Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
TruckCare - 1

Koszty serwisowania Fiata Bravo

Fiat_BravoKoszty serwisowania Fiata Bravo najniższe w porównaniu do 13 popularnych modeli kompaktowych dostępnych w Polsce. Regularne i właściwe serwisowanie auta to gwarancja jego wieloletniej, bezproblemowej eksploatacji. Dominuje jednak przekonanie, że przeglądy w autoryzowanych stacjach obsługi są bardzo drogie, szczególnie, jeżeli dotyczą aut wyposażonych w nowoczesne silniki wysokoprężne. Kłam temu stereotypowi zadaje Fiat, a konkretnie model Bravo wyposażony w wysokoprężny silnik 1.6 MultiJet. Koszty eksploatacji włoskiego kompaktu okazują się być najniższe w porównaniu do 13 popularnych modeli tego segmentu dostępnych w Polsce, w wersjach z silnikami benzynowymi oraz diesla. Fiat Bravo to model, który w zakresie napraw i serwisowania oferuje najniższe koszty w swoim segmencie - tak wynika z zestawienia przygotowanego przez dziennikarzy Radia Tok FM. W porównaniu z trzynastoma konkurencyjnymi modelami (Chevrolet Cruze, Ford Focus, Honda Civic, Hyundai i30, Kia Cee'd, Mazda 3, Mitsubishi Lancer, Opel Astra IV, Peugeot 308, Renault Megane, Skoda Octavia II, Toyota Auris, VW Golf), Bravo wyposażony w silnik diesla plasuje się na pierwszym miejscu pod względem najniższych kosztów serwisowania, natomiast spośród modeli napędzanych jednostką benzynowa jest na drugim miejscu.   Bravo oferuje swojemu użytkownikowi nie tylko rozsądne koszty serwisowania - kompaktowy Fiat to także solidny i niezawodny samochód, czego potwierdzeniem jest duży sukces w teście długodystansowym jaki przeprowadził niemiecki magazyn "Auto Bild". Fiat Bravo zdobył najlepszą ocenę końcową wśród wszystkich testowanych modeli włoskiej marki. Po przejechaniu 100 tys. km dziennikarze motoryzacyjni chwalili kompakt z Włoch m.in. za wysokiej jakości silnik, atrakcyjne wzornictwo oraz bogate wyposażenie. Bravo z silnikiem wysokoprężnym MultiJet zachowywał się na całej trasie bardzo dobrze, uzyskując ostatecznie "szóstkę" i siódme miejsce w rankingu niemal 60 aut poddanych wyczerpującej próbie długodystansowej. Fiat Bravo od początku był szczególnie ceniony przez Klientów ze względu na zaawansowaną technologię i osiągi, połączone z włoskim stylem. Wyróżniając się także jako samochód innowacyjny, oferujący kierowcy ogromną przyjemność z jazdy, wykazując przy tym ograniczone zużycie paliwa i dbałość o ochronę środowiska. Z bogatej palety ekologicznych i ekonomicznych jednostek napędowych spełniających normy emisji spalin Euro 5, można wybrać m.in. turbodoładowany silnik 1.4 MultiAir 16V o mocy 140 KM z systemem Start&Stop montowanym seryjnie. To jeden z najlepszych na świecie silników benzynowych pod względem ograniczenia emisji CO2 (jedynie 132 g/km w cyklu mieszanym), będący oprócz tego najlepszym w klasie, jeśli chodzi o zużycie paliwa i wartości momentu obrotowego. Nowy silnik montowany w Fiacie Bravo zużywa zaledwie 5,7 l benzyny na 100 km w cyklu mieszanym i osiąga maksymalny moment obrotowy równy 230 Nm przy 1750 obr./min. Przypominamy, że właśnie jednostki 1.4 Multiair Turbo (od 135 KM do 170 KM) zdobyły prestiżową nagrodę "Engine Of The Year 2010/Silnik roku 2010" w kategorii najlepszego nowego silnika roku. Zestawienie kosztów zostało przygotowane przez Radio Tok FM. Informacje o przedstawionych cenach uzyskano w wybranej stacji serwisowej danej marki. Więcej informacji na temat kosztów przykładowych części serwisowych dostępne jest pod poniższym linkiem: http://bi.gazeta.pl/im/8/8843/m8843558,ZESTAWIENIE.pdf

Przeczytaj również
Popularne