Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Niedościgniony wzór

Opel Astra nadaje ton w segmencie samochodów kompaktowych stylem, prowadzeniem, innowacyjnością rozwiązań oraz poziomem bezpieczeństwa. To doskonały wybór dla kierowców ceniących frajdę z jazdy, jak również przedsiębiorców poszukujących uniwersalnego samochodu służbowego.

Najnowsza Astra jest najodważniejszą w zakresie wyglądu generacją tego modelu, jednocześnie zachowując własny, pełen elegancji styl. Astra przyciąga również uwagę śmiałą kolorystyką nadwozi, w szczególności w wersji GS Line. Wyróżnikiem kompaktu niemieckiej marki jest Opel Vizor, czyli umieszczenie w jednym module reflektorów, logo oraz atrapy chłodnicy. Model ten powstał w oparciu o innowacyjną platformę EMP2. To m.in. dzięki niej kompakt niemieckiej marki jest lżejszy od swoich konkurentów w segmencie. W sposób bezpośredni ma to pozytywny wpływ nie tylko na prowadzenie, ale i osiągi.

Nie tylko nadwozie, ale również nowoczesne i przytulne wnętrze pełne jest dopracowanych w najmniejszych szczegółach wysmakowanych detali. W niedościgniony wymiar przyjemności wprowadzą nas wyjątkowo wygodne i dobrze wyprofilowane fotele z certyfikatem AGR. To od lat wyróżnik samochodów marki Opel i gwarancja wygodnej podróży na dystansie wielu setek kilometrów. Astra cieszy wyposażeniem standardowym, m.in. automatyczną klimatyzacją, bezkluczykowym uruchamianiem silnika, tempomatem czy sportowym obszytym skórą kołem kierownicy. W środku zauważymy cyfrowy kokpit, dwa ekrany o przekątnej do 10-cali, opcjonalnie w wersji całkowicie przeszklonej. Z panelem wyświetlaczy z lewej strony płynnie zintegrowano nawiewy. Ekran umieszczony na środku deski rozdzielczej, wychylony w stronę kierowcy, jest niezwykle szybki i kompatybilnym z Apple CarPlay oraz Android Auto. Producent zastosował dwa szeregi fizycznych przycisków pod ekranem, w tym tych do obsługi klimatyzacji, co czyni obsługę bardziej ergonomiczną i szybszą.

Opel Astra jest oferowany z szeroką paletą jednostek napędowych, z mocnymi silnikami benzynowymi i Diesla o mocy od 110 KM do 130 KM. Wisienką na torcie rynkowej oferty są hybrydy plug-in. W tych wariantach 1.6-litrowy silnik benzynowy idealnie współpracuje z jednostką elektryczną oferując w tandemie 180 KM lub 225 KM, zależnie od wersji. Wersja hybrydowa zachwyca osiągami. Kompaktowa Astra rozpędza się od 0 do 100 km/h w 7,5 sekundy dysponując momentem obrotowym układu 320 Nm dostępnym natychmiast po naciśnięciu pedału gazu. Moment obrotowy jednostki spalinowej jest przenoszony na przednie koła poprzez 8-biegową skrzynię automatyczną dostarczoną przez uznaną japońską markę Aisin.

Opel Astra zachwyca lekkością i zwinnością prowadzenia oraz pewnym i stabilnym prowadzeniem nawet w szybko pokonywanych zakrętach pogłębiając w nas wrażenie niezwykłej frajdy z jazdy.

 

Użytkownicy hybryd z wtyczką zyskują także nieporównywalnie wyższy komfort jazdy, zwłaszcza jeśli poruszamy się w trybie elektrycznym. Nieocenioną zaletą jest komfort akustyczny przy ruszaniu i jeździe miejskiej oraz duża płynność i lekkość rozpędzania. W trybie wyłącznie elektrycznym możemy poruszać się z prędkością nawet 135 km/h. Akumulatory trakcyjne o pojemności 12,4 kWh netto pozwalają na przejechanie bez emisji spalin aż 64 km. To dzięki nim hybrydowa Astra imponuje niewielkim zużyciem paliwa zadowalając się 1,1 litra benzyny na pierwszych 100 km po naładowaniu akumulatorów.

Opel Astra zachwyca lekkością i zwinnością prowadzenia oraz pewnym i stabilnym prowadzeniem nawet w szybko pokonywanych zakrętach pogłębiając w nas wrażenie niezwykłej frajdy z jazdy. Inżynierom Opla zdumiewająco skutecznie udało się pogodzić taką charakterystykę z wysokim komfortem tłumienia nierówności, dzięki czemu podróż nawet na gorszych nawierzchniach będzie prawdziwą przyjemnością. Do tego kompakt Opla okazuje się bardzo zwrotny potrzebując na zawrócenie zaledwie 10,5 metra, czyli 40 cm mniej niż czołowi konkurenci. Nie od dziś wiadomo, że w gęstym ruchu miejskim każdy centymetr ma znaczenie.

Oczkiem w głowie inżynierów Opla było również zapewnienie najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Kierowcę wspomagają liczne systemy: od wyświetlacza projekcyjnego po kamerę Intelli-Vision 360 stopni. Wsparciem w jeździe po zmierzchu są reflektory pikselowe wytwarzające wiązki świateł drogowych dostosowujących się do warunków na drodze, dzięki czemu nie są oślepiani inni użytkownicy dróg. Nawet w podstawowej odmianie modelu Astra znajdziemy system wykrywania zmęczenia kierowcy, układ rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości z funkcją dostosowania prędkości, układ utrzymania na pasie ruchu, system ostrzegania przed kolizją i automatycznego hamowania przy niskich prędkościach, światła przednie i tylne w technologii LED, no i oczywiście czujniki parkowania z przodu i z tyłu. Zestaw tych rozwiązań czyni naszą podróż odprężającą i bezpieczną.

Opel Astra to korzystne rozwiązanie dla Twojej firmy również w wymiarze finansowym. Na przykład w ramach finansowania Opel Light Leasing rata miesięczna wyniesie zaledwie 1297 zł netto, przy 10% wpłacie własnej i 4-letnim okresie leasingowania.

Przeczytaj również
Popularne