Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Radio zet - Kamel

Fleet Management Training

Relacje filmowe






Relacje fotograficzne

Informacje

Zapraszamy do udziału w ogólnopolskim szkoleniu dla managerów aut firmowych - FLEET MANAGEMENT TRAINING, które odbędzie się w dniach 2 - 4 października 2019 (środa - piątek), w hotelu Bania **** Thermal & Ski, w Białce Tatrzańskiej.


fmt2018


O SZKOLENIU


Fleet Management Training – to ogólnopolskie szkolenie dla managerów zarządzających flotą samochodową w firmach, organizowane corocznie przez firmę Fleet Meetings – wydawcę magazynów: Fleet, Fleet Contact, Samochody użytkowe, Fleet. Napedy alternatywne oraz wyłącznego organizatora targów motoryzacyjnych i biznesowych Fleet Market. Szkolenie Fleet Management Training poprowadzą specjaliści branży motoryzacyjnej, ubezpieczeniowej i serwisowej oraz eksperci z zakresu prawa i podatków, którzy zaprezentują wszystkim uczestnikom najnowsze trendy i rozwiązania. Podczas szkolenia odbędą się wykłady, warsztaty i panele dyskusyjne. Zostaną także zaprezentowane nowe modele samochodowe oraz usługi i produkty dla flot, konkursy, a także inne atrakcje integrujące uczestników. SZKOLENIE FLEET MANAGEMENT TRAINING DEDYKOWANE JEST: - fleet managerom zarządzającym flotą samochodów firmowych, - dyrektorom finansowym, - dyrektorom administracyjnym, - dyrektorom ds. logistyki, - przedsiębiorcom, - dostawcom rynkowym Szkolenie organizowane jest raz w roku, dla ok. 150 fleet managerów z całej Polski.


Przeczytaj relacje z poprzednich edycji szkolenia:


Fleet Management Training 2018   |   Fleet Management Training 2017   |   Fleet Management Training 2016


Fleet Management Training 2015    |   Fleet Management Training 2014    |   Fleet Management Training 2013  


DO ZOBACZENIA W HOTELU BANIA THERMAL & SKI W BIAŁCE TATRZAŃSKIEJ!


hotel

Termin i miejsce

Hotel Bania **** Thermal & Ski 
ul. Środkowa 181, Białka Tatrzańska, 34-405 Polska


Prelegenci






































































































Agnieszka Szczodra-Hajduk 

Agnieszka Szczodra-Hajduk


Adwokat, odpowiedzialna za Praktykę Prawa Pracy w Kancelarii Hogan Lovells


Agnieszka Szczodra-Hajduk związała się z kancelarią w 1999 roku i jest Starszym Prawnikiem w Departamencie Korporacyjnym. Agnieszka Szczodra-Hajduk doradza polskim i zagranicznym firmom z zakresu prawa pracy, handlowego i prawa cywilnego. Specjalizuje się w prawie pracy, a w szczególności w zawieraniu i rozwiązywaniu umów z pracownikami i menedżerami, opracowywaniu regulaminów pracy i wynagradzania, zwolnieniach grupowych, uprawnieniach związków zawodowych oraz zagadnieniach związanych z przejściem zakładu pracy. Agnieszka Szczodra-Hajduk zajmuje się również doradztwem w zakresie zakładania i bieżącej działalności spółek, przygotowuje i negocjuje kontrakty handlowe i opracowuje dokumenty korporacyjne. Ponadto bierze udział w projektach fuzji i przejęć (mergers & acquisitions), koordynuje prace zespołów prowadzących badania prawne spółek i doradza w transakcyjnych kwestiach pracowniczych. Agnieszka Szczodra-Hajduk reprezentuje klientów przed sądami w sprawach z zakresu prawa pracy i prawa cywilnego. Jest autorem artykułów z zakresu prawa pracy i prawa spółek. Prowadzi wykłady z prawa pracy, m.in. na studiach MBA we Francuskim Instytucie Zarządzania. Agnieszka Szczodra-Hajduk jest członkiem Izby Adwokackiej w Warszawie i Stowarzyszenia Prawa Pracy.


TEMAT: 


KODEKS PRACY: Odpowiedzialność za samochód firmowy – obowiązki pracodawców, fleet managerów i pracowników.



