Wczytuje Wydarzenia

Informacje ogólne

Szkolenie Fleet Top Management Training odbędzie się 18 maja 2016r. (środa), w hotelu InterContinental w Warszawie.

FLEET TOP MANAGEMENT TRAINING – to prestiżowe, ogólnopolskie jednodniowe szkolenie organizowane dla elitarnej grupy managerskiej – Top Managementu (przedstawicieli zarządów oraz dyrektorów). Spotkanie poprowadzą eksperci rynku flotowego z Polski i z zagranicy. Spotkanie odbędzie się w sali konferencyjnej hotelu InterContinental w centrum Warszawy i zakończy się rozdaniem certyfikatów uczestnictwa w szkoleniu oraz wspólnym lunchem w hotelowej restauracji.

Celem Fleet Top Management Training jest przede wszystkim poznanie trendów związanych z nowoczesnym zarządzaniem flotą samochodową. Spotkanie organizowane jest tylko raz do roku, dla max. 50 osób, które koordynują procesami związanymi z użytkowaniem aut w firmie, kreują i realizują politykę flotową, opiniują lub decydują o zakupach, współpracy z dostawcami usług na rynku flotowym.

Przeczytaj relacje z poprzednich edycji szkolenia:

Termin i miejsce

Data wydarzenia

18 maja 2016 (środa)
Czas:
09:00 - 14:00

Miejsce

Hotel InterContinental Warszawa
ul. Emilii Plater 49, Warszawa, 00-125 Polska
+ Google Map
Telefon:
Tel: +48 22 328 8888, Faks +48 22 328 8889
Strona:
http://www.warszawa.intercontinental.com/

Organizator

Fleet Meetings sp. z o.o.
Telefon:
71/ 716 52 05
Email:
Strona:
http://fleet.com.pl/

Prelegenci

Paul GogolińskiPAUL GOGOLINSKI
Total Fleet Solutions

Paul Gogolinski, posiada ponad trzydziestoletnie doświadczenie w sektorze finansowym i motoryzacyjnym w Europie i RPA. Podczas ostatnich ośmiu lat Paul pracował jako Dyrektor Zarządzający w firmach takich jak Daimler Fleet Management i Business Lease Polska. Wcześniej był członkiem zarządu Mercedes-Benz CharterWay UK oraz Mercedes-Benz Financial Services South Africa gdzie był członkiem zespołu, który budował firmę od zera. Był współzałożycielem i pierwszym prezesem PZWLP (Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów). Otrzymał również wiele nagród w branży i jest dumny z inicjatyw jakie podjął w obszarach bezpieczeństwa dla użytkowników samochodów flotowych. Uhonorowany miejscem na liście „Ludzie Dekady Branży Flotowej” i „100 najbardziej wpływowych osób branży flotowej”. Laureat 2 międzynarodowych nagród branży Auto Finance (Londyn 2015). Aktualnie niezależny konsultant i doradca, współwłaściciel Total Fleet Solutions, Global Scot i współzałożycielem St. Andrews Foundation.

 

fot. Dariusz Iwanski www.iwanski.com.pl d.iwanski@interia.pl +48 601 362 305

ANDRZEJ DĘBIEC
Partner, radca prawny/doradca podatkowy, międzynarodowej kancelarii Hogan Lovells.

Andrzej Dębiec od roku 2000 współpracuje z międzynarodową kancelarią prawną Hogan Lovells. Jest odpowiedzialny za działalność departamentu podatkowego i Grupy PPP, jak również za kontakty z klientami francuskimi. W latach 1993-1994, był doradcą w Departamencie Dewizowym Ministerstwa Finansów. Pracował także dla innych, międzynarodowych kancelarii prawnych.
Andrzej Dębiec specjalizuje się w prawie podatkowym, dewizowym i celnym, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z łączeniem, przejmowaniem i nabywaniem przedsiębiorstw, projektami prywatyzacyjnymi oraz wprowadzaniem nowych produktów finansowych na polski rynek. Doradza wielu międzynarodowym korporacjom w zakresie prawno-podatkowych aspektów ich działalności. Reprezentuje także klientów w sporach przed organami podatkowymi. Od 2007 r. Andrzej Dębiec nadzoruje działalność Grupy PPP, w ramach, której odpowiedzialny jest przede wszystkim za aspekty podatkowe projektów infrastrukturalnych (optymalizacja podatkowa różnych modeli transakcji).
W styczniu 2008 został ekspertem Okręgowej Izby Radców Prawnych. Jest również ekspertem Nadzwyczajnej Komisji Sejmowej „Przyjazne Państwo”.

 

Marczyk Zbigniew Photo White 200x200 2014-02-26-WARLIB01ZBIGNIEW MARCZYK
Counsel, radca prawny/doradca podatkowy w międzynarodowej kancelarii Hogan Lovells.

