Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Nowy Hyundai i20 otrzymał prestiżową nagrodę ‘Złota Kierownica 2015’

Hyundai i20 nowej generacji został laureatem w konkursie ‘Złota Kierownica 2015’. Dzięki głosom czytelników, kompaktowy model Hyundaia zwyciężył w swoim segmencie pokonując silnych rywali - m.in. Skodę Fabia i Opla Karl. Było to pierwsze wyróżnienie dla marki Hyundai w tym prestiżowym plebiscycie.

Peter Schreyer - Prezes i szef designu Hyundai Motor Group, odebrał nagrodę podczas ceremonii która odbyła się w budynku wydawnictwa Axel Springer w Berlinie. "Jesteśmy dumni, że czytelnicy są pod wrażeniem jednego z najmłodszych członków naszej rodziny modelowej. Jest to kolejny dowód na to, że utrzymujemy dobry kierunek działań w obszarze designu oraz jakości. " – powiedział.

Obchodzący w tym roku swoje 40-lecie plebiscyt ‘Złota Kierownica’ docenia najlepsze samochody, jakie pojawiły się  na rynku w ciągu roku. Organizowany przez niemiecki magazyn motoryzacyjny Auto Bild oraz tygodnik Bild am Sonntag, przebiega we współpracy z siostrzanymi publikacjami w 20 krajach w całej Europie. W tegorocznej edycji na swoje ulubione samochody głosowało 425 000 czytelników.

Nowy Hyundai i20 wygrał w kategorii małych samochodów, w której pod uwagę brano wyłącznie głosy czytelników. Zwycięstwo modeli w pozostałych kategoriach (samochód kompaktowy, średniej wielkości samochód, średniej wielkości SUV, luksusowy samochód, samochód sportowy i samochód rodzinny) było wypadkową zarówno głosów czytelników, jak i ocen jury, złożonego z projektantów, redaktorów naczelnych, kierowców wyścigowych i innych przedstawicieli branży motoryzacyjnej.

Nagroda dla Hyundaia i20 nowej generacji uzupełnia wcześniejsze, prestiżowe wyróżnienia dla tego modelu – m.in. w dziedzinie designu: Red Dot Design Award oraz iF Design Award.

i20 został także ‘najlepszym samochodem w swojej klasie’ w teście porównawczym samochodów tego segmentu przeprowadzonym przez magazyn Auto Bild (wydanie 32, 2015).

Źródło: Hyundai

Przeczytaj również
Popularne