Electric Day

Termin: 15 kwietnia 2021 (czwartek), godz. 11.00

- Rozwiązania Grupy Renault w zakresie zrównoważonej elektromobilności.
- Gama samochodów E-TECH.
 

Prelegenci

ANDRZEJ GEMRA
Ekspert ds. Public Affaires & Promocji Elektromobilności,
Renault Polska

Przebieg kariery zawodowej:
1985 – 1990: Praca pedagogiczna: nauczyciel w warszawskich liceach ogólnokształcących, udział w projekcie organizacji szkół społecznych. Motoryzacja
1989 – 1991 – Organizacja firmy zajmującej się importem samochodów nowych i używanych z Belgii.
Od grudnia 1991 związany z RENAULT Polska:
1991– 1995 : Sprzedawca w Dyrekcji Sprzedaży Zbiorowej i Specjalnej, w tym specjalizacja w rozwoju sprzedaży samochodów modyfikowanych Od kwietnia 1995 do kwietnia 2016 roku w Dyrekcji Marketingu Renault Polska : na stanowiskach Szefa Produktu poszczególnych modeli Renault, a od 2012 roku z-ca Dyrektora Marketingu Renault Polska. Od momentu utworzenia Cluster East w lipcu 2013 roku: Z-ca Dyrektora Marketingu East. Od 1 maja 2016: Z-ca Dyrektora Renault East ds. Efektywności i Rozwoju Nowych Projektów, odpowiedzialny między innymi za: rozwój sprzedaży samochodów elektrycznych, wprowadzenie na rynek nowej marki Sport Premium: Alpine, organizację Pucharu Dacia Duster Elf Cup, przygotowanie do wprowadzenia na rynek samochodów autonomicznych.
Od 1/11/2019 objął stanowisko Z-cy Dyrektora ds. Promocji Nowej Mobilności.
Od 1 marca 2020 roku jako Ekspert ds. Elektromobilności zajmuje się promowaniem Grupy Renault w zakresie nowej mobilności i elektryfikacji samochodów, aby została uznana za lidera w tym zakresie.
Od 1 marca 2021 roku pełni również funkcję attache prasowego marki Alpine .

Współautor sukcesów rynkowych wielu modeli Renault i Dacia, między innymi: Clio, Thalia, Mégane i samochodów dostawczych. Marketing Manager 2010 i 2011 : wybrany przez magazyn Media & Marketing Polska.
ZAINTERESOWANIA: alpinizm / himalaizm, Muzyka klasyczna, Wina i kultura Francji, Podróże

 

 

 

MICHAŁ MUCHA
Product Manager
Renault C/D/E, Renault Polska

Przebieg kariery zawodowej:
Od początku kariery w 2011 roku związany z branżą motoryzacyjną, od października 2013 roku na stanowisku Market & Product Analyst, a od lutego 2015 roku jako Product Manager samochodów osobowych.
Od 17 lutego 2020: Product Manager Segmentów C/D/E w Renault Polska, od 1 marca 2021 również Product Manager Alpine.

ZAINTERESOWANIA: motoryzacja, piłka nożna, muzyka


 

 

 

Zarejestruj się

Pozostałe wykłady