Dean Bowkett 

Dean Bowkett


Międzynarodowy ekspert flotowy/ Dyrektor Zarządzający Bowkett Auto Consulting (BAC)


Dean Bowkett – to ekspert z prawie 30-letnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej, a także członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Biegłych Księgowych. W swojej karierze przeprowadzał audyty zewnętrzne w działach produkcji, w sektorach usług finansowych, opracowywał badania i analizy rynku motoryzacyjnego. Pracował dla wielu wiodących marek z branży motoryzacyjnej i CFM, takich jak m.in. General Motors, Hyundai, Kia, MG Rover, Vauxhall/Opel, Nissan, PSA, Toyota, Volvo, Hertz, Masterlease, Leaseplan, GE Capital czy Lloyds Bank. Był Dyrektorem Finansowym i Członkiem Zarządu międzynarodowej firmy GMAC International. W latach 2010-2015 piastował stanowisko Dyrektora Technicznego działu Global Services firmy EurotaxGlass. W tej roli był odpowiedzialny za metodologię oraz szacowanie wartości rezydualnych dla całej grupy. Specjalizuje się w rozwoju produktu, (pojazdy samochodowe i usługi finansowe), strategii biznesowej, trendach na rynkach finansowych i motoryzacyjnych, sprzedaży nowych i używanych pojazdów, zarządzaniu wartością końcową, wycenie, remarketingu i operacjach handlowych. Od 2015 roku Dean prowadzi własną firmę konsultingową Bowkett Auto Consulting. Jest autorem wielu raportów oraz artykułów dla takich tytułów jak m.in. Fleet Europe, Fleet News i Commercial Fleet.


TEMATY:


– Przyszłość rynku motoryzacyjnego w Europie i na świecie w obliczu nowych norm emisji spalin. – Elektryczne samochody w firmach. Zarzadzanie w oparciu o praktyki z krajów Europy Zachodniej. Case Study.



 

Jakub Faryś


Prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego


Całe życie zawodowe związany z branżą motoryzacyjną. Karierę rozpoczął w firmie Renault, następnie pełnił funkcję dyrektora sprzedaży i marketingu u wyłącznego importera samochodów marki SAAB. Kontynuacją jego pracy w motoryzacji było zarządzanie działem marketingu w Scania Polska S.A.W 2002 roku objął stanowisko dyrektora Stowarzyszenia Oficjalnych Importerów Samochodów. Od 2008 roku jest prezesem organizacji przekształconej w Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego, zrzeszającej obecnie 42 firm: producentów oraz przedstawicieli producentów pojazdów samochodowych, motocykli i skuterów w Polsce. Jako szef PZPM uczestniczy w pracach rządu i komisji parlamentarnych przy opiniowaniu projektów najistotniejszych aktów prawnych dotyczących motoryzacji. Reprezentuje interesy firm członkowskich w organach Unii Europejskiej – w tym na forum Parlamentu Europejskiego i Komisji Europejskiej–nominowany przez Ministerstwo Gospodarki do udziału w pracach grupy wysokiego szczebla–CARS 21, jako jeden z ekspertów rządowych ds. sektora motoryzacyjnego. Regularnie uczestniczy w spotkaniach europejskich organizacji branżowych – ACEA (Europejskie Stowarzyszenie Producentów Pojazdów) i ACEM (Europejskie Stowarzyszenie Producentów Motocykli). 


TEMAT:


– Rynek pojazdów niskoemisyjnych w Polsce. Jak może go zmienić rządowy program udzielania wsparcia z Funduszu Niskoemisyjnego Transportu.



 

Paweł Grabarczyk


Dyrektor Handlowy Eurotax


Dyrektor Handlowy Eurotax, specjalizuje się we współpracy z dużymi instytucjami, w tym międzynarodowymi korporacjami. W swoim portfolio ma projekty z wiodącymi towarzystwami ubezpieczeniowymi, towarzystwami leasingowymi, bankami, czy też z liderami handlu detalicznego różnych branż. W pierwszych latach kariery odpowiadał za zakupy i zarządzanie flotą w dziale logistyki Grupy Generali, a zdobyta wiedza pozwala mu spojrzeć na współpracę z obu stron. W Eurotax pracuje od 2014 roku. Odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami, w tym z polskimi przedstawicielstwami koncernów samochodowych. Szczególnie koncentruje się na współpracy z oficjalnymi programami sprzedaży samochodów używanych tworzonymi przez producentów. Odpowiada za wdrożenie produktów TCO na rynek polski.


