O magazynie Fleet

  • Magazyn „Fleet” jest częścią szersze­go projektu informacyjno-edukacyj­nego Fleet Meetings, którego celem jest gromadzenie i rozpowszechnia­nie wiedzy o najlepszych praktykach zarządzania flotą samochodową oraz pomoc decydentom flotowym w po­dejmowaniu optymalnych decyzji.
  • Magazyn „Fleet” to profesjonalny i elitarny miesięcznik dla wszystkich osób powiązanych z rynkiem flotowym.
  • Magazyn „Fleet” dociera do największej bazy osób w branży flotowej, zarówno przedstawicieli sektora MŚP, jak i dużych międzynarodowych korporacji, importerów oraz reprezentantów firm okołoflotowych, także za sprawą masowych eventów organizowanych przez wydawcę magazynu „Fleet” – Fleet Meetings Sp. z o.o. Wśród nich na uwagę zasługują przede wszystkim targi flotowe Fleet Market. Jest to jedyne na taką skalę w Europie Środko­wo – Wschodniej wydarzenie targowe w branży motoryzacyjnej i biznesie flotowym, skupiające blisko 100 wy­stawców i przedstawicieli 5 000 firm z całej Polski. (www.fleetmarket.pl). Ponadto Fleet Meetings organizuje co­rocznie spotkania branży flotowej, szkolenia dla fleet managerów z cyklu Fleet Management Training i plebiscyt samochodów flotowych oraz produktów i usług flotowych Fleet Derby (www.fleetderby.pl).
  • Magazyn „Fleet” jest innowacyjnym magazynem o ludziach i dla ludzi. Zarówno dla fleet managerów, jak i do­stawców usług.
  • Magazyn „Fleet” wyróżnia otwartość – tworzony jest wraz z najlepszymi praktykami z Polski i zagranicy m.in.: Międzynarodową Kancelarią Hogan Lovells, Instytutem Badań i Rozwiązań B2B KERALLA RESEARCH, Ma­gazynem „Fleet Europe”, Polska Izbą Motoryzacji, Polskim Stowarzyszeniem Motorowym, Polskim Związkiem Przemysłu Motoryzacyjnego, Związkiem Polskiego Leasingu, Polskim Związkiem Wynajmu i Leasingu Pojazdów, Stowarzyszeniem Kierowników Flot Samochodowych oraz Partnerstwem dla Bezpieczeństwa Drogowego.
  • Honorowym redaktorem Magazynu „Fleet” jest Sobiesław Zasada – legenda motoryzacji w Polsce, triumfator wielu najtrudniejszych rajdów światowych, wielokrotny Mistrz Polski i Europy. Inicjator, założyciel i organizator Polskiego Stowarzyszenia Motorowego, utytułowany biznesmen.

MISJA FLEET

Misją Fleet jest podnoszenie poziomu wiedzy o zarządzaniu wśród najbardziej wymagających menedżerów. Do­starczamy najnowszą wiedzę, inspirację i informację z zakresu zarządzania flotą samochodową, przybliżając nowe trendy i idee. Filozofia naszego działania to współpraca z partnerami polegająca na wspólnym budowaniu wartości. Magazyn „Fleet” jest swoistą platformą informacji i wiedzy dla branży flotowej.

TARGET GROUP FLEET

  • Grupą docelową miesięcznika „Fleet” jest kadra zarządzająca flotą samochodów służbowych w międzynarodo­wych i polskich firmach (od kilku aut do kilku tysięcy samochodów), właściciele firm, dyrektorzy administracyjni, finansowi, fleet managerowie, dyrektorzy ds. logistyki, osoby mające wpływ na politykę samochodową, zakupo­wą i finansową w firmach.
  • Magazyn „Fleet” dociera także do członków patronujących nam stowarzyszeń, klientów instytucjonalnych, do gości i uczestników eventów, konferencji, szkoleń, którym patronuje medialnie też magazyn „Fleet”, partnerów eventów organizowanych przez Fleet Meetings Sp. z o.o. i wszystkich partnerów magazynu „Fleet”, w tym także PZU Życie SA, z którym magazyn „Fleet” wraz z PSM współorganizuje od 2011r. program edukacyjny „Bezpiecz­na flota PZU”.
  • Magazyn „Fleet” dociera także do członków patronujących nam stowarzyszeń, klientów instytucjonalnych – przeszkolonych od 2002 r. przez instruktorów stowarzyszonych w PSM oraz partnerów eventów organizowa­nych przez Fleet Meetings Sp. z o.o. i wszystkich partnerów magazynu „Fleet”, w tym także PZU Życie SA, z któ­rym magazyn „Fleet” wraz z PSM współorganizuje od 2011 r. program edukacyjny „Bezpieczna flota PZU”.

