Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Trends

NOMINACJE W POLSKIEJ FILII PEUGEOT POLSKA I CITROËN POLSKA

Jacek Trojanowski nowym Dyrektorem Marki Peugeot, Sebastian Domeracki nowym Dyrektorem Marek Citroën i DS Tomasz Chodkiewicz Nowym Dyrektorem Sprzedaży Flotowej Grupy PSA w Polsce

Z dniem 1 stycznia w strukturach polskiego kierownictwa Grupy PSA nastąpią zmiany personalne:
Jacek Trojanowski dotychczasowy Dyrektor Marek Citroën i DS obejmie stanowisko Dyrektora Marki Peugeot, Sebastian Domeracki do tej pory General Manager w Kia Motors Polska obejmie stanowisko Dyrektora Marki Citroën i DS. Z kolei Tomasz Chodkiewicz, który pełnił funkcję Dyrektora Marki Peugeot już objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży Flotowej wszystkich Marek PSA w Polsce – Peugeot, Citroën, DS Automibiles.

jacek-trojanowskiJacek Trojanowski jest związany od 21 lat z filią Citroëna w Polsce, którą tworzył od podstaw pracując m.in. jako Szef Regionu, Szef Departamentu Szkoleń, Dyrektor Marketingu, a przez ostatnie 4 lata jako pierwszy Polak na czele Filii Citroëna w Polsce na stanowisku Dyrektora Marki Citroën i DS Automobiles. Jacek Trojanowski ma 50 lat, jest żonaty, ojciec dwójki dzieci. Jego pasją jest żeglarstwo.

sebastian-domerackiSebastian Domeracki od roku 2007 związany jest z Kia Motors Polska, gdzie sprawował funkcję General Menagera odpowiedzialnego za sprzedaż i marketing marki. Wcześniej w Suzuki Motor Poland kierował Dyrekcją Rozwoju Sieci i Dyrekcją Sprzedaży. W swym życiorysie zawodowym związanym z motoryzacją Sebastian Domeracki ma także doświadczenie jako Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Iberia Motor Company, wcześniej pracował w Volvo Auto Polska. Sebastian Domeracki jest żonaty, ma dwie córki, jego pasją jest tenis, snowboard i windsurfing. Interesuje się filmem niezależnym i muzyką alternatywną.

2012-07-20; DYREKTOR SPRZEDAZY; PEUGEOT POLSKA; FOT: MAREK KORLAKTomasz Chodkiewicz z Grupą PSA związany jest od 2010 roku, kiedy to objął funkcję Dyrektora Handlowego w Peugeot Polska. Karierę rozpoczął w branży motoryzacyjnej w 1999 roku w Fiat Auto Poland, zdobywając doświadczenie w dziale sprzedaży specjalnej i flotowej, budowaniu sieci sprzedaży samochodów używanych i koordynacji sprzedaży przez sieć dealerską, następnie pełniąc funkcję Dyrektora Sprzedaży Marki Fiat, Lancia, Alfa Romeo i Abarth.  Tomasz Chodkiewicz jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlu i Prawa, żonaty, jest ojcem dwóch córek i aktywnym uczestnikiem maratonów oraz ultra maratonów.

 Źródło: Citroen 

Przeczytaj również
Popularne