TEMATY:


– Napędy elektryczne z perspektywy wartości rezydualnych. – Jakie napędy, z punktu widzenia floty, będą perspektywą na najbliżej 3-4 lata. – Zmiany na rynku wynikające z normy WLTP.



 

Ernie Greszta


Regional Insurance Manager Central Europe & Asia, LeasePlan Fleet Management


Poprzednio: Arval Service Lease Polska, Aviva, BelairDirect (ING Canada), Motors Insurance Corporation (GM Canada), Norwood Insurance Group. W branży ubezpieczeniowej od 1993, w CFM od 2005. Doświadczenia zawodowe: sprzedaż i obsługa umów ubezpieczeniowych, rozwój produktów ubezpieczeniowych, działalność ubezpieczeniowa w UE na zasadzie swobody świadczenia usług, organizacja i zarządzanie likwidacją szkód komunikacyjnych oraz rozwiązań zapewniających mobilność dla flot. Stanowiska: broker ubezpieczeniowy, underwriter, manager ds. rozwoju, project manager, manager regionu. 


TEMAT:


– Ubezpieczanie pojazdów z napędem alternatywnym (floty): - Rynek ubezpieczeniowy - Ocena ryzyka - Likwidacja szkód 



 

Jerzy Jezuit


Kierownik Sprzedaży, DKV Euro Service Polska Sp. z o.o.


Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach, z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w pracy z systemami informatycznymi oraz implementowaniu rozwiązań informatycznych w przedsiębiorstwach. Pracował jako programista, wdrożeniowiec, kierownik działu informatyki oraz dyrektor ds. handlowych. Z DKV związany od 14 lat. Specjalizuje się w adaptacji rozwiązań oferowanych DKV Mobility Services Group dla przedsiębiorstw transportowych i logistycznych.


TEMAT:


– Karta paliwowa i narzędzia fleet managera w firmie. Ich pozycjonowanie względem zarządu i użytkowników aut firmowych. Praktyczny aspekt wykorzystania.



 

Igor Święcki


Fleet Sales Manager, Mazda Motor Poland


TEMAT:


– Prezentacja Mazda Motor Poland: „Nowe silniki w technologii SkyactivX”



 

Konrad Owsiński


Dyrektor ds. Underwritingu Ubezpieczeń Komunikacyjnych, PZU SA 


Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży finansowej w sektorze ubezpieczeń. Pracował w takich firmach jak: Link4, Gothaer, Compensa, Generali i Gerling. Karierę zaczynał w sektorze bankowym, w PKO BP. Posiada zdany egzamin brokera ubezpieczeniowego i doświadczenie w kierowaniu polskim oddziałem międzynarodowej firmy brokerskiej. W firmach ubezpieczeniowych pełnił wysokie funkcje menadżerskie, gdzie odpowiadał za piony ubezpieczeń dla biznesu, relacje z pośrednikami oraz innowacje. Obecnie pracuje w PZU, gdzie odpowiada za rentowność w obszarze ubezpieczeń flot pojazdów i leasingów oraz rozwiązania telematyczne ograniczające ryzyko dla flot. Entuzjasta nowych technologii. Komentator bieżących zagadnień i trendów rynku finansowego oraz sektora ubezpieczeniowego dla prasy branżowej i finansowej.


Ukończył Wyższą Szkołę Ubezpieczeń i Bankowości, Politechnikę Radomską oraz studia doktoranckie w Szkole Głównej Handlowej w Kolegium Ekonomiczno-Społecznym.


