Opinie o Fleet Market

klaudia_kowalczyk_180x212

Klaudia Kowalczyk

Marketing Manager
Carefleet S.A.

Wielkimi krokami zbliża się ósma już edycja Fleet Market, targów, które dzięki unikatowej formule i perfekcyjnej organizacji, na stałe wpisały się w kalendarz najważniejszych ogólnopolskich wydarzeń motoryzacyjnych i biznesowych. To nie tylko doskonała przestrzeń do zaprezentowania swojej oferty potencjalnym Klientom, ale również okazja do zacieśnienia relacji z partnerami biznesowymi oraz wymiany doświadczeń z przedstawicielami branży.

Carefleet S.A., jako firma, która od kilku już lat aktywnie uczestniczy w Targach Fleet Market, z pełną odpowiedzialnością rekomenduje udział w charakterze wystawców wszystkim przedsiębiorcom, którym zależy na realizacji zarówno celów sprzedażowych, jak i wizerunkowych. Targi Fleet to wydarzenie, w którym naprawdę warto wziąć udział.

art_2121_1

Anna Wiśniewska

Head of Business Development and Commercial Support
LeasePlan Fleet Management Polska

Targi Fleet Market stały się już dla nas tradycją – czerwoną kartką w kalendarzu wydarzeń. Od lat bierzemy w nich udział jako wystawca, ale i jako zaciekawiony uczestnik rynku, który bacznie obserwuje i szybko odpowiada na zmiany i trendy wyznaczające kierunki rozwoju branży.

To doroczne spotkanie jest znakomitą platformą do wymiany doświadczeń i spostrzeżeń, podczas którego możemy porozmawiać o perspektywach polskiego i europejskiego rynku. To właśnie podczas Fleet Market zasiadamy do wspólnego stołu z przedstawicielami branży czy z dealerami, którzy podczas wydarzenia prezentują swoje nowinki. Z wieloma z nich często nie mamy okazji spotkać się gdziekolwiek indziej.

Jako lider rynku CFM bardzo cenimy sobie bezpośredni kontakt z Klientami, jaki oferują nam targi. Te spotkania pozwalają nam przedstawienie naszej oferty, odpowiedzenie na zapytania i potrzeby. To wartość, którą trudno przecenić. Z pełną odpowiedzialnością polecamy Fleet Market jako doskonałe miejsce dla kontaktów biznesowych. Jednocześnie zapraszamy do spotkań z nami podczas tegorocznej edycji.

Wojtuszko

Małgorzata Wojtuszko

Marketing Manager
Arval Polska (grupa BNP Paribas)

W Arval zarządzamy flotą 18 tys. samochodów dla naszych 800 Klientów. To zobowiązuje nas do doskonałej znajomości rynku flotowego. Obecność na targach flotowych jest więc wpisana w nasz kalendarz jako event ważny i obowiązkowy.

Dla przedstawicieli Arval targi Fleet Market to możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych, a także odświeżenia tych już posiadanych. Bezpośrednie rozmowy z klientami, partnerami są nie do przecenienia. Tym, którzy jeszcze nas nie znają, proponujemy „customer experience”, aby osobiście mogli sprawdzić, jak to jest być klientem w Arval, z kim będą współpracować i z jakich usług i narzędzi będą mogli korzystać. To szansa, by zapamiętali ofertę Arval i skorzystali z niej teraz bądź w przyszłości.

Udział w targach to świetna okazja, żeby przypomnieć aktualną ofertę bądź przedstawić nową. Bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem pozwala odpowiedzieć na wszelkie pytania i naświetlić wszystkie korzyści oferty. Z kolei wiedza, którą gromadzimy podczas takich wydarzeń stanowi dla Arval kapitał na przyszłość. Pomaga stale ulepszać naszą ofertę, by była idealnie dopasowana do potrzeb rynku. Cykliczne targi branżowe to okazja do bezpośredniego i regularnego kontaktu z klientami, partnerami i innymi przedstawicielami rynku. To także możliwość wymiany doświadczeń, spostrzeżeń i opinii. Dlatego zawsze warto brać udział w takich wydarzeniach.

alphabet_chudzik-180x212

Michał Chudzik

Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu
Alphabet Polska Fleet Management

Fleet Market to bez wątpienia największe wydarzenie roku w branży flotowej. Premiery samochodów i produktów flotowych, importerzy i dostawcy usług oraz forum wymiany doświadczeń w jednym miejscu.