Zbigniew Marczyk współpracę z Hogan Lovells podjął w grudniu 2007 r. Wcześniej pracował w dziale doradztwa podatkowego jednej z firm Wielkiej Czwórki. Zbigniew Marczyk posiada ponad 16-letnie doświadczenie w kompleksowej obsłudze podatkowej oraz prawnej podmiotów gospodarczych, zarówno polskich, jak i międzynarodowych.
Zbigniew Marczyk zajmuje się kompleksowym doradztwem podatkowym, ze szczególnym uwzględnieniem podatków dochodowych, podatku VAT oraz podatku od czynności cywilnoprawnych. Posiada szerokie doświadczenie w doradztwie globalnym podmiotom w efektywnym podatkowo strukturyzowaniu rozliczeń międzynarodowych, z wykorzystaniem korzystnych regulacji podatkowych innych jurysdykcji. W trakcie swojej dotychczasowej kariery zawodowej zdobył również szerokie doświadczenie w prowadzeniu spraw spornych z organami podatkowymi, świadcząc pomoc klientom zarówno na etapie kontroli podatkowych i skarbowych, jak i w postępowaniach przed organami podatkowymi i sądami. Zbigniew Marczyk zaangażowany był także w pomoc podatkową dotyczącą transakcji restrukturyzacyjnych związanych z fuzjami i przejęciami, jak również zbyciem przedsiębiorstw lub ich części.

Tematy Szkolenia

I. Nowe obciążenia podatkowe i ich wpływ na branżę flotową.

 

1.Podatek VAT – aktualności
– Planowane przedłużenie istniejących zasad odliczania VAT od pojazdów samochodowych na lata 2017 – 2019 – wniosek o nową decyzję derogacyjną
– Nowa instytucja w podatku VAT- tzw. prewspółczynnik
– Aktualne orzeczenia i interpretacje w zakresie odliczania podatku VAT od pojazdów samochodowych

2. Planowany podatek od sprzedaży detalicznej
– Charakterystyka nowego podatku – zakres podmiotowy i przedmiot opodatkowania, stawki podatkowe, kwoty wolne od podatku
– Wpływ podatku na branżę motoryzacyjną (w tym opodatkowanie dealerów samochodów, stacji benzynowych)
– Wpływ na użytkowników pojazdów

3. Podatek od niektórych instytucji finansowych
– Zakres podmiotowy i przedmiot opodatkowania, stawki podatkowe
– Konsekwencje podatku od niektórych instytucji finansowych na branżę motoryzacyjną (np. w zakresie warunków i dostępności finansowania działalności)

II. Polityka firmowa a bezpieczeństwo ruchu drogowego. Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR).

 

  1. Jak strategia społecznej odpowiedzialności biznesu wpływa na bezpieczeństwo kierowców we flotach samochodowych i mniejszą wypadkowość?
  2. Czy dzięki wprowadzeniu CSR do polityki firmy można obniżyć koszty TCO we flotach?
  3. Czy firmy posiadające floty samochodowe stać na to, aby nie posiadać polityki społecznej odpowiedzialności biznesu?

 

Atrakcje

Ford Mondeo Vignale na weekend

 

Uczestnicy spotkania Fleet Top Management Training będą mieli okazję wygrać w konkursie wizytówkowym Nowego Forda Mondeo Vignale na cały weekend (z pełnym bakiem paliwa).

Nowy Ford Mondeo Vignale to oferta dla managerów szukających prestiżu i komfortu. Nazwa Vignale pochodzi od włoskiej marki aut, która teraz należy do Forda.

Topowa oferta produktowa i usługowa marki Ford w Europie. Wnętrze w całości wykończone skórą – od foteli, panel instrumentów, kierownicę oraz konsolę centralną i elementy drzwi.

Ponadczasowy design i najwyższą jakość wykonania, Ford Mondeo Vignale zawdzięcza między innymi szerokim inspiracjom – od architektury po świat mody.

 

Ten najnowszy i prestiżowy model Forda będzie także możliwy do przetestowania już 9 czerwca br. podczas Fleet Auto Premium na Torze Kielce.

Formularz zgłoszeniowy

Szkolenie Fleet Top Management Training 2016

Potwierdzenie należy przesłać najpóźniej do 10 maja 2016r.

Zgłaszam udział w szkoleniu FLEET TOP MANAGEMENT TRAINING organizowanym przez firmę Fleet Meetings sp. z o.o., które odbędzie się w dniu 18 maja 2016r. (tj. w środę, w godz. od 9:00 do 14:00) w hotelu InterContinental w Warszawie, przy ul. Emilii Plater 49.

  • Koszt uczestnictwa w szkoleniu700 PLN*

*) kwota zostanie powiększona o podatek VAT 23%.

Pakiet dla uczestnika:
  • – wykłady
  • – materiały szkoleniowe
  • – certyfikat uczestnictwa
  • – lunch i przerwy kawowe

Podstawą wzięcia udziału w szkoleniu jest wypełnienie niniejszego formularza oraz dokonanie wpłaty na konto firmy:
Fleet Meetings sp. z o.o., ul. Orłowskiego 24/1, 51-637 Wrocław,
nr rachunku: 67 1090 1522 0000 0001 1266 3771.
Wpłaty należy dokonać przed szkoleniem najpóźniej do 13 maja 2016, na podstawie faktury pro forma (którą prześlemy do Państwa po dokonaniu zgłoszenia na szkolenie).

Dane uczestnika

Imię*:

Nazwisko*:

Stanowisko*:

Nazwa firmy*:

Ulica*:

Kod*:

Miejscowość*:

Telefon*:

E-mail*:

Ilość posiadanych aut*:

Uwagi:

Dane do faktury

Nazwa firmy:

Ulica:

Kod:

Miejscowość:

NIP*:

*Wyrażam zgodę na zbieranie i przetwarzanie podanych danych osobowych przez Fleet Meetings sp. z o.o. zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r.:

Partnerzy

ald  ford min 220x125hyundai min 220x125

PARTNERZY MERYTORYCZNI

hogan total fleet solutions new logo

PARTNERZY MEDIALNI