TEMAT:


– Zarządzanie ryzykiem we flocie



 

Tomasz Zapart


Kierownik Zespołu Zarządzania Ryzykiem Flot, PZU SA


Posiada dwudziestoletnie doświadczenie w sektorze ubezpieczeń. Doświadczenie zdobywał i zdobywa w PZU SA w różnych jednostkach i obszarach działalności PZU SA gdzie cały czas poszerza swoją wiedzę nie tylko teoretyczną, ale również praktyczną z zakresu finansów i ubezpieczeń. Pełnił różne funkcje i stanowiska w PZU SA w takich działach jak: finansowy, analityczny, sprzedażowy, likwidacji szkód, produktów ubezpieczeniowych, oceny ryzyka. Obecnie pracuje w PZU SA, gdzie odpowiada za ograniczenie przebiegów szkodowych i ryzyk w obszarze ubezpieczeń flot pojazdów. Wspomaga procesy decyzyjne w underwritingu ubezpieczeń floty pojazdów w zakresie ograniczania wszystkiego, co niespodziewane. Innowacyjny we wdrażaniu nowych rozwiązań w tym technologicznych w ubezpieczeniach komunikacyjnych floty pojazdów. Doświadczony manager specjalizujący się w ocenie ryzyka i jego ograniczaniu. Ukończył: Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Akademie Finansów w Warszawie, Politechnikę Łódzką, Politechnikę Radomską, Min MBA (PAM Center) na Uniwersytecie Łódzkim, oraz studia doktoranckie na Uniwersytecie Wrocławskim. 


TEMAT:


– Zarządzanie ryzykiem we flocie



 

Robert Szymański


dyrektor handlowy Ford Auto-Boss


Absolwent Czeskiego Uniwersytetu Rolniczego w Pradze. Od blisko 12 lat dyrektor handlowy Ford Auto-Boss z oddziałami w Bielsku-Białej i Chorzowie.  Wcześniej pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w dealerstwie Mercedes-Benz Zasada Automotive w Bielsku-Białej,  dyrektora generalnego Ford Euromotor w Bratysławie  oraz  dyrektora ds. rozwoju, organizacji i systemów w Polskiej Grupie Dealerów.   Z branżą motoryzacyjną związany od 25 lat.


TEMAT:


– Prezentacja gamy modeli testowych marki FORD w kontekście nowych norm emisji spalin.



 

Adam Karpiński


Motointegrator Flota Grupa Inter Cars S.A., Dyrektor Zarządzający


W branży serwisowej pracuje od 20 lat, a w Inter Cars S.A. od 15 lat, gdzie od podstaw budował unikalny program obsługi klientów flotowych, realizowany przez największego dystrybutora części motoryzacyjnych w tej części Europy, oparty o sieć warsztatów niezależnych. To rozwiązanie stało się realną alternatywą dla serwisowania aut w stacjach ASO i dało szansę wykorzystania możliwości jakie przyniosło ze sobą GVO. Obecnie najbardziej doświadczony zespół Inter Cars Program Flotowy obsługuje ponad 80.000 samochodów i jest liderem rynku.


TEMAT:


– Odpowiedź sieci warsztatów niezależnych na dynamicznie zmieniające się oczekiwania branży flotowej.



 

Tomasz Małaczek


Dyrektor ds. Sprzedaży, Członek Zarządu Flotman


Absolwent Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej na Politechnice Krakowskiej im. T. Kościuszki.
Z branżą telematyczną związany od 10 lat. Współwłaściciel spółki Flotman. Wspiera kluczowych klientów we wdrożeniu działań operacyjnych wynikających z celów strategiczne z wykorzystaniem rozwiązań telamatycznych.
Od kilku lat kieruje zespołem sprzedażowym firmy jako Dyrektor ds. Sprzedaży. Odpowiedzialny za wdrożenia m.in. w Stock Polska sp. z o.o., Stock Slovakia s.r.o, Grupa Żywiec S.A.
Zainteresowania: miłośnik motocykli, starych aut oraz wyścigów (licencja wyścigowa stopnia „B, C”).


TEMAT:


– Realne oszczędności w firmie dzięki telemetrii? Czy zawsze się to opłaca - case study.


   

Tematy szkolenia


  1. Rynek pojazdów niskoemisyjnych w Polsce. Jak może go zmienić rządowy program udzielania wsparcia z Funduszu Niskoemisyjnego   Transportu.

  2. Przyszłość rynku motoryzacyjnego w Europie i na świecie w obliczu nowych norm emisji spalin. Elektryczne samochody w firmach.    Zarządzanie w oparciu o praktyki z krajów Europy Zachodniej. Case Study.