Alphabet Polska jest, co roku czynnym uczestnikiem tego wyjątkowego wydarzenia i nie wyobrażamy sobie, żeby mogło nas na nim zabraknąć w przyszłości.

Mroz

TOMASZ MRÓZ

Dyrektor Sprzedaży Zbiorowej i Specjalnej Renault Polska

Fleet Market to okazja do zaprezentowania naszej bogatej oferty produktowej skierowanej do klienta firmowego, zarówno w zakresie samochodów, jak i usług. To również okazja do spotkania naszych obecnych, jak i potencjalnie nowych klientów oraz przekonanie tych drugich do naszej oferty. Tu po prostu trzeba być.

sochacki

Mirosław Sochacki

Corporate Sales Manager
Toyota Motor Poland

Zdecydowanie warto wziąć udział i odwiedzić targi Fleet Market. Jest to miejsce, w którym odbywają się premiery flotowe nowych modeli, a koncerny motoryzacyjne prezentują swoją ofertę adresowaną do firm.

Wśród odwiedzających jest bardzo wiele osób związanych z branżą motoryzacyjną i, co nas niezwykle cieszy, bardzo wielu klientów flotowych. Frekwencja rośnie z roku na rok i mamy nadzieję, że tegoroczna edycja będzie rekordowa pod każdym względem.

Już teraz zapraszamy do odwiedzenia naszych stoisk Toyoty i Lexusa.

G.-Sokalski

GRZEGORZ SOKALSKI

Fleet Sales Manager
Hyundai Motor Poland

Od kilku lat bierzemy udział we Fleet Market i zauważamy stałą tendencję do profesjonalizacji targów zarówno pod względem organizacyjnym, jak i podejścia wystawców.

Dziś Fleet Market to największe wydarzenie motoryzacyjne w Warszawie. Kilka lat temu targi były jedynie branżowymi, dziś odwiedzają je tłumy ludzi, nie zawsze związanych tylko z branżą flotową. Dla Hyundai to znakomita okazja aby zaprezentować swoje nowości i produkty finansowe.

W tym roku też tam będziemy.

R-Zdanowski

RYSZARD ZDANOWSKI

Fleet Sales Manager
Volvo Car Poland

My, jako Volvo Car Poland bierzemy udział w Targach Fleet Market praktycznie od początku ich zaistnienia.  Jest to dla nas okazja zarówno do pokazania naszych nowości produktowych, jak i zapoznania się jednym miejscu z ofertą naszych kolegów z konkurencji.

Targi są również znakomitą płaszczyzną do spotkań i zacieśnienia kontaktów z naszymi Klientami flotowymi, kolegami z firm CFM,  jak również do nawiązania kontaktów z potencjalnymi nabywcami naszych pojazdów. Spotykają się tam również ludzie z branży flotowej, mimo tego, że znamy się od lat, to zawsze warto przysiąść i wymienić poglądy na temat łączących nas (pomimo konkurencji) zagadnień.  W luźniejszej atmosferze targowej jakoś to zawsze idzie łatwiej.

Tu i ówdzie można coś nowego podejrzeć, dopytać się czy „wypaliło” i ew. zastanowić się czy nie warto o takim rozwiązaniu pomyśleć „na własnym podwórku”.  Tak, zdecydowanie, obecność na Targach Fleet Market to dla firm i osób aktywnie uczestniczących w działalności flotowej dobre doświadczenie.

Natasza Jarońska_Ignatiuk

Natasza Jarońska-Ignatiuk

Prezes Zarządu
Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych

Targi Fleet Market to obowiązkowy punkt programu w kalendarzu każdego Fleet Managera.

