- Nowa, globalna marka Circle K widoczna jest już w Norwegii, Szwecji i w Danii. W tych krajach proces zmiany marki został już prawie zakończony. Teraz przyszła kolej na Polskę oraz kraje bałtyckie (Litwę, Łotwę i Estonię). Proces zmiany marki w Polsce potrwa około roku – mówi Mirosław Caputa, Dyrektor ds. Komunikacji i Marketingu w Circle K Polska.
Circle K jest dziś największą marką firmy Alimentation Couche-Tard Inc.(„Couche-Tard”). We wrześniu 2015 r. firma ogłosiła decyzję o konsolidacji portfela swoich marek detalicznych pod jedną globalną marką Circle K, zastępując tym samym dotychczasowe marki: Mac’s®, Kangaroo Express® oraz Statoil®.
Zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie ma wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami czy dostawcami firmy. Personel stacji Circle K w Opolu pozostaje ten sam; nie zmienia się ani asortyment sklepu, ani oferta paliw, która obejmuje wysokiej jakości produkty miles – benzynę 95, olej napędowy i LPG, a także produkty premium benzynę 98 milesPlus i diesel milesPlus. Stacja Circle K w Opolu czynna jest całodobowo i akceptuje karty bankowe, karty Routex, DKV i UTA oraz karty programu lojalnościowego Statoil Extra, którego nazwa zmieni się na Circle K Extra Club.
Firma Circle K Polska (przed 1 kwietnia 2016 r.: Statoil Fuel & Retail Polska) obecna jest na polskim rynku od 1992 r. i prowadzi sieć 350 stacji paliw na terenie całej Polski. Sieć ta obejmuje flagowe stacje własne, stacje segmentu ekonomicznego oraz stacje franczyzowe. Od 2012 r. właścicielem spółki Circle K Polska jest kanadyjska firma Alimentation Couche-Tard Inc.(Couche-Tard), jedna z największych na świecie firm działających w obszarze handlu detalicznego, w formacie convenience. Prowadzi ona działalność w Ameryce Północnej, Europie, Azji i na Bliskim Wschodzie. Ta kanadyjska firma posiada na świecie około 12 000 sklepów typu convenience i stacji paliw oraz zatrudnia ponad 100 000 pracowników. Akcje Alimentation Couche –Tard notowane są na giełdzie w Toronto (TSE).
Statoil