  3. KODEKS PRACY: Odpowiedzialność za samochód firmowy – obowiązki pracodawców, fleet managerów i pracowników.

  4. Ubezpieczanie pojazdów z napędem alternatywnym (floty):
    - Rynek ubezpieczeniowy

    - Ocena ryzyka

    - Likwidacja szkód




  1. Napędy elektryczne z perspektywy wartości rezydualnych.  Jakie napędy, z punktu widzenia floty, będą perspektywą na najbliżej 3-4   lata.  Zmiany na rynku wynikające z normy WLTP.



  1. Zarządzanie ryzykiem we flocie:
    - nowoczesne narzędzia do redukcji szkód we flocie

    - rozwiązania skracające czas wyłączenia pojazdu z użytkowania

    - programy bezpieczeństwa oferowane kierowcom firmowym

    - zarządzanie ryzykiem składki ubezpieczeniowej

    - audyt i wsparcie dedykowanymi programami do biznesu




  1. Odpowiedź sieci warsztatów niezależnych na dynamicznie zmieniające się oczekiwania branży flotowej.
    - Istotne zmiany na rynku warsztatów – dlaczego coraz trudniej umówić się do warsztatu?

    - Długość życia pojazdu we flocie – gdzie jest granica optymalizacji kosztów?

    - Serwisowanie hybryd w sieci niezależnej  - prawda czy mit?

    - Dzisiejsze oczekiwania Użytkowników aut flotowych – szkło i aluminium czy sprawna obsługa? 


  2. Karta paliwowa i narzędzia fleet managera w firmie. Ich pozycjonowanie względem zarządu i użytkowników aut firmowych.   Praktyczny aspekt wykorzystania.

  3. Prezentacja Mazda Motor Poland: „Nowe silniki w technologii SkyactivX”

  4. Prezentacja gamy modeli testowych marki FORD w kontekście nowych norm emisji spalin.

  5. Realne oszczędności w firmie dzięki telemetrii? Czy zawsze się to opłaca - case study.

Samochody na szkoleniu

Atrakcje

PREMIERY MOTORYZACYJNE PODCZAS SZKOLENIA



TESTY SAMOCHODÓW W BIAŁCE TATRZAŃSKIEJ


Podczas szkolenia odbędą się jazdy testowe najnowszymi modelami samochodów osobowych, użytkowych i elektrycznych. Próba szosowa, próba terenowa, próba rekreacyjna. Jak modele należące do różnych segmentów spiszą się w roli auta firmowego? Na wymagających i krętych podhalańskich drogach będzie można przetestować najnowsze modele samochodów oferowane do firm.



Przykładowa trasa z hotelu Bania do Zamku Dunajec w Niedzicy, położonego nad Jeziorem Czorsztyńskim. Ta średniowieczna warownia z początku XIV wieku to jedna z największych atrakcji historycznych w polskich Karpatach. Proponowana trasa mierzy w jedną stronę – 25 km (ok. 28min.) i prowadzi m.in. przez takie miejscowości jak: Nowa Biała, Krempachy, Frydman, Falsztyn.



 


TWIST & SHOUT, CZYLI BEATLESOWY ZAWRÓT GŁOWY


Już pierwszego wieczoru, dla wszystkich uczestników szkolenia, odbędzie się koncert grupy The Beatleman! Stroje lat 60-tych mile widziane!

 

Zespół The Beatlmen wykonuje na żywo przeboje słynnej grupy The Beatles, największe hity polskiego Big-bitu (Czerwone gitary, Skaldowie, Niebiesko-Czarni) oraz muzykę inspirowaną stylem amerykańskiego rock’n’rolla lat 50-tych i 60-tych (m.in.: piosenki Elvisa Presleya, Chucka Berry’ego). Zespół The Beatlmen to nie tylko wspaniała i żywiołowa muzyka, to również oryginalne instrumenty z lat 60-tych, garnitury szyte na miarę i buty prosto z Liverpoolu :)

Świetny kontakt z publicznością oraz profesjonalizm i pozytywna energia, to gwarancja doskonałej zabawy, więc twist & shout!

