Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

Chłodnie Renault trafią do floty Berto

Renault Trucks Polska dostarczy dwa pojazdy ciężarowe gamy D Wide dla Berto Polska, wyposażone w najnowsze technologie zgodne z unijnymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa.

Renault Trucks Polska dostarczy firmie Berto Polska dwa zestawy chłodnicze oparte na nowym modelu D Wide 6x2. Zamówione pojazdy, wyposażone w 11 litrowe silniki DE o mocy 460 KM, będą idealnym wsparciem dla działalności transportowej Berto Polska.

Jesteśmy przekonani, że uszyte na miarę potrzeb Berto Polska pojazdy spełnią swoje zadanie w codziennej logistyce firmy. Co więcej, wyposażenie pojazdów w zaawansowane systemy GSR stanowi ważny krok w kierunku zwiększenia bezpieczeństwa na drogach – mówi Jarosław Zwoliński Key Account Manager Renault Trucks Polska.

Jednym z kluczowych elementów oferty Renault Trucks dla Berto Polska są zaawansowane systemy bezpieczeństwa, spełniające najnowsze unijne przepisy General Safety Regulation (GSR). Dostarczane pojazdy wyposażone są w systemy zapewniające bezpieczeństwo kierowcy oraz innych użytkowników dróg. Jednym z nich jest system radarów i kamer monitorujących najbliższe otoczenie wokół pojazdu, ostrzegając kierowcę o obecności pieszych, rowerzystów i innych pojazdów. Dzięki niemu kierowcy mogą podejmować bardziej świadome decyzje podczas zmiany pasa ruchu czy manewrowania w przestrzeniach miejskich.

Trochę jak w osobówce

Kolejną istotną funkcją systemu GSR jest system automatycznego hamowania awaryjnego (AEBS), który reaguje na zagrożenia zderzenia poprzez aktywowanie hamulców w celu uniknięcia kolizji lub zmniejszenia jej skutków. Ten rodzaj technologii znacząco zwiększa bezpieczeństwo na drodze, szczególnie w sytuacjach, gdy reakcja kierowcy może być opóźniona.

Tempomat adaptacyjny ACC utrzymuje bezpieczną odległość od poprzedzającego pojazdu, automatycznie regulując prędkość pojazdu. System wspomagania ruszania pod górę przytrzymuje hamulec przez kilka sekund po zwolnieniu pedału hamulca, co ułatwia ruszanie pod górę. System (LDWS/DDAW) ostrzega o senności, wyzwalając alarm dźwiękowy i wizualny na desce rozdzielczej, gdy ciężarówka zjeżdża z pasa ruchu. Natomiast system (ISA) rozpoznaje znaki drogowe i ostrzega w przypadku, gdy pojazd porusza się wyższą prędkością.

Oferta dla Berto Polska obejmuje nie tylko dostarczenie pojazdów, ale również kompleksowe wsparcie w postaci dwuletniej usługi Optifleet i specjalistycznego szkolenia z jazdy racjonalnej dla kierowców. Dostarczane pojazdy objęte są również 5-letnim kontraktem serwisowym Excellence.

Renault Trucks jest długoterminowym partnerem nie tylko Grupy Berto, ale także Berto Polska. Stała współpraca między naszymi zespołami pozwala oferować i budować wydajne rozwiązania transportowe z wykorzystaniem wysokiej jakości pojazdów i usług serwisowych. Każdego dnia Berto Polska wykorzystuje ponad 100 pojazdów do transportu towarów swoich klientów w całej Polsce. Jesteśmy obecni na 3 rynkach: spożywczym z kontrolą temperatury, farmaceutycznym i materiałów budowlanych – powiedział Sylvain Cotin Dyrektor Generalny Berto Polska.

Zabudowa pojazdu obejmuje również windę samowyładowczą BAR BC 2000S4 o udźwigu 2000 kg, z dwoma Rollstopami na platformie oraz własnym zasilaniem z akumulatorów. Dzięki temu rozwiązaniu operacje załadunku i rozładunku staną się jeszcze bardziej efektywne i wygodne dla operatora.

Zabudowa Igloocar

Agregaty Carrier Supra 850MT zapewnią odpowiednią temperaturę w komorze chłodniczej, natomiast rejestrator Data Cold 600 umożliwi precyzyjne monitorowanie warunków transportu. Przyczepy wyposażone zostaną w zaawansowane agregaty Carrier VECTOR HE 19 E-II MT, gwarantujące wielopoziomową kontrolę temperatury. Samą zabudowę chłodniczą realizować będzie firma Igloocar Dębica, znana z doskonałej jakości i długoletniego doświadczenia w branży.

Dysponujemy różnymi punktami przeładunkowymi, co pozwala nam na organizowanie transportu wahadłowego, jak i lokalną dystrybucję. Nasza gama pojazdów jest zróżnicowana i pozwala zaspokoić różne potrzeby naszych klientów (bus-solo-zestaw-HDS). Berto Polska, zamierza kontynuować odnawianie floty w 2025 r., aby móc dalej oferować rozwiązania transportowe spełniające nowe wymagania transportowe (normy środowiskowe i bezpieczeństwa). Na koniec należy podkreślić, iż Berto Polska to także zespół ponad 60 specjalistów ds. transportu, którzy każdego dnia ciężko pracują, aby znaleźć optymalne rozwiązania dla naszych klientów – dodaje Mirosław Andrzejewski Wice Prezes Berto Kmtrans.

Przeczytaj również
Popularne