To doskonałe miejsce, żeby zapoznać się z  aktualną ofertą poszczególnych marek, zobaczyć pierwsze prezentacje nowych modeli. Fleet Market stwarza możliwość nawiązania nowych kontaktów, a przede wszystkim pozwala zacieśnić relacje z aktualnymi partnerami biznesowymi. Targi są również okazją do podpatrzenia nowości rynkowych w usługach okołoflotowych. 

Ciekawa oferta prelekcji odbywających się równolegle z targami jest przyczyną poważnych dylematów – czy iść na panel szkoleniowy, czy zostać na hali w oczekiwaniu na kolejne zaplanowane punkty programu. W każdym razie na pewno my nie mamy dylematu – odwiedzić Fleet Market czy nie. Zdecydowanie odwiedzić!

Moczulska

Elżbieta Moczulska – Dobrosz

Kierownik ds. Administracji i LogistykiSAS Institute

Jesteśmy stałymi uczestnikami targów flotowych Fleet Market. W tym roku będziemy tam również. Polecamy je ze szczególnych względów:

– jest to doskonała okazja do zapoznania się z najnowszą ofertą rynku motoryzacyjnego,

– branża rozwija się w dość szybkim tempie i podczas takich spotkań osoby zarządzające flotami w firmach mogą zapoznać się z wszelkimi nowościami,

– niezaprzeczalnym atutem takich spotkań jest to, że przedstawiciele czołowych producentów motoryzacyjnych są dostępni w zasadzie w jednym miejscu, dzięki czemu informacja dotycząca rynkowej oferty jest kompleksowa,

– tego typu spotkania umożliwiają wymianę poglądów, informacji oraz nawiązywanie kontaktów. Bezpośredni kontakt z partnerami biznesowymi, to rzecz bezcenna.

Zatem do zobaczenia na targach Fleet Market!

Anna Woch3

Anna Woch

Office Services Manager
Takeda Polska

Targi flotowe Fleet Market są dla mnie miejscem szczególnym i rokrocznie staram się wpisać to wydarzenie do kalendarza. Wyjątkowo starannie przygotowany program targów daje możliwość zapoznania się z całą ofertą spotkania począwszy od premier samochodowych, wystaw producentów, usług rynku okołoflotowego po udział w merytorycznych panelach dyskusyjnych na najważniejsze tematy związane z wynajmem i leasingiem pojazdów.

Atmosfera targów w znakomity sposób sprzyja zacieśnieniu obecnych relacji i zawarciu nowych znajomości.

Targi flotowe Fleet Market to wydarzenie, którego nie można pominąć – tu wymienia się doświadczenia, poznaje się najciekawsze rozwiązania i najnowsze przepisy.

cof

Przemysław Jonak

Office Manager
Central & Eastern Europe
Panasonic Marketing Europe GmbH/ Oddział w Polsce

Moim zdaniem Fleet Market to najlepsze wydarzenie tego rodzaju w kalendarzu flotowym. Jest to jedyne miejsce, gdzie w tym samym czasie można spotkać liderów z branży motoryzacyjnej, fleet managerów, jak również miłośników motoryzacji.

Taka idea Targów pozwala uzyskać kompletną i sumienną informację. Jest doskonałym miejscem do porównania ofert, dialogu i wymiany opinii. Nowe osoby w branży nawiązują pierwsze kontakty z potencjalnymi klientami, a dla stałych bywalców Targi umożliwiają odświeżenie kontaktów podczas bezpośrednich spotkań.

