Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Fleet Electric Day

Termin: 18 kwietnia (wtorek), g. 12.30 - 13.30

Temat: Rosnące ceny pojazdów i energii, zmieniające się przepisy prawne, nowe potrzeby w zakresie mobilności. Prezentacja rozwiązań Renault Group wspierających menedżerów flot w przejściu na pojazdy elektryczne:
 
  • infrastruktura,
  • współdzielenie,
  • zarządzanie posiadaną flotą.

 

Prelegent:

ANDRZEJ GEMRA
Ekspert ds. Public Affaires & Promocji Elektromobilności Renault Polska

Przebieg kariery zawodowej:
1985 – 1990: Praca pedagogiczna: nauczyciel w warszawskich liceach ogólnokształcących, udział w projekcie organizacji szkół społecznych. Motoryzacja
1989 – 1991 – Organizacja firmy zajmującej się importem samochodów nowych i używanych z Belgii.
Od grudnia 1991 związany z RENAULT Polska:
1991 – 1995 : Sprzedawca w Dyrekcji Sprzedaży Zbiorowej i Specjalnej, w tym specjalizacja w rozwoju sprzedaży samochodów modyfikowanych Od kwietnia 1995 do kwietnia 2016 roku w Dyrekcji Marketingu Renault Polska : na stanowiskach Szefa Produktu poszczególnych modeli Renault, a od 2012 roku z-ca Dyrektora Marketingu Renault Polska. Od momentu utworzenia Cluster East w lipcu 2013 roku: Z-ca Dyrektora Marketingu East. Od 1 maja 2016: Z-ca Dyrektora Renault East ds. Efektywności i Rozwoju Nowych Projektów, odpowiedzialny między innymi za: rozwój sprzedaży samochodów elektrycznych, wprowadzenie na rynek nowej marki Sport Premium: Alpine, organizację Pucharu Dacia Duster Elf Cup, przygotowanie do wprowadzenia na rynek samochodów autonomicznych.
Od 1/11/2019 objął stanowisko Z-cy Dyrektora ds. Promocji Nowej Mobilności.
Od 1 marca 2020 roku jako Ekspert ds. Elektromobilności zajmuje się promowaniem Grupy Renault w zakresie nowej mobilności i elektryfikacji samochodów, aby została uznana za lidera w tym zakresie.
Od 1 marca 2021 roku pełni również funkcję attache prasowego marki Alpine .

Współautor sukcesów rynkowych wielu modeli Renault i Dacia, między innymi: Clio, Thalia, Mégane i samochodów dostawczych. Marketing Manager 2010 i 2011 : wybrany przez magazyn Media & Marketing Polska.
ZAINTERESOWANIA: alpinizm / himalaizm, Muzyka klasyczna, Wina i kultura Francji, Podróże

 

 Zapisz się na szkolenie

Pozostałe wykłady