Zgłoszone produkty i usługi flotowe

Zobacz więcej

Opinie laureatów

Sandra Szkwarek

Head of Marketing & Product Development CEE , MHC Mobility

Jako zespół MHC Mobility jesteśmy bardzo dumni z wygranej w Plebiscycie Fleet Derby w kategorii Mikromobilność – optymalizacja ostatniej mili! Dziękujemy wszystkim, którzy oddali na nas swój głos i docenili naszą usługę. W MHC Mobility staramy się zapewnić kompleksową ofertę wynajmu elektrycznych skuterów, rowerów oraz małych pojazdów dostawczych, takich jak Eidole Cargo. Nasze rozwiązania mikromobilności są doskonałe do miast, gdzie przemieszczanie się w korkach i brak miejsc parkingowych stwarzają trudności.
To, co wyróżnia naszą usługę, to nie tylko ekologiczność i brak emisji szkodliwych substancji do atmosfery, ale także korzyści finansowe. Naszym klientom oferujemy różne formy wsparcia, w tym finansowanie, ubezpieczenie oraz pakiet serwisowy z assistance. Dzięki temu mogą korzystać z naszych pojazdów bez obaw o bezpieczeństwo i stan techniczny.

FLEET DERBY 2023 – optymalizacja ostatniej mili

Kuba Jedliński

Menedżer zespołu , eMobility w E.ON Polska

To niezwykle ważne wyróżnienie dla nas, ponieważ pokazuje, jak ważnym tematem jest ładowanie zelektryfikowanych flot firmowych. To również sygnał, że rynek szuka tego typu rozwiązań. Montaż systemu Dynamic Load Management w warszawskiej siedzibie głównej BMW udowodnił skuteczność tego rozwiązania. Z naszych obserwacji wynika, że ładowanie w biurach, tzw. Office charging, ma kilkukrotnie większe znaczenie niż ładowanie w stacjach publicznych. Dlatego w E.ON korzystamy z wiedzy i doświadczenia naszej Grupy, zdobytych na rynkach bardziej dojrzałych pod kątem elektromobilności. Pozwoli to nam na bardziej efektywny rozwój w tej kategorii w Polsce.

FLEET DERBY 2023 – Producenci systemów do ładowania

Witold Skolasiński

Fleet Sales Manager, Hyundai Motor Poland Sp. z o.o.

Produkt/Usługa Flotowa we Fleet Derby 2023. Pakiet 5 Lat Gwarancji Bez Limitu Kilometrów, który jest w standardzie dla każdego nowego samochodu Hyundai, wyraża zaangażowanie naszej marki w oferowanie najwyższej jakości i świetnej obsługi. Kupując nowego Hyundaia, klient zyskuje dobry i pewny samochód oraz pakiet gwarancyjny, który chroni przed nagłymi i nieprzewidzianymi wydatkami. Program Hyundai Assistance to jeden z elementów 5-letniej gwarancji bez limitu kilometrów i profesjonalna pomoc specjalistów w sytuacji awarii auta lub jego unieruchomienia, wypadku czy kradzieży. Również tym pakietem nowe samochody Hyundai są objęte przez okres 5 lat, aby zapewnić klientom pewność i wygodę użytkowania samochodu nawet w najmniej przewidywalnych sytuacjach. Cieszymy się z wyróżnienia magazynu ”Fleet” tym bardziej, że dodatkowo potwierdza, iż programy gwarancyjne Hyundai doceniają nasi klienci flotowi.

FLEET DERBY 2023 – Program serwisowy ASO

Klaudia Dawidko

PR Manager, Citroën

Jesteśmy bardzo dumni z nagrody otrzymanej w plebiscycie Fleet Derby w kategorii MOBILNOŚĆ, Samochody dostawcze. Marka Citroën od wielu lat wyznacza trendy w tym segmencie. Citroën Berlingo jest ważnym graczem, jest innowacyjny i wyraźnie zaznacza swoją odmienność, wyznaczając nowe standardy wszechstronności i funkcjonalności. Od 2021 r. można kupić elektryczną wersję auta – e-Berlingo. Zalety tego pojazdu doceniają także klienci flotowi Citroëna. Berlingo zawsze był jednym z najbardziej popularnych i najchętniej kupowanych samochodów marki. Dziękujemy wszystkim, którzy oddali swój głos na Citroëna Berlingo Van i docenili jego wszechstronność i funkcjonalność.

FLEET DERBY 2023 – Samochody o DMC do 3,5 tony z ekologicznym napędem spalinowym

Bartosz Frej

Corporate Account Manager, Autoglass® Polska

Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że tak prestiżowa nagroda trafiła w nasze ręce. Sieć własnych serwisów szyb samochodowych Autoglass® charakteryzuje się wyjątkowym w naszej branży wyposażeniem technicznym, co pozwala świadczyć dla klientów usługi na możliwie najwyższym poziomie. Wierzymy, że tylko formuła scentralizowanej sieci o jednakowym standardzie jest w stanie zapewnić klientom odpowiednie połączenie profesjonalizmu, poczucia bezpieczeństwa i oszczędności.
Najwięksi klienci wybierają współpracę z Autoglass® również ze względu na społeczną odpowiedzialność biznesu. Nasza sztandarowa zasada „„naprawa przed wymianą” to nie tylko znakomita metoda na obniżenie ponoszonych kosztów szkód szybowych we flocie, ale również ogromny wkład w zmniejszenie śladu węglowego podczas ich likwidacji.
Ta nagroda utwierdza nas w przekonaniu, że dobrze wykonujemy swoją pracę, ale także motywuje nas do dalszego rozwoju. Dziękujemy za to wyróżnienie i każdy oddany na nas głos.

FLEET DERBY 2023 – Niezależne sieci serwisowe

Newsletter

Bądź z nami na bieżąco

Dzięki za subskrypcję
Ups! Coś poszło nie tak podczas przesyłania formularza.
* Bez spamu, tylko wysokiej jakości wyselekcjonowane treści.