 

Posłuchaj i zobacz, jak grają i śpiewają: http://www.thebeatlmen.pl/multimedia-video.html

The Beatleman


              


KONKURS FIRMY CAREFLEET



 


KONKURS FIRMY DKV



 


KONKURS FIRMY FLOTMAN



 


KONKURS FIRMY NAVIEXPERT



 


TURNIEJ DARTA W KLUBIE BANIA



 


 


TERMY W BIAŁCE TATRZAŃSKIEJ


Uczestnicy szkolenia będą mogli skorzystać z basenów termalnych na terenie hotelu Bania Thermal & Ski. Kompleks Terma Bania tworzą baseny rekreacyjne wewnętrzne i zewnętrzne, napełnione wodą termalną o temperaturze 34 – 38°C. Woda wykorzystywana w Termie Bania pozyskiwana jest z głębokości 2500 metrów, a jej początkowa temperatura to 72°C. Do basenów trafia po oddaniu części energii cieplnej, zachowując przy tym cenne mikroelementy takie jak: siarczki, krzemionkę, potas, wapń, magnez i żelazo. Tak zróżnicowany skład wody to idealne źródło zdrowia, poprawiające kondycję fizyczną i pozytywnie wpływające na komfort życia. Termy podzielone są na trzy strefy. A w każdej znajdują się zarówno baseny wewnętrzne jak i zewnętrzne, masaże wodne i moc atrakcji do odkrycia. Idealnym miejscem dla szukających rozrywki jest Strefa Głośna. Strefa Cicha jest przeznaczona, dla każdego kto szuka relaksu i odprężenia w niezwykłym otoczeniu. Trzecią strefą jest okazałe saunarium, gdzie pięć saun o zróżnicowanej specyfice zapewnią prawdziwie górski relaks.


             


 


 

Formularz zgłoszeniowy

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY


Szkolenie Fleet Management Training 2019


Potwierdzenie należy przesłać najpóźniej do 27 września 2019r.


Zgłaszam udział w ogólnopolskim szkoleniu dla managerów aut firmowych FLEET MANAGEMENT TRAINING organizowanym przez firmę Fleet Meetings sp. z o.o., które odbędzie się w dniach od 2 do 4 października 2019r. w Hotelu Bania**** Thermal & Ski w Białce Tatrzańskiej, przy ul. Środkowej 181.


KOSZT UCZESTNICTWA:

Kwota zostanie powiększona o podatek VAT 23%.
*) koszt szkolenia dla managerów zarządzających flotą samochodową w firmie niebędącej dostawcą usług dla branży flotowej
**) koszt szkolenia dla przedstawicieli firm będących dostawcami produktów lub usług dla branży flotowej, niebędących sponsorem szkolenia


CENA ZAWIERA:

  • uczestnictwo w: szkoleniu, warsztatach, jazdach testowych
  • materiały szkoleniowe, certyfikat uczestnictwa
  • 2 noclegi w pokoju jednoosobowym (od 2 do 4.10.2019), parking
  • całodzienne wyżywienie (śniadania, przerwy kawowe, obiady, kolacje)


POTWIERDZENIE ZGŁOSZENIA:

Po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego prześlemy Państwu potwierdzenie uczestnictwa na adres e-mail podany w formularzu wraz z fakturą proforma.


SPOSÓB PŁATNOŚCI:

Przelewem w terminie 7 dni od daty otrzymania proformy. Wpłatę należy dokonać przed szkoleniem najpóźniej do 30 września br. na konto firmy: Fleet Meetings sp. z o.o. ul. Orłowskiego 24/1, 51-637 Wrocław, nr rachunku: 67 1090 1522 0000 0001 1266 3771.



Dane uczestnika

Dane do faktury

W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie późniejszym niż 7 dni przed szkoleniem, uczestnik zostanie obciążony kosztem w wysokości 50% wartości zamówienia. Wycofanie zgłoszenia w terminie późniejszym niż 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia nie zwalnia uczestnika z obowiązku zapłaty 100 % wartości zamówienia. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej. Możliwe jest zgłoszenie zastępstwa uczestnika inną osobą. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian prelegentów z przyczyn niezależnych od organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany planu, miejsca, terminu lub odwołania szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora.

Partnerzy

Partnerzy




Partnerzy merytoryczni




Partnerzy medialni