Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
TruckCare - 2

O magazynie Fleet

  • Magazyn „Fleet” jest częścią szersze­go projektu informacyjno-edukacyj­nego Fleet Meetings, którego celem jest gromadzenie i rozpowszechnia­nie wiedzy o najlepszych praktykach zarządzania flotą samochodową oraz pomoc decydentom flotowym w po­dejmowaniu optymalnych decyzji.

 

  • Magazyn „Fleet” to profesjonalny i elitarny miesięcznik dla wszystkich osób powiązanych z rynkiem flotowym.

 

  • Magazyn „Fleet” dociera do największej bazy osób w branży flotowej, zarówno przedstawicieli sektora MŚP, jak i dużych międzynarodowych korporacji, importerów oraz reprezentantów firm okołoflotowych, także za sprawą masowych eventów organizowanych przez wydawcę magazynu „Fleet” – Fleet Meetings Sp. z o.o. Wśród nich na uwagę zasługują przede wszystkim targi flotowe Fleet Market. Jest to jedyne na taką skalę w Europie Środko­wo – Wschodniej wydarzenie targowe w branży motoryzacyjnej i biznesie flotowym, skupiające blisko 100 wy­stawców i przedstawicieli 5 000 firm z całej Polski. (www.fleetmarket.pl). Ponadto Fleet Meetings organizuje co­rocznie spotkania branży flotowej, szkolenia dla fleet managerów z cyklu Fleet Management Training i plebiscyt samochodów flotowych oraz produktów i usług flotowych Fleet Derby (www.fleetderby.pl).

 

  • Magazyn „Fleet” jest innowacyjnym magazynem o ludziach i dla ludzi. Zarówno dla fleet managerów, jak i do­stawców usług.

 

  • Magazyn „Fleet” wyróżnia otwartość – tworzony jest wraz z najlepszymi praktykami z Polski i zagranicy m.in.: Międzynarodową Kancelarią Hogan Lovells, Instytutem Badań i Rozwiązań B2B KERALLA RESEARCH, Ma­gazynem „Fleet Europe”, Polska Izbą Motoryzacji, Polskim Stowarzyszeniem Motorowym, Polskim Związkiem Przemysłu Motoryzacyjnego, Związkiem Polskiego Leasingu, Polskim Związkiem Wynajmu i Leasingu Pojazdów, Stowarzyszeniem Kierowników Flot Samochodowych oraz Partnerstwem dla Bezpieczeństwa Drogowego.

 

  • Honorowym redaktorem Magazynu „Fleet” jest Sobiesław Zasada – legenda motoryzacji w Polsce, triumfator wielu najtrudniejszych rajdów światowych, wielokrotny Mistrz Polski i Europy. Inicjator, założyciel i organizator Polskiego Stowarzyszenia Motorowego, utytułowany biznesmen.


MISJA FLEET

Misją Fleet jest podnoszenie poziomu wiedzy o zarządzaniu wśród najbardziej wymagających menedżerów. Do­starczamy najnowszą wiedzę, inspirację i informację z zakresu zarządzania flotą samochodową, przybliżając nowe trendy i idee. Filozofia naszego działania to współpraca z partnerami polegająca na wspólnym budowaniu wartości. Magazyn „Fleet” jest swoistą platformą informacji i wiedzy dla branży flotowej.

TARGET GROUP FLEET

 

    • Grupą docelową miesięcznika „Fleet” jest kadra zarządzająca flotą samochodów służbowych w międzynarodo­wych i polskich firmach (od kilku aut do kilku tysięcy samochodów), właściciele firm, dyrektorzy administracyjni, finansowi, fleet managerowie, dyrektorzy ds. logistyki, osoby mające wpływ na politykę samochodową, zakupo­wą i finansową w firmach.

 

    • Magazyn „Fleet” dociera także do członków patronujących nam stowarzyszeń, klientów instytucjonalnych, do gości i uczestników eventów, konferencji, szkoleń, którym patronuje medialnie też magazyn „Fleet”, partnerów eventów organizowanych przez Fleet Meetings Sp. z o.o. i wszystkich partnerów magazynu „Fleet”, w tym także PZU Życie SA, z którym magazyn „Fleet” wraz z PSM współorganizuje od 2011r. program edukacyjny „Bezpiecz­na flota PZU”.

 

  • Magazyn „Fleet” dociera także do członków patronujących nam stowarzyszeń, klientów instytucjonalnych – przeszkolonych od 2002 r. przez instruktorów stowarzyszonych w PSM oraz partnerów eventów organizowa­nych przez Fleet Meetings Sp. z o.o. i wszystkich partnerów magazynu „Fleet”, w tym także PZU Życie SA, z któ­rym magazyn „Fleet” wraz z PSM współorganizuje od 2011 r. program edukacyjny „Bezpieczna flota PZU”.


