Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

FSL Athlon

Full Service Leasing to coś więcej niż wynajem auta. To kompleksowa opieka dbająca, abyś zawsze dotarł do celu.

 

Tomasz Czumaj
Chief Customer Officer w Athlon

,,Naszym celem jest umożliwienie klientom skupienia się na rozwoju ich biznesu przez przejęcie zarządzania ich flotą. Dzięki współpracy z nami, klienci mogą skupić się na głównych aspektach swojej działalności. Stałe raty chronią przed nieprzewidzianymi wydatkami, ułatwiając planowanie budżetu. Nasze podejście zapewnia obustronne korzyści i pozwala wrzucać wyższy bieg w Twoim przedsiębiorstwie.”

 

 

Co zyskujesz wybierając podróż z Athlon?

  1. Dostęp do nowoczesnych narzędzi zarządzania flotą poprzez Athlon MyCar.
  2. Możliwość ustalenia preferowanego okresu wynajmu – nawet do pięciu lat.
  3. Outsourcing procesów zarządzania flotą.
  4. Bezpłatny dostęp do karty paliwowej (również międzynarodowej).
  5. Kompleksowe usługi wliczone w jedną ratę i dopasowane do potrzeb Twojej firmy – od serwisowania po usługi door to door.

 

Oferta dla MŚP

Jako przedstawiciel MŚP lub osoba samozatrudniona skorzystaj z ponad 100-letniego doświadczenia Athlon w wynajmie długoterminowym samochodów i zarządzaniu nimi. Wybierz swój ulubiony model z Athlon Showroom i pozwól nam wrzucić wyższy bieg w Twoim przedsiębiorstwie. Wystarczy kilka kliknięć!

 

Jak długo muszę prowadzić JDG, żeby wynająć samochód w Athlon?


1. Jak długo muszę prowadzić JDG, żeby wynająć samochód w Athlon?
Wystarczy 6 miesięcy od rozpoczęcia działalności gospodarczej.

2.    Na jaki minimalny i maksymalny okres mogę wziąć samochód?
W rozwiązaniu Full Service Lease, naszym wynajmie długoterminowym, minimalny okres kontraktu to 24 miesiące, maksymalnie 60 miesięcy. Oferujemy także wynajem na krótsze okresy, np. gdy istnieje nagła konieczność zwiększenia floty klienta przy realizacji krótkoterminowego projektu na kilka miesięcy. Tę usługę nazywamy Athlon Rent.

3.    Które usługi są wliczone w cenę wynajmu: serwis, wymiana opon, ubezpieczenie?
Zakres usług każdorazowo dopasowujemy do indywidualnych potrzeb klienta. Podstawowa usługa składa się z finansowania, pakietu serwisowego obejmującego przeglądy techniczne oraz pakietu assistance z holowaniem i zapewnieniem auta zastępczego. Nasi klienci najczęściej korzystają dodatkowo z obsługi oponiarskiej oraz ubezpieczenia wliczonego w ratę. Chętnie wybieraną opcją jest też pełen pakiet serwisowy, oferujący ochronę w przypadku niespodziewanych napraw.

4.    Co oznaczają u Państwa usługi Door to Door?
To dodatkowa usługa serwisowa, polega na dostarczeniu pojazdu do serwisu czy na sezonową wymianę opon. Udostępniamy kilka opcji usługi Door to Door w podziale na zakres terytorialny i zakres świadczeń objętych tą usługą.

5.    Czy w trakcie trwania umowy mogę dokonać cesji bądź zdecydować się na inne auto?
Umowa nie przewiduje opcji zamiany pojazdu, jednak w trakcie jej trwania można wskazać inny podmiot do cesji kontraktu.

6.    Czy mogę samochodem wyjeżdżać za granicę?
Tak, a wystawienie stosownego upoważnienia odbywa się samodzielnie – wygenerować je można w naszej aplikacji mobilnej Athlon MyCar.

7.    Czy w ramach wynajmu oferujecie Państwo samochody elektryczne?
Tak i z entuzjazmem promujemy elektromobilność. Oferujemy leasing z dotacją z programu „Mój Elektryk”, który umożliwia uzyskanie bardzo atrakcyjnych rat, nawet na auta z segmentu premium. Doradzamy, jakie parametry kontraktów wybrać, aby elektryzująca przygoda była korzystnym doświadczeniem. Bardziej sceptycznym klientom proponujemy samochody hybrydowe plug-in.

8.    Czy oferują Państwo także karty paliwowe?
Tak. Co najważniejsze nasze karty paliwowe są bezpłatne, a umożliwiają korzystanie z rabatów na paliwo czy usługi na stacjach benzynowych. Dodatkowo płatności za paliwo przy wykorzystaniu naszych kart paliwowych gwarantują odroczenie płatności o jeden miesiąc oraz ograniczają ilość faktur paliwowych – rozliczenie paliwa całej floty odbywa się na podstawie jednej, comiesięcznej faktury.

9.    Czy wynajmowane pojazdy może prowadzić osoba trzecia?
Tak.

10.    Czy w przypadku szkody mogę liczyć na samochód zastępczy?
Tak – posiadamy szerokie możliwości w zakresie wyboru klasy samochodu zastępczego. Zazwyczaj proponujemy auto zastępcze klasy porównywalnej z klasą użytkowanego pojazdu, jednak na etapie kalkulowania oferty możemy dostosować klasę samochodu zastępczego, zgodnie z preferencjami klienta.

11.    Jeżeli zdarzy się jakiś problem z samochodem, czy mają Państwo call center?
Tak, w powyższej sytuacji prosimy o kontakt z assistance lub biurem obsługi klienta Athlon. Asssistance działa całodobowo, zaś BOK w godzinach 8:00-18:00. Wiele kwestii związanych z obsługą kontraktu można wykonać samodzielnie w naszej Aplikacji Athlon MyCar.

Przeczytaj również
Popularne