Zamknij Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

EvoBus Polska rośnie w siłę

EvoBus Polska, reprezentant marek Mercedes-Benz, Setra, OMNIplus i BusStore, ma powody do zadowolenia. W zeszłym roku niemiecka marka sprzedała nad Wisłą 362 szt. nowych autobusów, z czego 221 szt. turystycznych (z 57% udziałem w rynku) i 141 szt. miejskich (z udziałem w rynku wynoszącym 18,8%). Ten rok zapowiada się jeszcze lepiej biorąc pod uwagę bardzo duże zamówienia realizowane m.in. dla MPK Kraków, MPK Wrocław i MZK Zielona Góra.

DSC_7339Podczas konferencji prasowej nowy Prezes Zarządu EvoBus Polska - p. Artur Konarski opowiedział o niezwykłej pozycji wypracowanej przez markę BusStore zajmującą się sprzedażą autobusów używanych głównie EvoBus. Marka ta została założona pięć lat temu, a już zdołała wypracować sobie pozycję lidera w Europie sprzedając ok. 2 tys. autobusów rocznie. W ramach marki BusStore organizowane są rokrocznie Targi Autobusów Używanych BusStore Show. Po raz pierwszy miał on miejsce nie w Neu-Ulm, a w Nadarzynie pod Warszawą, gdzie wystawiono ponad 60 autobusów używanych. Większość z nich miało do sześciu lat, a część była objęta roczną gwarancją bez limitu przebiegu kilometrów, pod warunkiem przebiegu mniejszego niż 600 tys. km. W Targach uczestniczyło setki przewoźników z ok. 20 krajów. Na miejscu mieli oni do dyspozycji przedstawicieli marki serwisowej Omniplus oraz zespół specjalistów z Mercedes-Benz Financial Services. Obecnie marka BusStore dysponuje 19 punktami sprzedaży w Europie, a niedługo otworzy kolejny punkt w Meksyku.

 

PD

Przeczytaj również
Popularne