DANE O TYTULE – FLEET

Rok ukazania się: 2009 Nakład: 10 000 egz. Cykl wydawniczy: miesięcznik Zasięg: ogólnopolski Objętość: +/– 124 strony Format: 210 x 280mm Redaktor naczelny: Tomasz Siwiński

 

FLEET W LICZBACH*

 

  • 9 lat na rynku. Magazyn „Fleet” jest wydawany nieprzerwanie od 9 lat.

 

  • 12 000 czytelników. Baza aktywnych czytelników magazynu „Fleet” miesięcznie.

 

  • 1 080 000 egz.. Od 2009r. zostało wydanych ponad milion egzemplarzy magazynu „Fleet”.

 

  • 83 wydania. Liczba indywidualnych emisji „Fleet” od 2009r.

 

  • 750 samochodów. Liczba samochodów różnych marek przetestowanych w Polsce i za granicą przez dziennikarzy motoryzacyjnych magazynu „Fleet”, na temat, których powstały autorskie artykuły (test i galeria zdjęć).

 

  • 550 000 km. Dystans, jaki pokonali dziennikarze magazynu „Fleet” testując premierowe samochody.

 

  • 45 samochodów dla firm. Wzięło dotychczas udział w „Długodystansowym Teście Flotowym” – fachowym teście samochodów firmowych, testowanych przez fleet managerów. Test ten jest autorskim projektem redakcji magazynu „Fleet”.

 

  • 140 artykułów. Liczba publikacji na temat testowanych samochodów podczas „Długodystansowego Testu Flotowego”.

 

  • 600 fleet managerów (mających przełożenie na ok. 55 000 kierowców aut firmowych w Polsce). Wzięło udział w ogólnopolskim konkursie „ECO Fleet Manager”, jaki przez 5 lat był współorganizowany przez Magazyn „Fleet”, General Motors Poland i Akademią Jazdy Opel Mariusza Stuszewskiego.

 

  • 10 000 szkoleń. Liczba szkoleń z doskonalenia techniki jazdy, jaka odbyła się w ramach programu edukacyjnego „Bezpieczna flota PZU”, jaki współorganizuje od 2011r. magazyn „Fleet” wraz z PZU Życie SA i z Polskim Stowarzyszeniem Motorowym.

 

  • 3000 flot. Wśród tylu flot przeprowadzono badania poziomu bezpieczeństwa w ramach programu „Bezpieczna flota PZU”.

 

  • 24 397 użytkowników i średnia 57 883 odsłon miesięcznie. Miesięczne statystyki serwisu informacyjnego www.fleet.com.pl , będącego internetowym rozszerzeniem magazynu „Fleet” (dane za listopad 2017).

 

  • 45 000 subskrybentów. Newsletter redakcyjny magazynu „Fleet” – dociera do precyzyjnej grupy 45 000 odbiorców w całej Polsce.

 

  • 240 000 egzemplarzy. Łączna liczba wydanych katalogów firm flotowych „Fleet Contact – Vademecum samochodu firmowego”. Wydawca magazynu „Fleet” publikuje rocznik „Fleet Contact” od 2010r.

 

  • 600 wizytówek firmowych. Zostało opublikowanych w ramach „Fleet Contact - Vademecum Samochodu Firmowego”.

 

  • 55 000 gości. Liczba przedstawicieli firm z całej Polski, którzy gościli podczas targów motoryzacyjnych i biznesowych  Fleet Market. Wydawca magazynu „Fleet” – firma Fleet Meetings jest wyłącznym organizatorem od 10 lat największych w Europie Środkowo-Wschodniej targów.

 

  • min. 10 000m², 8000 gości, 100 wystawców (30 importerów samochodowych i 60 wystawców firm leasingowych, ubezpieczycieli i innych). To najważniejsze fakty dotyczące corocznych targów Fleet Market.

 

  • 75 spotkań biznesowych i szkoleń flotowych.  Liczba zorganizowanych od 2009r. przez wydawnictwo Fleet Meetings cyklicznych spotkań branżowych.

 

  • 3 000 fleet managerów (mających przełożenie na ok. 300 000 kierowców aut firmowych).  Zostało przeszkolonych od 2009r. podczas corocznych spotkań biznesowych, organizowanych przez Fleet Meetings.
*Dane za luty 2018.

 


 

Przeczytaj również