Bardzo mi miło, że za sprawą zeszłorocznej edycji Fleet Market, firma Panasonic nawiązała wiele nowych kontaktów. W tym jeden, który zakończył się podpisaniem bardzo ważnego kontraktu z marką premium. Z niecierpliwością czekam na tegoroczną odsłonę Targów, gdzie mam nadzieję zobaczyć nowości i premiery samochodowe, a także aktualną ofertę produktów i usług flotowych

KK

Krzysztof Kopysiewicz

Kierownik Floty Samochodowej
APC Instytut

Na targach Fleet Market byłem zawsze – od ich pierwszej edycji, i nie wyobrażam sobie abym mógł opuścić to wydarzenie. Jest to spotkanie całej branży flotowej gdzie można podsumować kończący się rok i zapoznać z nowościami na kolejny rok. Są tam wszyscy (a jeśli nie, to powinni!), którzy chcą istnieć na rynku flotowym oraz ich klienci.

Na miejscu obejrzymy premiery nowych modeli aut, których z roku na rok jest coraz więcej. Osobiście bardzo podoba mi się oprawa tych premier, która przeradza się w profesjonalny show.

Jest to również świetna okazja do spotkania i rozmów z innymi flotowcami, na temat naszej pracy oraz do wymiany uwag do prezentowanej na targach oferty.

kups_180_212_95

MAJOR ARKADIUSZ KUPS

Combat 56

Na tych targach po prostu trzeba być.

Ze względu na premiery pojazdów, nowości branży motoryzacyjnej, a przede wszystkim klimat tej imprezy i ludzi, którzy na niej są.

Madejski

Mirosław Madejski

Sourcing Manager
TIKKURILA POLSKA S.A.

Zdecydowanie polecam uczestnictwo w wydarzeniu Fleet Market. Daje to okazję do poznania oraz porównania na gorąco propozycji poszczególnych producentów samochodów czy też dostawców produktów i usług powiązanych z branżą samochodową. Wartością dodaną są panele dyskusyjne. Praktyczna wiedza prelegentów pomaga zweryfikować dotychczasowe działania w zakresie zarządzania flotą, jak również daje pomysły na optymalne ich dopasowanie do profilu firmy. Nie do przecenienia jest organizacja targów oraz panująca tam atmosfera. To również super okazja do porozmawiania z kontrahentami w luźniejszych niż na co dzień okolicznościach, a także możliwość pozyskania nowych kontaktów.   

Na pewno warto uwzględnić ten event w swoim kalendarzu.

Miszewski

Michał Miszewski

Ekspert flotowy

Targi Fleet Market są ważnym wydarzeniem na polskim rynku. Przede wszystkim – to największa impreza przeznaczona wyłącznie dla osób „z branży”.

Miejsce, gdzie klient flotowy jest numerem jeden, a nie tylko jednym z segmentów wydarzenia.

To również możliwość nawiązania cennych kontaktów biznesowych, spotkania znajomych, obejrzenia premier nowych produktów oraz uzyskania wiedzy merytorycznej na panelach edukacyjnych

Lukasz Kaminski luckas.kaminski@gmail.com +48 509 241 665

Andrzej Sugajski

Dyrektor generalny
Związek Polskiego Leasingu

Związek Polskiego Leasingu, czyli organizacja reprezentująca polski sektor przedsiębiorstw leasingowych, od kilku lat patronuje targom flotowym Fleet Market, organizowanym przez wydawcę magazynu Fleet.

Powody tej współpracy są dla nas oczywiste: ZPL zrzesza firmy, które finansują dobra inwestycyjne oraz konsumpcyjne, udzielając finansowania w postaci leasingu finansowego, operacyjnego, wynajmu długoterminowego dla przedsiębiorstw oraz dla konsumentów. Duże znaczenie dla rozwoju rynku leasingu w Polsce mają pojazdy osobowe i dostawcze, których premiery odbywają się podczas targów Fleet Market. Kolejny aspekt współpracy dotyczy wymiany wiedzy i zacieśniania relacji z partnerami biznesowymi. Dla ekspertów Związku Polskiego Leasingu, będącego organizacją pracodawców, istotna jest możliwość uczestnictwa w części panelowej wydarzenia, która, jak obserwujemy z roku na rok, cieszy się coraz większą popularnością, chociaż niezmiennie ciężko jest konkurować z motoryzacyjnymi premierami i ich oprawą

Back to top