FLEET W LICZBACH*

  • 7 lat na rynku. Magazyn „Fleet” jest wydawany nieprzerwanie od 7 lat.
  • 10 000 czytelników. Baza aktywnych czytelników magazynu „Fleet” miesięcznie.
  • 640 000 sztuk. Od 2009r. zostało wydanych ponad pół miliona egzemplarzy magazynu „Fleet”.
  • 64 wydania. Liczba indywidualnych emisji „Fleet” od 2009r.
  • 650 samochodów. Liczba samochodów różnych marek przetestowanych w Polsce i za granicą przez dziennikarzy motoryzacyjnych magazynu „Fleet”, na temat, których powstały autorskie artykuły (test i galeria zdjęć).
  • 350 000 km. Dystans, jaki pokonali dziennikarze magazynu „Fleet” testując premierowe samochody.
  • 35 samochodów dla firm. Wzięło dotychczas udział w „Długodystansowym Teście Flotowym” – fachowym teście samochodów firmowych, testowanych przez fleet managerów. Test ten jest autorskim projektem redakcji magazynu „Fleet”.
  • 120 artykułów. Liczba publikacji na temat testowanych samochodów podczas „Długodystansowego Testu Flotowego”.
  • 600 fleet managerów (mających przełożenie na ok. 55 000 kierowców aut firmowych w Polsce). Wzięło udział w ogólnopolskim konkursie „ECO Fleet Manager”, jaki przez 5 lat był współorganizowany przez Magazyn „Fleet”, General Motors Poland i Akademią Jazdy Opel Mariusza Stuszewskiego.
  • 10 000 szkoleń. Liczba szkoleń z doskonalenia techniki jazdy, jaka odbyła się w ramach programu edukacyjnego „Bezpieczna flota PZU”, jaki współorganizuje od 2011r. magazyn „Fleet” wraz z PZU Życie SA i z Polskim Stowarzyszeniem Motorowym.
  • 3000 flot. Wśród tylu flot przeprowadzono badania poziomu bezpieczeństwa w ramach programu „Bezpieczna flota PZU”.
  • 24 397 użytkowników i średnia 43 485 odsłon miesięcznie. Miesięczne statystyki serwisu informacyjnego www.fleet.com.pl , będącego internetowym rozszerzeniem magazynu „Fleet” (dane za październik 2015).
  • 35 000 subskrybentów. Newsletter redakcyjny magazynu „Fleet” – dociera do precyzyjnej grupy 35 000 odbiorców w całej Polsce.
  • 400 000 rekordów. Baza mailingowa aktywnych przedstawicieli sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw.
  • 180 000 egzemplarzy. Łączna liczba wydanych katalogów firm flotowych „Fleet Contact – Vademecum samochodu firmowego”. Wydawca magazynu „Fleet” publikuje rocznik „Fleet Contact” od 2010r.
  • 600 wizytówek firmowych. Zostało opublikowanych w ramach „Fleet Contact – Vademecum Samochodu Firmowego”.
  • 25 000 gości. Liczba przedstawicieli firm z całej Polski, którzy gościli podczas targów motoryzacyjnych i biznesowych  Fleet Market. Wydawca magazynu „Fleet” – firma Fleet Meetings jest wyłącznym organizatorem od 7 lat największych w Europie Środkowo-Wschodniej targów.
  • 10 000m², 4000 – 5000 gości, 3 hale wystawiennicze w EXPO XXI w Warszawie, blisko 100 wystawców (30 importerów samochodowych i 60 wystawców firm leasingowych, ubezpieczycieli i innych). To najważniejsze fakty dotyczące corocznych targów Fleet Market.
  • 75 spotkań biznesowych i szkoleń flotowych.  Liczba zorganizowanych od 2009r. przez wydawnictwo Fleet Meetings cyklicznych spotkań branżowych.
  • 3 000 fleet managerów (mających przełożenie na ok. 300 000 kierowców aut firmowych).  Zostało przeszkolonych od 2009r. podczas corocznych spotkań biznesowych, organizowanych przez Fleet Meetings.
*Dane za luty 2016.

DANE O TYTULE – FLEET

Rok ukazania się: 2009
Nakład: 10 000 egz.
Cykl wydawniczy: miesięcznik
Zasięg: ogólnopolski
Objętość: +/– 124 strony
Format: 210 x 280mm
Redaktor naczelny: Tomasz Siwiński