Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
MAN

Ford Transit Courier – więcej miejsca na rozwój firmy

Duży samochód dla małych firm? Może mały; bo klasyczny Transit jest przecież większy, dla dużych firm? Uporządkujmy fakty. Transit Courier to najmniejszy samochód użytkowy z gamy Forda. Czemu zatem Duży? Bo zdecydowanie urósł względem poprzedniej wersji.

Na początek odrobina motoryzacyjnej nomenklatury. W segmencie dużych LCV Ford ma ikonicznego Transita. Jeżeli chodzi o segment mniejszych Vanów wyróżniamy osobową wersję Tourneo Courier i użytkową Transit Courier, która może występować jako kombi lubVan. My skupiamy się na w pełni użytkowym samochodzie, czyli modelu Transit Courier



Wizytówka

Nie dość, że Courier urósł, co przełożyło się na większe możliwości ładunkowe, o czym dalej, to widać także efekty pracy projektantów, jeżeli chodzi o bryłę samochodu. Cechy użytkowe idą w parze z masywnym wyglądem, przypominającym bardziej crossovera niż auto dostawcze. Wzornictwo i stylistyka samochodu nie odgrywają kluczowej roli w przypadku samochodów użytkowych, jednak mogą wpływać na pozytywny wizerunek firmy i na jej postrzeganie; zarówno przez klientów i kontrahentów, ale także przez jej pracowników.  Na uwagę zasługuje szeroka paleta kolorów, które występują jako metaliczne oraz nie. Podobnie z obręczami kół. Możemy wziąć obręcze stalowe i kołpaki bądź zdecydować się na felgi aluminiowe. 

Bardzo wiele uwagi poświęcono także zaaranżowaniu wnętrza kabiny tak by uwzględnić jak najwięcej potrzeb kierowców, zapewniając jednocześnie wysoki komfort. Pojazd wyposażono też w nowoczesny system multimedialny. Każdy Transit Courier (począwszy od podstawowej wersji Trend) ma w standardzie rozbudowany pakiet systemów wspomagających kierowcę, który zawiera m.in. system zapobiegania kolizjom Pre-Collision Assist, system monitorowania koncentracji kierowcy, system kontroli pasa ruchu czy rozpoznawania znaków ograniczenia prędkości.

Samochód został wyposażony w najnowszy system multimedialny i sterujący funkcjami samochodu SYNC©4. Technologia Ford SYNC 4 umożliwia zarządzanie większością funkcji pojazdu za pomocą ekranu dotykowego lub poleceń głosowych. Samochód wyposażony jest w Apple CarPlay oraz Android Auto z którymi łączy się bezprzewodowo, a telefon można naładować przy pomocy wbudowanej ładowarki indukcyjnej, która jest na wyposażeniu standardowym w wersjach Limited i Active. Jeżeli chcemy zadbać o jeszcze większy komfort naszych pracowników, to w wersji Limited znajdziemy:

  • Wycieraczki przednie - automatyczne z czujnikiem deszczu 

  • Czujniki parkowania - z przodu

  • Kamerę cofania

  • Klimatyzację - z automatyczną regulacją temperatury EATC

  • Kierownicę wykończona skórą ekologiczną Sensico

 

Jedna trasa, dwie palety

Było już o urodzie nowego dostawczaka, było o komfortowym środowisku pracy kierowcy, teraz czas na przedstawienie największych atutów samochodu z punktu widzenia przedsiębiorcy. To idealny samochód do obsługi logistyki ostatniej mili w obszarach miejskich, ale także z powodzeniem zrealizuje zadania na dalszych trasach. Niezaprzeczalną zaletą jest gama silników EcoBoost. Transit Courier dostępny jest z silnikami 1.0 EcoBoost o mocy 100 lub 125 KM z manualną lub automatyczną przekładnią (wersja 125 KM A7) lub z silnikiem wysokoprężnym 1.0 EcoBlue 100KM M6. Taka gama zapewnia możliwość wyboru odpowiedniej jednostki do potrzeb firmy.

Tym bardziej że nowa wersja znacznie urosła, dzięki czemu przestrzeń ładunkowa pomieści dwie załadowane europalety, czyli dokładnie o 26% więcej, jak poprzednia wersja Couriera. Przestrzeń ładunkowa wynosi w obecnym modelu 2,9 m2 a ładowność nawet 845 kg. Możemy przewieźć ładunek o długości 180 cm, a jeżeli zdecydujemy się wersję z klapą w przegrodzie nawet 261 cm. No czy hasła, że to więcej miejsca na rozwój firmy lub Courier może więcej nie są trafione w punkt? Do tej mieszanki powinniśmy dołożyć jeszcze atrakcyjne finansowanie w leasingu Ford Leasing Opcje. Za podstawowe wersje Trend, zarówno w benzynie jak i dieslu przy 20% wpłaty własnej i okresie leasingu na 47 miesięcy rata wyniesie mniej niż 1000 zł (patrz tabelka). 

Jeżeli jesteśmy przy liczbach, to dodajmy, że w przypadku wersji benzynowej 1.0 będziemy musieli liczyć się ze spalaniem na poziomie 6,6 litra, a w dieslu 5,5 l/100 km. Serwis co 30 tysięcy km to także spore oszczędności. 

 

Model

Cennik

Silnik

Wersja

Okres

Przebieg

Wpłata własna %

Wpłata własna netto PLN

Rata Ford Leasing Opcje netto

Nowy Transit Courier

MY2024.25

1.0 EcoBoost 100KM M6 FWD

VAN TREND

47

20000

20%

14,552 zł

868 zł

Nowy Transit Courier

MY2024.25

1.5 EcoBlue 100KM M6 FWD

VAN TREND

47

20000

20%

16,332 zł

944 zł



Advertisement