Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Wizerunek ma znaczenie

Wedle prawideł flotowych marka Cupra nie powinna zagościć we flotach. Jest modna, wyróżnia się. Tymczasem, dla wielu firm może być to duży atut, ponieważ samochody firmowe traktują jako nośniki reklamowe. 

Wyjątkowy design i wpływ na wizerunek marki

Samochody CUPRA poprzez swój unikalny wygląd, mogą służyć jako mobilne wizytówki, wzmacniając tożsamość korporacyjną i pozytywnie wpływając na postrzeganie firmy przez potencjalnych klientów.

Modele barcelońskiej marki wyróżniają się na tle standardowych wyborów flotowych, dzięki bogatemu wyposażeniu i dopracowanej stylistyce. Zalety te mogą sprawić, że pojazd stanie się waznym narzędziem pracy, które wpływa na wizerunek pracownika i spełnia jego oczekiwania względem komfortowego podróżowania w pracy. 

 

Zrównoważony rozwój i troska o środowisko

CUPRA systematycznie dąży do ograniczania wpływu motoryzacji na środowisko, proponując m.in. modele z napędem hybrydowym i samochody elektryczne. Te pojazdy to świetne rozwiązanie dla firm, które chcą realizować cele związane ze zrównoważonym rozwojem. Podkreślają zaangażowanie biznesu w przyszłościowe rozwiązania i troskę o środowisko.

 

Korzyści finansowe i szeroki wachlarz usług

CUPRA, we współpracy z Volkswagen Financial Services (VWFS), proponuje atrakcyjne opcje finansowania, które zwiększają przystępność cenową i pozwalają na precyzyjne planowanie obciążeń finansowych. Wysoka wartość rezydualna samochodów hiszpańskiej marki obniża całkowite koszty korzystania z floty.

Dzięki solidnej sieci 40 partnerów serwisowych i 23 stacjom dealerskim, CUPRA zapewnia łatwy dostęp do profesjonalnego wsparcia serwisowego, co jest kluczowe dla nieprzerwanej i efektywnej pracy floty.

 

Przeczytaj również
Popularne