Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Shell Card produktem flotowym roku w kategorii kart paliwowych!

Wywiad z Katarzyną Warzywodą, dyrektorką ds. sprzedaży kart paliwowych Shell w Polsce, Ukrainie i krajach bałtyckich.

Tomasz Siwiński: Wygrywają Państwo w kategorii, która jest bardzo mocno obsadzona. Gratulacje.
Katarzyna Warzywoda: Dziękuję. To zasługa całego zespołu, który pracował na ten sukces. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, ponieważ, jak Pan wspomniał, konkurencja była bardzo duża. Karta paliwowa jest podstawowym produktem każdego właściciela floty i to na podstawie doświadczenia z jej użytkowania klienci sięgają po kolejne rozwiązania. Wygrana w konkursie Fleet Derby ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ głosującymi są nasi klienci. To dla nas najlepsze potwierdzenie, że tworzymy jakościowe produkty, które spełniają oczekiwania naszych konsumentów.

Wydawać się może, że funkcjonalności kart paliwowych są podobne. Co wyróżnia kartę Shell Card?
Karta karcie nierówna. Przede wszystkim liczy się wygoda, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania, ale również sam proces zakupu. Dbamy o wysoką jakość obsługi, a nasi konsultanci uważnie wsłuchują się w potrzeby klienta, aby zaoferować najbardziej korzystne rozwiązanie. Dzięki naszemu globalnemu doświadczeniu wprowadzamy na polski rynek rozwiązania, które widzimy, że sprawdziły się w innych krajach i mogą być dla naszych klientów interesujące. W ten sposób z sukcesem wprowadziliśmy Shell Fleet Hub, narzędzie ułatwiające efektywne zarządzanie firmą, aplikację Shell Fleet Assistant dzięki której spedytorzy mogą wyznaczyć najbardziej optymalną kosztowo trasę, czy możliwość kompensacji emisji CO2. Szeroka sieć naszych stacji w Polsce i na świecie oraz możliwość płatności kartą za szeroki wachlarz usług sprawia, że klienci wybierają Shell Card.

Wspomniała Pani o kompensacji emisji CO2. Była to jedna z ciekawszych cech, które was wyróżniała. Może Pani to wyjaśnić naszym czytelnikom?
Kompensacja emisji CO2 to stosunkowo nowa usługa. Od stycznia 2021 r. klienci flotowi w Polsce mogą zdecydować się na kompensację emisji dwutlenku węgla z paliwa zakupionego za pomocą karty Shell Card. Shell oblicza kredyty węglowe i następnie kompensuje je poprzez inwestycje w globalne projekty oparte na ochronie przyrody. Jeden kredyt węglowy oznacza uniknięcie lub usunięcie 1 tony dwutlenku węgla ze środowiska.

Shell angażuje się w ponad 20 projektów wspierających bioróżnorodność m.in. ochronę lasów w Amazonii i Indonezji czy sadzenie drzew w Europie, Azji i Afryce. Projekty te są niezależnie weryfikowane przez certyfikowanych audytorów, którzy kontrolują, czy prowadzą one do rzeczywistych redukcji emisji. Klient otrzymuje roczny certyfikat potwierdzający łączną ilość skompensowanych emisji CO2 z jego floty.

Karta paliwowa była kiedyś dobrem przeznaczonym dla dużych firm, obecnie sięgają po nią mniejsi przedsiębiorcy. Mając niewielką flotę, można korzystać z Państwa karty?

Oczywiście. Coraz więcej klientów dostrzega zalety posiadania kart paliwowych i wielkość floty nie jest warunkiem. Nasza karta jest dedykowana wszystkim, małym, jak i dużym flotom. Z naszych usług korzystają posiadacze samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów czy samochodów typu van. Jeśli firma tankuje poniżej 3,5 tys. litrów miesięcznie i podróżuje tylko po Polsce, to wybieramy takie usługi, aby były one dostosowane do potrzeb.


Obecnie karty paliwowe to narzędzie niemal informatyczne. Czy w najbliższej przyszłości pojawią się jakieś nowe funkcjonalności?
Zarządzanie flotą to pracochłonne zajęcie, dlatego chcemy w jak największym stopniu pomóc naszym klientom automatyzować i upraszczać działania. W tym celu ostatnio zintegrowaliśmy urządzenie drogowe Shell EETS4U z opcją monitorowania trasy pojazdów w czasie rzeczywistym. Dzięki temu firmy mogą w ramach jednego urządzenia uiszczać opłaty drogowe oraz zoptymalizować koszty zlecenia poprzez dostęp m.in. do informacji o cenach paliwa na trasie.
Rozszerzamy też naszą ofertę produktową. W ramach współpracy z platformą TRAVIS, nasi przewoźnicy mogą nie tylko zarezerwować i zapłacić za parkingi, mycie ciężarówek i czyszczenie cystern, ale również naprawić swój pojazd. Wkrótce mamy też zamiar zaprezentować naszym klientom możliwość płatności kartą za ładowanie samochodów elektrycznych. Jak widać mamy ambitne plany i nie zatrzymujemy się!

Przeczytaj również
Popularne